Hvordan gå fram for og sitte med LSK supportere.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    Hvordan gå fram for og sitte med LSK supportere.

    Hallo. Jeg er en LSK supporter som rart nok har klart og bosette meg i bergen. Siden jeg ikke har økonomi til og reise over til østlandet for å fra på Åråsen hele tiden pleier jeg og gå på Brann Stadion for og se LSK hvert år. Problemet er bare at jeg har klart og havne med masse rødkledde og det er en ting som helst ikke skal gjenta seg.

    Så hvordan går jeg fram for og sitte med noen som iallefall har en gul og svart drakt?
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Kanari-Fansen pleier å stå i møkka svingen, men du har heller lyst til å sitte kanskje?
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #3
      hehe.. det er ikke så utrolig farlig at det gjør noe. Mye av gleden ved fotballkamper er etter min mening samholdet man får osv. Jeg får sjekke litt rundt og skaffe noen biletter da =)
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Du får gjøre det
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        Working...