Karakterboka: LSK-TIL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Karakterboka: LSK-TIL

    Desverre måtte jeg se på to kamper samtidig i går, ettersom West Ham spilte mot Arsenal AKKURAT SAMTIDIG. TUSEN JÆVLA TAKK NFF! På grunn av dette har jeg ikke godt nok grunnlag til å uttale meg, ettersom jeg sannsynligvis ikke så mer enn rundt halvparten av kampen. Jeg fikk i alle fall med meg en ting: Endelig løsna det for Magnus(hva var det jeg sa). Jeg vil derfor invitere dere som faktisk så hele sulamitten til å fylle inn deres egen karakterbok, som både trigz og heidar gjorde sist. Slå dere løs. Og husk: vær snille. Vi pissa på Enga, og dette er den fjerde dårlige kampen vi har spilt av 30 i år. Det er faen ikke verst.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #2
    Skjønner ikke hvorfor du gidder å skryte av at du nedprioriterer Fugla fremfor et eller annet sullete engelsk lag.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #3
      Re: Karakterboka: LSK-TIL

      Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
      Desverre måtte jeg se på to kamper samtidig i går
      Hørt om video?
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        nr 1: Jeg skryter overhodet ikke, jeg sa det som det var. Trigz og Heidar har skrevet hver sin karakterbok tidligere, derfor ga jeg muligheten til å gjøre det igjen.

        nr 2: Jeg nedprioriterte ingenting som helst, kampene var på to skjermer jeg kunne se samtidig. Jeg hadde så å si intet valg om jeg ville se noen av kampene.

        nr 3: Sullete engelsk lag...Er ikke alle som liker nugatti heller, men dem går ikke rundt å slenger dritt til dem som gjør det av den grunn. Jeg har holdt med West Ham i 11 år, og når noe har vært del av livet ens så lenge, blir man engasjert.

        Jeg har ikke videospiller.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • frodekippe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 480

          #5
          Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)

          Jeg har ikke videospiller.
          Da ville jeg kjøpt en VHS-spiller....De koster ikke mer enn et par pils på Martins om dagen...

          Da får du med deg det du vil de....

          1. pri skal og bør være FUGLA!!!!!
          FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

          Bjørn Lindahl

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #6
            For meg er det uforståelig at du kan sidestille et engelsk fotballag med klubben i ditt hjerte(?) LSK.

            Du er vel en av de som går rundt med din engelske klubbs drakt og synger på engelsk, når "laget ditt" møter norske lag om sommeren, til og med mot landslaget, som den norske Liverpool-fansen har gjort.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #7
              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              For meg er det uforståelig at du kan sidestille et engelsk fotballag med klubben i ditt hjerte(?) LSK.

              Du er vel en av de som går rundt med din engelske klubbs drakt og synger på engelsk, når "laget ditt" møter norske lag om sommeren, til og med mot landslaget, som den norske Liverpool-fansen har gjort.
              Patetisk uttalelse fra en uvitende fyr!

              Det finnes faktisk en mellomting mellom å ikke holde med et engelsk lag, og å synge engelske sanger mot det norske landslaget.

              Folk som KUN er interessert i sin "lokale" klubb har som regel ikke peiling på fotball, men er med kun for det sosiale!
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                Opprinnelig skrevet av blue
                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                For meg er det uforståelig at du kan sidestille et engelsk fotballag med klubben i ditt hjerte(?) LSK.

                Du er vel en av de som går rundt med din engelske klubbs drakt og synger på engelsk, når "laget ditt" møter norske lag om sommeren, til og med mot landslaget, som den norske Liverpool-fansen har gjort.
                Patetisk uttalelse fra en uvitende fyr!

                Det finnes faktisk en mellomting mellom å ikke holde med et engelsk lag, og å synge engelske sanger mot det norske landslaget.

                Folk som KUN er interessert i sin "lokale" klubb har som regel ikke peiling på fotball, men er med kun for det sosiale!
                Apropos patetisk uttalelse....hva har det med "peiling" på fotball å gjøre, om man støtter sin lokale klubb fremfor en utenlandsk?!
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                  Opprinnelig skrevet av blue
                  Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                  For meg er det uforståelig at du kan sidestille et engelsk fotballag med klubben i ditt hjerte(?) LSK.

                  Du er vel en av de som går rundt med din engelske klubbs drakt og synger på engelsk, når "laget ditt" møter norske lag om sommeren, til og med mot landslaget, som den norske Liverpool-fansen har gjort.
                  Patetisk uttalelse fra en uvitende fyr!

                  Det finnes faktisk en mellomting mellom å ikke holde med et engelsk lag, og å synge engelske sanger mot det norske landslaget.

                  Folk som KUN er interessert i sin "lokale" klubb har som regel ikke peiling på fotball, men er med kun for det sosiale!
                  Apropos patetisk uttalelse....hva har det med "peiling" på fotball å gjøre, om man støtter sin lokale klubb fremfor en utenlandsk?!
                  Det er bare fakta!

                  Folk som er skikkelig interessert i fotball generelt, vil jo titte litt lenger enn nesa si (les: Norge), og følge med der hvor god fotball spilles!
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Hva i all verden skal dette forestille? Jeg finner meg faen ikke i at noen stiller spørsmålstegn ved mitt fuglaengasjement bare fordi jeg tilfeldigvis er glad i et engelsk fotball-lag. Jeg blir faktisk mektig provosert av slikt tullprat.

                    LSK-supp: bruker du to timer av din egen fritid på å skrive for andre lillestrømsupportere hver dag etter kamp? Så lenge du ikke gjør det kan du holde kjeft. Jeg ville sagt det samme til ronnie, men han bruker faktisk tid på sånt.

                    Ja, jeg bruker West Ham-drakta mi, og det gjør jeg vel vitende om at jeg er like mye supporter som en fra Barking eller Forrest Green. Jeg ville aldri så mye som tenkt tanken på å oppføre meg som nevnte liverpool-fans, så det kan du ta helt med ro. Ville du gjort narr av en ire som flyttet til norge, oppdaget fugla, gikk med drakta og sang på NORSK? Nå har det seg altså slik at jeg har vokst opp i en periode da engelsk fotball var vel så mye eksponert som norsk, og disse eksemplene kan derfor sidestilles.

                    LSK spiller fotball i et halvt år. Det vil si at det er et halvt år uten fotball med nevneverdig betydning. For meg(og veldig, veldig mange andre) har det betydd at jeg trengte et substitutt, og det substitutet ble West Ham. Det er vel heller deres egentlige fotballinteresse man kan stille spørsmålstegn ved, siden dere ikke har interesse av det som skjer det halvåret fugla ikke spiller. Nå gidder jeg ikke bruke mer tid på dette, og jeg stoler på at dere andre skjønner at denne diskusjonen nå er lagt død.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • ThejaSundgot
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Sep 2005
                      • 57

                      #11
                      Re: Karakterboka: LSK-TIL

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                      Desverre måtte jeg se på to kamper samtidig i går, ettersom West Ham spilte mot Arsenal AKKURAT SAMTIDIG. TUSEN JÆVLA TAKK NFF! På grunn av dette har jeg ikke godt nok grunnlag til å uttale meg, ettersom jeg sannsynligvis ikke så mer enn rundt halvparten av kampen. Jeg fikk i alle fall med meg en ting: Endelig løsna det for Magnus(hva var det jeg sa). Jeg vil derfor invitere dere som faktisk så hele sulamitten til å fylle inn deres egen karakterbok, som både trigz og heidar gjorde sist. Slå dere løs. Og husk: vær snille. Vi pissa på Enga, og dette er den fjerde dårlige kampen vi har spilt av 30 i år. Det er faen ikke verst.
                      jeg skjønner bare ikke at du ikke kan proiritere et lag. LSK er viktigere enn West-Ham for meg. Jeg så på Lillestrøm.. :wink:
                      LSK Foralltid,

                      -ThejaMor <33

                      Kommentar

                      • otho
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2004
                        • 183

                        #12
                        LSK for alltid.... dritter i andre lag.

                        Sportsklubben er mitt landslag....
                        eLSKe i gode og onde dager....
                        eLSKe til døden skiller oss av....
                        å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #13
                          Hvorfor skulle jeg prioritere noen av dem? Hvis det var snakk om at jeg måtte ofre west ham for å se fugla, ville jeg gjort det, men når jeg kan få i pose og sekk gjør jeg det. Uansett, ingen av dere har noe som helst med å kritisere meg for å ville se et lag jeg kun har fått sett 4 ganger det siste året. Hele diskusjonen her er fullstendig latterlig, all den tid dere ikke kjenner meg, og heller ikke vet hvor ekstensivt mitt engasjement for begge klubber er. Og bare for å poengtere en ting: Lillestrøm er viktigst for meg.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                            Og bare for å poengtere en ting: Lillestrøm er viktigst for meg.
                            Godt å høre, men det kommer ikke veldig tydelig frem når du velger å se bare halve matchen til Fugla mot Tromsø, rett og slett fordi du velger å se West Ham i stedet.

                            Jeg forstår det ikke, men så har jeg kommet meg ut av anglofil-helvete også.
                            Etter mange år med Spurs, så klarte jeg å bryte båndene. Nå følger jeg med ved å lese resultatbørs og tabell. Suger like hardt nå, som da jeg var ung :wink:
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #15
                              Aha. Der tenker jeg vi har det. Dere trodde jeg så en omgang hver. Det gjorde jeg ikke, hodet mitt gikk som en sprettball mellom to skjermer. Jeg så altså hele kampen.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Fridtjof
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2005
                                • 2120

                                #16
                                folkens: hva er værst?

                                folk som ser engelsk fotball om vintern, som mange fugler gjør, eller folk som ser ishockey om vintern, som mange klanskaller gjør?

                                Tenker den satt jeg, hehe 8)
                                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                Kommentar

                                • pondus73
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 612

                                  #17
                                  Innimellom så blir jeg trist som faen av å se hvordan folk oppfører seg og behandler andre h er inne!!
                                  Er det mulig å kunne være så negative og destruktive som man til tider er her? Det er jo ikke rart det er krig og elendighet i verden når man har så liten toleranse for andre. Det er greit at man er uenig i andres prioriteringer og valg, men å være så nedlatende og negative pga en sak som dette da blir jeg oppgitt.

                                  hilsen en som sikkert er en skikkelig drittsupporter fordi han langt fra er på hver eneste kamp, trolig bryr jeg meg knapt om det laget jeg har fulgt i nærmere 25 år nå!
                                  ------eLSKe-------

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av pondus73
                                    Innimellom så blir jeg trist som faen av å se hvordan folk oppfører seg og behandler andre h er inne!!
                                    Er det mulig å kunne være så negative og destruktive som man til tider er her? Det er jo ikke rart det er krig og elendighet i verden når man har så liten toleranse for andre. Det er greit at man er uenig i andres prioriteringer og valg, men å være så nedlatende og negative pga en sak som dette da blir jeg oppgitt.

                                    hilsen en som sikkert er en skikkelig drittsupporter fordi han langt fra er på hver eneste kamp, trolig bryr jeg meg knapt om det laget jeg har fulgt i nærmere 25 år nå!
                                    Jeg kan vel egentlig ikke si det bedre selv, men kan allikevel ikke la være å henge meg på denne.
                                    Det må da for f... være mulig å godta at en person faktisk kan havne i en interessekonflikt. Selv om AP vant valget, så er det vel neppe meningen at vi alle skal være dønn like, vel?

                                    Grusom B: Takk for alt du har skrevet og kommentert her inne og andre steder. Om du for en gangs skyld står over, så er det både forståelig og greit for mitt vedkommende. Ser frem til kommende innlegg.

                                    For ordens skyld: jeg har vært LSK-supporter siden høsten '75, og det kommer jeg til å fortsette med til jeg legger på lokket, selv om siste seriekamp jeg så 'live' var mot Glimt i 2002. Jeg regner med at treningskampen mot Start i Valhall ikke teller for særlig mange...
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7103

                                      #19
                                      Tjaaaa...jeg hadde klabbers prioritert LSK foran Coventry hvis respektive kamper skulle sammenfalle. Men det er ikke vits i å høgge huet av G for det, da, selvom jeg skjønner lite av prioriteringene hans. Calm down!
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • LSK-supp.
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 1023

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                        Opprinnelig skrevet av pondus73
                                        Innimellom så blir jeg trist som faen av å se hvordan folk oppfører seg og behandler andre h er inne!!
                                        Er det mulig å kunne være så negative og destruktive som man til tider er her? Det er jo ikke rart det er krig og elendighet i verden når man har så liten toleranse for andre. Det er greit at man er uenig i andres prioriteringer og valg, men å være så nedlatende og negative pga en sak som dette da blir jeg oppgitt.

                                        hilsen en som sikkert er en skikkelig drittsupporter fordi han langt fra er på hver eneste kamp, trolig bryr jeg meg knapt om det laget jeg har fulgt i nærmere 25 år nå!
                                        Jeg kan vel egentlig ikke si det bedre selv, men kan allikevel ikke la være å henge meg på denne.
                                        Det må da for f... være mulig å godta at en person faktisk kan havne i en interessekonflikt. Selv om AP vant valget, så er det vel neppe meningen at vi alle skal være dønn like, vel?

                                        Grusom B: Takk for alt du har skrevet og kommentert her inne og andre steder. Om du for en gangs skyld står over, så er det både forståelig og greit for mitt vedkommende. Ser frem til kommende innlegg.

                                        For ordens skyld: jeg har vært LSK-supporter siden høsten '75, og det kommer jeg til å fortsette med til jeg legger på lokket, selv om siste seriekamp jeg så 'live' var mot Glimt i 2002. Jeg regner med at treningskampen mot Start i Valhall ikke teller for særlig mange...
                                        Siden 2002?! Da snakker man prioriteringer, selv om man bor et stykke unna :lol:
                                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                        Kommentar

                                        Working...