Du eksilkanari... En gang da jeg brakk beinet og måtte på sykehuset så måtte jeg rope på sykepleiern og få ny tisseflaske (1 liter om jeg husker riktig) fordi den første ble full...
Karakterboka: LSK-TIL
Collapse
X
-
Du fikk en ny tisseflaske på 1 liter, det beviser jo ikke mye.. den andre kan ha hvert ett eggeglass.. :lol:Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Er vel ikke sjangs i havet å få denne tråden saklig igjen uansett..Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Grunnen til at det er så mange innlegg på denne tråden er vel at den har erstatta hele generelt forumet. Her handler innlegga om diverse som man ikke kan skrive i andre tråder, ettersom det ikke egentlig har noen relevans til noe.Kommentar
-
Som gammel Blackburn Rovers supporter har jeg lest denne tråden med interesse, men også stor forundring. Jeg var i utlandet da LSK-TIL og ManUnited-Rovers ble spilt, og ble oppdatert per SMS fra Tromsø. Dobbelt lykke - en perfekt fotballdag! Vel egentlig tredobbelt lykke, siden en eksTIL-spiller scoret begge målene til Rovers! Det er ingen motsetning mellom å støtte et engelsk (merk dere at jeg ikke sier "utenlandsk") lag ved siden av sitt egentlige, norske lag. JA TAKK, BEGGE DELER!! :P
Apropos tisseflaske-debatten: I Nord-Norge tisser vi ikke i flasker, men i tønner...DIXIKommentar
Kommentar