Karakterboka: LSK-TIL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tHuLu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 730

    #21
    Dette var da en vakker karakterbok...

    Skjønner ikke dette her jeg... skulle tru det var kjerringer som holdt på her inne.. Er man ikke LSK-supporter så er det feil, er man LSK-supporter så er det feil hvis man i tillegg ser engelske kamper, er man LSK-supporter og ser alle kampa, står igjen 30 min på tribunen etter hver kamp og enter jubler eller "elsker for det....", er det først da man kan påberope seg en ordentlig tittel som fuglafan... i såfall så vil jeg da måtte meddele at jeg suger som supporter... jeg gikk glipp av RBK-kampen i våres og har bare vært på ullevål av borteturene...

    beklager folkens, er jeg fremdeles velkommen på åråsen???

    om noen spør meg hva som er mitt lag så svarer jeg at det er lillestrøm... men om dette fortsetter så man kanskje også utdype hvor mye også...

    nei dette minner mer om ei kjerring som kjefter på gubben fordi han glemte å tørke støv før han vaska gulvet...
    For det er bedre å værra døv enn vålenga!

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #22
      Til dere som stiller spørsmålstegn ved engasjementet til Grusom B: Trykk på profilen og hans og les noe av det han har skrevet tidligere. Ser man det, ja. Pappaen hans var visst nokså sterk likevel. Makan!
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #23
        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
        Opprinnelig skrevet av pondus73
        Innimellom så blir jeg trist som faen av å se hvordan folk oppfører seg og behandler andre h er inne!!
        Er det mulig å kunne være så negative og destruktive som man til tider er her? Det er jo ikke rart det er krig og elendighet i verden når man har så liten toleranse for andre. Det er greit at man er uenig i andres prioriteringer og valg, men å være så nedlatende og negative pga en sak som dette da blir jeg oppgitt.

        hilsen en som sikkert er en skikkelig drittsupporter fordi han langt fra er på hver eneste kamp, trolig bryr jeg meg knapt om det laget jeg har fulgt i nærmere 25 år nå!
        Jeg kan vel egentlig ikke si det bedre selv, men kan allikevel ikke la være å henge meg på denne.
        Det må da for f... være mulig å godta at en person faktisk kan havne i en interessekonflikt. Selv om AP vant valget, så er det vel neppe meningen at vi alle skal være dønn like, vel?

        Grusom B: Takk for alt du har skrevet og kommentert her inne og andre steder. Om du for en gangs skyld står over, så er det både forståelig og greit for mitt vedkommende. Ser frem til kommende innlegg.

        For ordens skyld: jeg har vært LSK-supporter siden høsten '75, og det kommer jeg til å fortsette med til jeg legger på lokket, selv om siste seriekamp jeg så 'live' var mot Glimt i 2002. Jeg regner med at treningskampen mot Start i Valhall ikke teller for særlig mange...
        Siden 2002?! Da snakker man prioriteringer, selv om man bor et stykke unna :lol:
        Jada, det dreier seg om prioriteringer, og de går fortsatt på barneskolen. :P

        Forøvrig: ved to anledninger i år har jeg i utgangspunktet vært på vei til Åråsen for å se kamp. Den første gangen var mot Odd, da måtte jeg på jobb istedet. Den andre var på lørdag, da streiket bilen.

        Jeg tror at jeg ikke engang skal planlegge å dra på Åråsen heretter.. :oops:
        Knurr...

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #24
          Takk for all støtte, godt at fornuftighetens røst fortsatt er tilstede her inne.

          Til de av dere som beskylder meg for å ha prioritert West Ham foran Lillestrøm: les hva jeg har skrevet en gang til. Jeg så begge samtidig. Faen ikke kom her å si at hvis noen hadde sagt "du kan få brus og sjokolade", så hadde du svart "Da tar jeg nok bare brusen, du". Og til de som prøver seg på eksil-kanari: mannen skriver mer vettugt enn de aller fleste av dere, og engasjerer seg i flere debatter enn noen av dere. Og ja, egne barn kommer over fotball. Kan man ikke så kan man ikke.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

            #25
            Bare slik så du ikke får siste ordet her Grusom. Jeg er helt enig med deg!
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

            Even Nordlien

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              #26
              Rent bortsetfra at jeg ikke helt ser meninga med denna tråden, så henger jeg meg på hylekoret som støtter alle oss ulojale fuglafans. Jeg var forøvrig også på KC den aktuelle dagen og kan bekrefte at det overhode ikke var noe problem å se begge kampene samtidig, da lsk kampen bl.a. ble vist på en tv som stod 2-3 meter unna westham kampen.

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #27
                Hsft: poenget var at andre kunne legge inn sin karakterbok. "Andre" har imidlertid valgt å starte egne tråder, og det er jo helt greit. Hvem er du? Jeg var han med skjegget som skremte livskitten av alle arsenalsupportera da Magnus putta...Hoppa og spratt som en gal mann.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6082

                  #28
                  Hadde du eller en av kompisene dine stripete skjorte f.eks?
                  Kom faktisk bort litt seint, så jeg fikk ikke med meg at magnus putta.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #29
                    Hadde nok f.eks. det. Det var nok meg gitt. Jeg satt sammen med noen nordlendinger i West Ham-mundur som jubla fælt når tromsø scora
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6082

                      #30
                      Var ikke umulig å skjønne at du fulgte med på begge kampene når jeg var der hvertfall. Kom noe banning fra den kroken når det unevnelige skjedde. Jeg satt rett innafor døra og så på de små tvene.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #31
                        ja, egne barn kommer over fotball.
                        Og på et eller annet tidspunkt så er de blitt gamle nok til å tåle en skoledag etter å ha kommet tilbake fra Åråsen sent en søndag kveld! :lol:

                        Forøvrig: de har vokst opp 10-11 mil unna Åråsen, og er selvfølgelig LSK-supportere på sin hals, til tross for utidig påvirkning fra lokalavisa mtp VrakGodset, og ikke minst lokale VIF og RBK-tullinger... :evil:
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #32
                          Hsft: du får bare komme bort neste gang du ser meg, så tar vi en pils.

                          Eksil-kanari: Når det kommer til fotball er det lov å være sent oppe! Guttungen min har vært med på begge kampene mot Rosenborg, og han er bare fire. Skjønner ikke så mye ennå men. Er klart, det er jo litt vanskelig når det blir en og en halv time hjem etter kamp, så jeg skjønner godt problemet ditt jeg.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #33
                            Å, forresten, dere som har kritisert meg; hvor mange av dere skal til aalesund? Hm?
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                              Å, forresten, dere som har kritisert meg; hvor mange av dere skal til aalesund? Hm?
                              Vi som bor i sentrale strøk har litt lenger reisevei en deg, men skal dra. Hvor mange kamper har DU vært på i år?

                              Bare nysgjerrig, hvem ville du holdt med hvis Fugla møtte west-ham i e-cup? Begge?
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #35
                                Jeg har vært på ti kamper. Bra nok for deg? Jeg har også sett alle kampene med unntak av Odd(begge) på tross av at jeg ikke har c+ og har en liten sønn jeg har alene annenhver uke. Jeg ville selvsagt holdt med Lillestrøm mot West Ham. Goes without saying.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • Bakern
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Sep 2005
                                  • 91

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                  Jeg har vært på ti kamper. Bra nok for deg? Jeg har også sett alle kampene med unntak av Odd(begge) på tross av at jeg ikke har c+ og har en liten sønn jeg har alene annenhver uke. Jeg ville selvsagt holdt med Lillestrøm mot West Ham. Goes without saying.
                                  klappp
                                  Bakern
                                  *Stolt medlem nr. 1000*

                                  Kommentar

                                  • pondus73
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 612

                                    #37
                                    Er dette snart en debatt som kan avsluttes???

                                    Værsåsnill!!!!!
                                    ------eLSKe-------

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      #38
                                      10 kamper? sterkt. dobbelte av hva jeg har fått med meg i år.

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        #39
                                        Bodd på lillehammer før i sommer, så det nok ikke så imponerende. Uansett, jeg er helt enig med Pondus73 i at dette er en idiotisk diskusjon som ikke har noenting som helst med det innledende temaet å gjøre. At den i tillegg har fått flere svar og flere visninger enn noen av de foregående karakterbøkene(som faktisk inneholdt nettopp det) synes jeg er smått utrolig, men det sier vel kanskje litt om hvor enkelte superfans har sine prioriteringer. Tolk det som dere vil.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          #40
                                          Enig.
                                          Dessuten tisser jeg allikevel lengre enn noen av dere andre... :lol:

                                          Grusom: En fireåring skal ikke på skolen dagen etter....... :wink:
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...