Få den mannen til Lillestrøm! Han pisser jo på trøndera i dag.
Hellesund!
Collapse
X
-
Jeg skulle som alle andre KFL'ere ønske at vi til enhver tid hadde den beste stallen i norge, men faktum er at sliker det ikke, og det manskapet vi har må prestere bedre.....
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Hellesund og Ødegaard var outstanding i dag.
Synd vi ikke var mere frempå da Bryne rykket ned i fjor =/- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Hellesund hadde vel 8 mål på første 12 kampene for bryne i fjor, men så scorte han ikke noe de siste 14. Tror ikke det er mannen som kan dunke inn masse mål for lsk.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Snapp opp Peter Kovacs foran nesa på enga. Hørte på NRK i dag at han kan være på vei dit. Tror han hadde blitt suksess i LSK!Kommentar
-
Hellesund hadde 9 mål på 9 kamper for Bryne i fjor før han ble litt, vel, avkledd i returmøtene utpå høsten. RBK er jo elendige i år, legg merke til den febrilske feiringa til Riseth etter 3-3. Og de vil vi skal tro at de ikke bekymrer seg over resultatene hittil i år? Jeg ler.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hellesund var god helt til noen satt et frimerke på han. Da ble han anonym.
Filip!Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Hellesund kan være et bra alternativ, i fjor spilte han for et lag som rykket ned, det gjør han sansynligvis i år og. Jeg tror han kunne blitt god i et litt bedre lag som Lillestrøm. Da han slipper og spille i et lag hvor det er en kamp for og overleve(håper jeg).Baron!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg må le,nå er RBK i ferd med å handle spillere utenlands,bla.en brassilianer ,så lite skulle det til før desperasjonen ble stor nok,vi kjøp itt spææælllera fra utlandet slik som LSK nei,,,,RIGHTJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Kommentar