Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hejsann...
Jeg har nettopp fylt ut blanketten for å bli medlem i Kanaris. Så lurte jeg på, kan jeg bare reise til LSK Shop'n og gi dem 100 kroner ? Eller må jeg ..ja? Veit dere det?! :oops:
Hvis du fylte ut den web-baserte på kanari-fansen.no, så regner jeg med følgende workflow:
Du mottar en giro i posten.
Du betaler denne ved å gå i banken, benytte nettbank, autogiro el.
(Husk å påføre den informasjonen som det bes om, hvis det er snakk
om f.eks. nettbank).
Etter noen dager får du en ny konvolutt i posten, som inneholder kortet
som er beviset på ditt medlemsskap i Kanarifansen for 2005.
Det letteste hadde vært å dra til LSK-Shopen, fyll ut den giroen der, du får den signert, og tar den med hjem.. Så vips, der har du medlemskortet i posten etter noen dager!
Hvis du fylte ut den web-baserte på kanari-fansen.no, så regner jeg med følgende workflow:
Du mottar en giro i posten.
Du betaler denne ved å gå i banken, benytte nettbank, autogiro el.
(Husk å påføre den informasjonen som det bes om, hvis det er snakk
om f.eks. nettbank).
Etter noen dager får du en ny konvolutt i posten, som inneholder kortet
som er beviset på ditt medlemsskap i Kanarifansen for 2005.
Det letteste hadde vært å dra til LSK-Shopen, fyll ut den giroen der, du får den signert, og tar den med hjem.. Så vips, der har du medlemskortet i posten etter noen dager!
Det letteste er vel som følger :
* Bruk telegiro eller nettbank og betal:
Betal kr 200/100 til:
Kanari-Fansen
Postboks 215
2001 Lillestrøm
KONTO: 6201 054 1897.
takker for alle svar:!:
nå har jeg fylt ut den blanketten da , men lissåm , må jeg betale den giroen da:?: eller kan jeg gjøre noe av det som dere har skrevet her:?::?:
Melder du deg inn i KFL kun fordi vi kom til CUP-FInalen?
herregud a!...ehee :roll:
Bare lurte på om du var en av de 6000 som kommer til å melde seg inn over natta fordi dem skal ha cupfinale bilett.
hehe , okeji!
Ja, det er jeg enig med deg i at er dumt! Har tenkt på dette lenge skjønner du , men nå har jeg og venninna mi bestemt oss for å bli medlem. Det har ikke noe med cupfinalebillett og gjøre :lol: hehhe...
Vi får vel tenke på den positive siden, KFL får plenty med medlemmer, og kan synge MYE høyere.
Hvis noen melder seg inn i KFL for å få billett, så er de bare dumme, enten så er de medlem på langtid (ekte LSK supporter), eller de kan sløse bort 200 kr for å se en kamp, som egentlig ikke betyr så mye for de.
Jeg forventer at KFL tar tak i dette. Avklar saken, en gang for alle. Så slipper vi slik uthenging her på forumet. De som har vært medlem hele sesongen bør føle seg trygge på at "cupfinalemedlemene" ikke havner foran i køen...
Jeg forventer at KFL tar tak i dette. Avklar saken, en gang for alle.
Jeg forventer at folk tar det rolig og venter til LSK og KFL har blitt enige om hvordan dette skal gjøres. KFL kan selvfølgelig ikke gå ut og avklare noe som helst, før de er blitt enige med LSK.
Dog, dersom du skulle spørre meg, så er jeg 100% sikker på at de som var medlem av LSK eller KFL før semifinalen ble trukket, får billett til cupfinalen.
Det er vel stormende uvesentlig om man melder seg inn pga cup-finalen eller ei?
Et hvert nytt medlem bør mottas med applaus. Uansett hvilken motivasjon som ligger bak. Om jeg ikke tar helt feil, så har vel styret noen ideer om vettug bruk av hver eneste innkommende krone...
Et hvert nytt medlem bør mottas med applaus. Uansett hvilken motivasjon som ligger bak. Om jeg ikke tar helt feil, så har vel styret noen ideer om vettug bruk av hver eneste innkommende krone...
Kommentar