Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Så noen hadde en slik t-skjorte med gul skrift på, på martins på lørdag.
Det var meg. Kun ett eks er laget, og flere skal det heller ikke bli...
Finn på noe annet ! :lol:
Fra spøk til alvor: Fikk laget den på sparket i en sportsforretning som en kjapp gimmick. Skal ikke gå KFL og LSK-shop i næringa med å markedsføre hvor jeg laget den.
Jeg har en halv A4-side hengende diskrè på korktavla på jobben der det står
2-1
0-0
2-0
Et par som har lurt fælt på hva det betyr. Jeg gliser like godt hver gang jeg går forbi.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
På resultattavla på jobben har det stått 2-0 helt siden kampen I dag var det en idiot som hadde hengt opp 1-2 der. Gjett om jeg skal pisse kaffen hans.
Jeg bestilte en hettegenser som jeg fikk for en ukes tid siden med Kanari-Fansen Lillestrøm på. Tok ca. 2 uker før jeg fikk den, men tror nok det delvis skyldtes posten. Må jo betale litt toll til statskassa. Jeg betalte 150 kr. ekstra.
Kvaliteten er helt OK. Har ikke forsøkt å vaske den enda, men virker solid nok.
Fikk en mail med bekreftelse med en gang bestillinga var lagt inn.
Siden jeg er en medvirkende årsak til at denne tråden ble startet, så vil jeg komme med følgende oppfordring: Vi må så langt det lar seg gjøre være lojale mot artikler som LSK/KFL selger gjennom LSK-shop og andre offisielle kanaler.
Regner det som ganske sikkert at det kommer nye plagg til finalen, og oppfordrer flest mulig til å uniformere seg med disse. Om det kommer, hva og når, kan kanskje noen i styre svare på?
Sitter vel litt i glasshus når jeg ber folk ikke organisere egne innkjøp. Men mitt lille T-skjorte-stunt var bare ment som en gimmick der og da. Og jeg bestilte bare ett eksemplar.
Mvh
Gammer`n - som lover å kjøpe offisielle plagg som evt kommer til finalen
Kommentar