2-1 0-0 2-0 trøye?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #21
    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Siden jeg er en medvirkende årsak til at denne tråden ble startet, så vil jeg komme med følgende oppfordring: Vi må så langt det lar seg gjøre være lojale mot artikler som LSK/KFL selger gjennom LSK-shop og andre offisielle kanaler.

    Regner det som ganske sikkert at det kommer nye plagg til finalen, og oppfordrer flest mulig til å uniformere seg med disse. Om det kommer, hva og når, kan kanskje noen i styre svare på?
    Sitter vel litt i glasshus når jeg ber folk ikke organisere egne innkjøp. Men mitt lille T-skjorte-stunt var bare ment som en gimmick der og da. Og jeg bestilte bare ett eksemplar.

    Mvh
    Gammer`n - som lover å kjøpe offisielle plagg som evt kommer til finalen
    Enig med Gammern her! Jeg skal innrømme å ha vært innom siden, av den enkle grunn at det ikke er enkelt å få tak i røde trøyer i retro-stil!

    KFL tjener gode penger på effekt salget som igjen fører til bedre økonomi i Organisasjonen!

    Hva med å selge ekslusive finale-effekter i forkant til grov overpris for å tjene cash til tidenes finale-tifo?
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #22
      Er forsovidt enig i at KFL/LSK skal kunne tjene på salg av effekter, men det er litt gøy med litt orginale trøyer også. Som 2-1 0-0 2-0 tryøa til perta.

      Bestillte meg en t-skjorte fra "lag dine egne klær" på side2.no igår. En gul sådan med "GUL MAKT" i svart over brystet.

      Håper det kommer en egen cupfinale-kolleksjon på shopen!
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #23
        Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
        Bestillte meg en t-skjorte fra "lag dine egne klær" på side2.no igår. En gul sådan med "GUL MAKT" i svart over brystet.
        Jeg bestilte meg ei sånn t-skjorte i sommer. Penga fløy ut av kontoen min dagen etter, men t-skjorta har jeg ennå ikke sett noe til. Har purra en del på dem, men har ikke fått ett eneste svar på noe som helst fra dem. Møkkafolk! Hvis noen har et telefonnummer til de ansvarlige tar jeg gjerne i mot det. Noen skylder meg iallfall 239,- eller hva det var totalen kom på.
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #24
          Bestillte meg en t-skjorte fra "lag dine egne klær" på side2.no igår. En gul sådan med "GUL MAKT" i svart over brystet.

          Jeg bestilte meg ei sånn t-skjorte i sommer. Penga fløy ut av kontoen min dagen etter, men t-skjorta har jeg ennå ikke sett noe til.
          Klag dem inn for "TV2 hjelper deg". Hadde vært artig om de tok et selskap som de selv eier...

          mvh
          Gammer`n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            #25
            Fant dette på siden dems:

            NYTTIG INFO

            Ansvarlig for tjenesten:
            Limecore AS
            Postboks 2401
            Danholmen 19
            3104 Tønsberg
            Tlf.: 3330 4070
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • andee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 1191

              #26
              Takk til dere begge! Nå har jeg både tid, ork og info nok til å gå etter kjeltringa. Da detta sto på som verst i sommer virka ikke nettbanken min, og ikke hadde jeg tid til å stikke innom banken heller, så da fikk jeg liksom ikke "bevist" at dem hadde loppa meg! Men nå skal jeg gi på køl for å komme til bunns.
              TS05 - Felt C

              Kommentar

              Working...