Hehe vet...men har ikke så mye annet å gjøre når jeg sitter å venter :lol:
Telefonmaraton, Cupfinale 2005
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av GullarsEr det noen som fortsatt ikke får musikk? eller er det sånn at alle får musikk nå?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostGratulerer! Du leser Norges raskest voksende meningsløse diskusjons-tråd for øyeblikket!
Tydelig at en cupfinale har vært savnet blant LSK-supporterne....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL109Men det er da mistenkelig få bekreftelser ute og går på at folk har fått kjøpe billett.
Noen med stemningsrapport fra gjengen på Åråsen?
Her har vi baguetter,ost,skinke, og kylling faktisk som vi sitter å gomler på som petter har kjøpt inn.
Sosialt har vi det iværtfall :?Kommentar
-
De fleste av oss har sittet i over 30 min nå, og ingen av oss har kommet igjennom, alle nekter å ta hintet :?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondDe fleste av oss har sittet i over 30 min nå, og ingen av oss har kommet igjennom, alle nekter å ta hintet :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelOpprinnelig skrevet av GullarsEr det noen som fortsatt ikke får musikk? eller er det sånn at alle får musikk nå?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Latterlig opplegg med kun telefonbestillinger.
Bestillte billetter til Tottenham-arse**l over internett. Kunne bare klikke på de setene man ville ha som var ledige.
Kampen ble utsolgt på 5 minutter kun til Spurs members, men da fikk man iallefall tak i billetter dersom man var tidlig nok ute. Her er det bare flaks som avgjør.Kommentar
Kommentar