Opprinnelig skrevet av Yiddo
Telefonmaraton, Cupfinale 2005
Collapse
X
-
-
Prøvde å ringe med en annen tlf og han sier den er utsolgt ja, men prøver i 10 min til :roll:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av YiddoCUPFINALEN ER UTSOLGT IFØLGE MANNEN PÅ TELEFON!!!!
:evil: :evil: :evil:
Ja, dessverre :cry:
Vet ikke om det gjelder folk som allerede har musikk men. Jeg fikk iallefall melding om at det var utsolgt 2 ganger på rad nå.Kommentar
-
Fikk også utsolgt..... :evil:
faen nå har jeg kasta bort 2 timer.....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av DurinOpprinnelig skrevet av YiddoCUPFINALEN ER UTSOLGT IFØLGE MANNEN PÅ TELEFON!!!!
:evil: :evil: :evil:Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL109Folk i "musikkøen" som har fått utsolgtbeskjed også?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostOK folkens, da er det bare å ringe et nytt tlf. nummer: 21 02 93 00, som er til NFFs kontor på Ullevaal...
Eller føler du for å sende en fin tegning per fax? 21 02 93 01Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av KFL109Folk i "musikkøen" som har fått utsolgtbeskjed også?Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar