jeg ringte nå, og fikk greie på at billettene var utsolgt 1330.. jeg la på røret 1315.. etter og ha fått greie på at billettene var utsolgt...da... faan.
Telefonmaraton, Cupfinale 2005
Collapse
X
-
LSKs andel av billetter blir lagt ut for salg om ca 14 dager, mer info om dette kommer senere
Hvis du har sesongkort, kfl-medllemskap eller LSK-medlemskap så er vel fortsatt sjansen tilstede for å få billett.
Det er bare billetter til åpen salg som ble utsolgtKommentar
-
Noen som har snøring på hvordan det gikk med den organiserte "telefonterror'n" til kfl? Får nå krysse fingrene for at vi klarte å skaffe en god del av disse billettene..
Og nå må folk ta det litt piano med dette billett maset. Billetene BLIR lagt ut. Lisbeth på kontoret skal ikke ha alle 6000 billettene selv. Har man sesongkort eller er medlem av kfl, så er det STOR mulighet for at nettopp du får deg en billett. En må ikke glemme at en stor del av sesongkortinnehaverne også er medlem av kfl. Er du verken medlem av kfl, sportsklubben eller har sesongkort så kan du takke ræi sjæl!
MagnetMagne som både er medlem av LSK, KFL og har sesongkort. Så denna skal på Ullevaal ja..Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
...dersom jeg har flaks så kanskje naboen skaffer til foreldrene min ekan skaffe meg et par billetter..
..mne tivler egentlig.. er nok mange som spurte før jeg kom så langt..
hvis ikke..så får jeg bare være med p åfesten i lillestrøm og på martinsVi skal til cup-finale
og ta pokalen hjemKommentar
-
Opprinnelig skrevet av MagnetMagneNoen som har snøring på hvordan det gikk med den organiserte "telefonterror'n" til kfl? Får nå krysse fingrene for at vi klarte å skaffe en god del av disse billettene..
Petter
Overrasket over at Arild M ikke klarte dette med telefonen...Kommentar
-
Jeg fikk billetter på tlf salget men er dette billetter til selve fansen! Regner vel med at hele cola blir stående, syngende og gale supportere???
CUPEN SKAL HJEM TIL LILLESTRØM!!!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
KFL bør ha en anti ticnet. NøFF Tifo under cup-finalen. Fortelle dem at vi ikke finner oss i dette.
Død over alle svartebørshaiene.... :twisted:eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
Det var joo interessant å få høre at det var billetter igjen til kl 13.30, når jeg fikk beskjed om utsolgt 11.55...
Spesielt etter å få brutt linje etter snaue 20 minutter med Silje eller Katie eller hvem det nå var. Må si at jeg ikke er spesielt imponert over Ticknet etter å ha blitt lurt til å gi opp etter kun to timer i telefonen.
Så der røyk vel den muligheten til å få med ungene på finalen :cry:Knurr...Kommentar
-
Ja fy f... Ticnet suger noe så inni helvete.... Jeg satt og trykte "repeat" på mobilen stort sett fra 10 til 12 på lørdag, og fikk enten "opptatt nett", 100 ring, eller "vi har stor på gang. ring igjen senere" eller noe sånt. 3 ganger (tre, folkens) kom jeg jeg meg INN på venting, og da rett til en ny dame "vi har meget stor pågang, vær vennlig å ring igjen senere".
Det må vel gå an at NFF, som er en av de som selger billetter i størst antall av gangen, finner seg en samarbeidspartner som er en SMULE mer profesjonell???
Takk Gud for at jeg har div. medlemskort - så har jeg ihvertfall en ØRLITEN sjanse til å se Fugla på Ullevål i finalen.Kommentar
-
Det jeg ikke kan fatte er at 2200(!) billetter skal legges ut for vanlig mannen i gata... Men inni svarteste huleste granskauen. Er det en kamp i året som ikke burde være for nøytrale tilskuere, så må det da være cupfinalen. Skjønner da at kampen fatter interesse, men disse "nøytrale" folka kan da sette seg med en kald bjørnunge og pottis i sofa'n..Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Makan. Satt med en kald pils i hånda på hotellrommet i Aalesund og ringte med måbaijlen, fikk kjøpt 4 billetter til cola øvre etter snaue ti minutter.
Det straffer seg å ikke dra på bortekamp 8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisMakan. Satt med en kald pils i hånda på hotellrommet i Aalesund og ringte med måbaijlen, fikk kjøpt 4 billetter til cola øvre etter snaue ti minutter.
Det straffer seg å ikke dra på bortekamp 8)Kommentar
-
Målet med denne telefonmaratonen var at vi skulle sikre KFL/LSK flesteparten av disse billettene som var lagt ut for offentlig salg.
Hvor mange billetter fikk egentlig KFL tak i? Var det, i det hele tatt, noen som fikk tak i flere billetter enn "bare" til seg selv slik at KFL kan distribuere disse videre til de medlemmene som faller utenfor KFLs egne billetter?
Og en takk til alle som "gnir det inn med pepper og salt" - etter 3,5 timer i telefon fikk jeg IKKE tak i billett.
Ikke bare det, men jeg var antakelig den første i rekka (kl.1331) SOM IKKE FIKK KJØPT! ](*,)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar