Vet ikke hva som er mest irriterende nå...Katie med hu dama som avbryter hvert 15 sekund med "Vennligst vent på svar" (akkurat som jeg har tenkt til å gjøre noe annet?) eller det at når jeg kommer gjennom til et menneske, så får jeg sikkert beskjed om at alt er utsolgt..
Telefonmaraton, Cupfinale 2005
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av LasseNVet ikke hva som er mest irriterende nå...Katie med hu dama som avbryter hvert 15 sekund med "Vennligst vent på svar" (akkurat som jeg har tenkt til å gjøre noe annet?) eller det at når jeg kommer gjennom til et menneske, så får jeg sikkert beskjed om at alt er utsolgt..Kommentar
-
Jeg har fått "opptatt" og "Vennligst prøv senere" i 1 time nå :evil:Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av YiddoMen i helvette da, har ringt konstant i 100 minutter(lenger enn cupfinalen varer på gressmatta), og har enda ikke hørt Katie en eneste gang.
Ringer med 2 telefoner med repeat knapp, men hva faen hjelper det?Kommentar
-
Hvor er john ivar når vi trenger han........!!!!
jobber ikke han i ticknet.............
joooooooooooooohn ivaaaaaaaaaaaar ååååååååååååJoooon ivar åååå...
joooon ivar åååå..
han ruller ut gresset i fet
da blir han jo ganske svett
jooooon ivar åååååå
----->BrasseBerget<-----Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av DurinHvor mye koster 4 billetter i cola øvre, for de som er igjennom og har betalt?
Jeg fikk beskjed om å hente billettene på Narvesen....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av YiddoMen i helvette da, har ringt konstant i 100 minutter(lenger enn cupfinalen varer på gressmatta), og har enda ikke hørt Katie en eneste gang.
Ringer med 2 telefoner med repeat knapp, men hva faen hjelper det?
Dersom noen kun trenger 1-2 billetter vennligst kjøp 4. Jeg stiller på Martins når som helst og betaler for 2 billetter til 2 syngende kanaris!!! Spanderer gjerne en øl også for den saks skyld.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyJOOOOOOOOOOOOOOOHN IIIIIIIIIVAR ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
HAN SEEEEEEEELGER ØL PÅ BUSSEN
Han var jo på ....hus,han ..... jo billig mus!!Kommentar
-
Kommentar
-
Da jeg ringte for en time siden sa fyren jeg pratet med at det så og si var utsolgt allerede på Cola Øvre.... sprøtt!
Mulig det bare er enkeltbilletter på langsidene igjen...
Verdens lykkeligste fugl som fikk 4 billetter ved siden av hverandre på Coca øvre.... :lol: \/ :lol: \/ :lol: \/ :lol: \/Kommentar
Kommentar