3 timer og drøye 200 spenn jeg aldri får igjen... :evil:
Telefonmaraton, Cupfinale 2005
Collapse
X
-
har alle lagt på eller? sitter forsatt med musikk - nå 1t 40minNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
Noen som kunne ha tenkt seg å dra på denne konserten etter dette:
:evil:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av danhenNoen som kunne ha tenkt seg å dra på denne konserten etter dette:
:evil:
Count me in!
Er da en bra erstatning for cupfinalebilletter, eller hva? :oops:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av YiddoOpprinnelig skrevet av danhenNoen som kunne ha tenkt seg å dra på denne konserten etter dette:
:evil:
Count me in!
Er da en bra erstatning for cupfinalebilletter, eller hva? :oops:
Tror jeg kommer til å knekke den CDen til dama nå....Kommentar
-
Takk til alle som fortalte at det var utsolgt før det faktisk var utsolgt !!
Før klokken 12 kom de første rapportene om utsolgt, folk har fått kjøpe biletter helt frem til 13.30
Jeg la på, noe som sikkert gjorde andre glade. :evil:Kommentar
-
FY FAEN! Kom igjennom etter 2timer og 30 minutter for så å få høre at det er utsolgt! Du får ha en fortreffelig dag, sa den jævla kødden i andre enden! :evil:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Takk til alle som fortalte at det var utsolgt før det faktisk var utsolgt !!
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennEn kamerat fikk kjøpt fire billetter for ti minutter siden. Flere igjen.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennJeg tror det har noe å gjøre med at han kom inn i køen for halvannen time siden...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Besøksadresse:
Norges Fotballforbund
Ullevaal Stadion
Sognsveien 75 J
0855 OSLO
Noen som tar med balltre? :lol:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar