Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Klarer faktisk å tyne ut min mening uten å høre på Axel F(itte)..
Årets spiller: Robert Koren - av den enkle grunn at han har klart sine oppgaver i stort sett alle kamper, men unntak av Lyn borte.. Mannen har spilt jevnt godt og fortjener å bli satt pris på av klubben.
To mann som kanskje kan nå Korens høyder for året er Opa og Stoffe. Reitmaier har vært en engel, utvilsomt.. Men føler at Koren er bedre.. Opa på en trygg 2. plass(?)
Det har vært lite snakk om Stoffe, men fra hans posisjon er det kanskje vanskelig å markere seg. Han har spilt javnt godt, og har i mine øyne ikke gjort noen grove feil og har takla all motstand med stil.
Årets talent: Magnus Myklebust vs. PSA, punktum.
Må ta med at jeg er overraska over rånern i år. Han har liksom vært mr. Kortstokk, men i år har Espen faenmeg takla som en GUD!
Jaja, selvfølgelig er det feil av meg å skrive som det her (haha) men når folk begynner å snakke om kåring, så vokser det en liten tanke inni huet mitt.
Kommentar