Noen som har mulighet til å lage en DVD-kopi av semifinalen? Husker det var noen som gjorde dette i forb. med RBK-kampen ifjor...Må ha noe å se på julekvelden.
DVD av semifinalen
Collapse
X
-
-
-
Jeg betaler full DVDpris for en kopi av semien og 2-1 kampen.
Det vil bli en perfekt bursdagsgave til min VIF-samboerKommentar
-
Jeg har en vhs kassett med kvartfinale kampen mot Stabæk og Semien mot enga, har plass til en kamp til på den kassetten, men vet ikke helt hva jeg skal ta opp, noen som har noe forslag?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondJeg har en vhs kassett med kvartfinale kampen mot Stabæk og Semien mot enga, har plass til en kamp til på den kassetten, men vet ikke helt hva jeg skal ta opp, noen som har noe forslag?-After Dark Ultras-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiOpprinnelig skrevet av King_RaymondJeg har en vhs kassett med kvartfinale kampen mot Stabæk og Semien mot enga, har plass til en kamp til på den kassetten, men vet ikke helt hva jeg skal ta opp, noen som har noe forslag?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhojeg tok faktisk opp semien på den nye dvd opptakeren vår.. men har ikke sjekka hvordan det ble enda da..
Jeg ber på mine knær...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Opprinnelig skrevet av frodekippeOpprinnelig skrevet av FUGlinhojeg tok faktisk opp semien på den nye dvd opptakeren vår.. men har ikke sjekka hvordan det ble enda da..
Jeg ber på mine knær...
Eller kan den legges ut på en ftp-server?eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
Tok ikke broder'n din opp semi'n da, otho?
Ååå, det er jo meg det! :mrgreen:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar