Ser at hverken nrk eller tv2 finner oss verdige for web-tv, er det noen som vet om noen måte å få sett kampen på?
Ingen måte å få sett AaFK-LSK?
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av BennyLemOpprinnelig skrevet av Anders_BakkenCanal+.....
Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av pondus73det er lettere sagt enn gjort, når man bor midt mellom fjell og fjord på vestlandet :?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
poenget er at jeg ikke har det da, så får jeg heller ha det så godt. Men for å være pirkete så er det faktisk en del steder rundt her der det ikke er noe poeng i å ha parabol da fjellene faktisk sperrer for satelittene!!------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av pondus73poenget er at jeg ikke har det da, så får jeg heller ha det så godt. Men for å være pirkete så er det faktisk en del steder rundt her der det ikke er noe poeng i å ha parabol da fjellene faktisk sperrer for satelittene!!eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
Tviler på om det er noen livestream på denne kampen.
Pokker, heller. Jeg kan i hvertfall bare glemme å få sett kampen. Liverpool-Chelsea begynner jo nå og vil vare utover første omgang og denne kampen samler en hel haug av folk på pubene i Kristiansand. I tillegg viser de nok TIL-Start på web-tv. :evil: :evil: :evil: Tror nok at Aafk-LSK havner et stykke ned på pri-lista her i sør, desverre.Kommentar
Kommentar