Hva gjør jeg når noen har stjelt medlemskortet mitt til KFL? Hva gjør jeg på kamper? Og enda verre, hva gjør jeg med billetter til cupfinalen? :cry:
Medlemskort er stjelt
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Re: Medlemskort er stjelt
Opprinnelig skrevet av lsk_lizzieHva gjør jeg når noen har stjelt medlemskortet mitt til KFL? Hva gjør jeg på kamper? Og enda verre, hva gjør jeg med billetter til cupfinalen? :cry:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernKontakt/ring kanari fansen da for faen.. er vel ikke værre enn det, så får du sikkert svar på alt du lurer påAldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernIngen årsak, og du er tilgitt :lol:
Men takk til du som skreiv om han Jensen-mannen... Ringer hanAldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JeffersÅ stjele, stjeler, stjal, har stjålet.
"Jeg har blitt frastjålet [...]" / "Noen har stjålet [...]"
*Dukke*
:wink:Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Macho-MortenUansett er vi bønder, og det heter "stjært".Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av oldboysOpprinnelig skrevet av Macho-MortenUansett er vi bønder, og det heter "stjært".
STÆRT!...med trykk på æ!Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
-
eller "Nappet" ???Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Eventuelt kanskje noen har "knabba" det... :lol: Minnes at det i første halvdel av 90-årene ikke var uvanlig å "knabbe" ting som man ikke hadde eierrett til.. Mulig vi her er utsatt for et comeback av en god, gammel "knabber"...Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
Kommentar