Medlemskort er stjelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tobben
    Jeg elsker å kjøre trikk
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2005
    • 1666

    #21
    Sikker på att det ikke ble "tæsha". Fjortiss gjeng aktig å "tæshe" ting. Hehe

    Kommentar

    • Ted Nugent
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 851

      #22
      Tipper det ble "kjibba".

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #23
        Ble borte i et "brekk" ??
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Eirik
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2004
          • 154

          #24
          HAHAHA.. :lol: Mye bra ord her

          I min oppvekst sa vi "å kibbe", som i; skal vi stikke på benser'n å kibbe no bug. (bug=80talls-tyggis).

          Jeg tipper "kibbe" er en slektning av "kjibbe", som også er nevnt som et synonym for "å stæle". Men det kommer vel an på hvor langt ut på landet en bor. Så folkens, her er min dype tanke; en skal ikke se bort i fra at Kippe, som i Frode Kippe, også betyr "å stæla"...

          Janei.

          Kommentar

          • andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

            #25
            Kan jo hende det rett og slett er kvarta, assa. Dere husker sikkert "Kvarten" fra Donald Duck, han var jo for en tid tilbake rimelig lei til å få has på eiendeler i Andeby som i utgangspunktet ikke var hans.
            TS05 - Felt C

            Kommentar

            • KristofferØ
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 587

              #26
              Mange av dissa orda må værra fra Etterstad-Norsk/Norsk-Etterstad Ordbok? Holder oss til bøffa eller? ;D "brekk" er liksom ikke så vanlig her som det er der ^_^
              I år så tar vi ostepop
              Vi elsker Lillestrøm
              HEI!

              Kommentar

              • lsk_lizzie
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2005
                • 48

                #27
                Joa, fin diskusjon... Bare sånn hvis dere lurte så er saken fiksa... Sekken min med penger, medlemskort o.l. ble tatt fra meg, men tyven var visst bare interresert i pengene. Når sekken ble funnet så lå alle tingene utafor sekken, og alt som var borte var pengene... Så nå har denna fått seg billett til cupfinalen og...
                Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.

                Kommentar

                • Cruz
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 398

                  #28
                  Godt å høre!
                  Ble noen morsomheter på din bekostning her, men jeg håper cupfinale-billetten er et godt plaster på såret for de tapte pengene!

                  For det andre, så har vi altså nå fått på det rene at kortet hverken ble "bøffa", "kvarta", "tæsha", "knabba"... Det ble "tatt".. End of discussion!
                  Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                  Kommentar

                  Working...