Skriv ghjerne forløp på kampen her...
Kampforløp Aalesund - LSK
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Frispark av Strand rett i klypene på Deinhofff...3 min.FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn Lindahl -
Reitmeier ligger nede etter cornerduell...7 min...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
-
-
21 min. Gilbert klemmer til fra 15 meter men skuddet blir blokkertFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
-
30 min. Litt slappere de siste minuttene. Ingen av lagene imponerer spesielt.FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
36 min......Olsen blir spilt opp på høyre og går i bakken i kamp med Rambekk i feltet. Hjemmelaget og publikummet vil ha straffe, men det ville vært svært strengt.FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
45. min.
Pause...0-0
LSK har hatt de største sjansene, ref. VG og NettavisenFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
synes du kan komme med hendelser litt fortere. hvertfall hver min. :P
Får være måte på!!
(håper du skjønte det var en spøk)krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Møkka kamp.... Jeg forstår ikke noe.
Hva er det vi driver med?
Greier vi aldri å vinne når vi må ?
Greier vi aldri å vinne når vi kan melde oss på i toppen ?
skuffeteLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
-
Hvordan er det mulig å tape mot et så svakt lag som aafk? Svar: slå innlegg uten presisjon fra sidebackene skrått bakfra istedenfor å la vingene slå, og prøve å komme seg rundt på kantene. Prøve å lempe mot motstanderens 16, eller spille seg gjennom 11 mann med småspill. Sett ingen skuddforsøk på mål og mellom stengene som spiss, og vis null fandenivoldskhet. Legg til en feilaktig annulering av sleive-målet til Myklebust av sjefskuk Skjerven, og så har vi oppskriften til en helt bedriten 0-1 kamp.
Skuffende kamptaktikk av Røsler for andre kamp på rad.
GÅ TIL DØRLINJEN MINST 10 ganger i løpet av en kamp, i stedenfor å slå disse slappe leggene fra back for guds skyld.
Det er pinlig å måtte tape mot et såpass dårlig lag, selv på bortebane.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar