Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvordan er det mulig å tape mot et så svakt lag som aafk? Svar: slå innlegg uten presisjon fra sidebackene skrått bakfra istedenfor å la vingene slå, og prøve å komme seg rundt på kantene. Prøve å lempe mot motstanderens 16, eller spille seg gjennom 11 mann med småspill. Sett ingen skuddforsøk på mål og mellom stengene som spiss, og vis null fandenivoldskhet. Legg til en feilaktig annulering av sleive-målet til Myklebust av sjefskuk Skjerven, og så har vi oppskriften til en helt bedriten 0-1 kamp.
Skuffende kamptaktikk av Røsler for andre kamp på rad.
GÅ TIL DØRLINJEN MINST 10 ganger i løpet av en kamp, i stedenfor å slå disse slappe leggene fra back for guds skyld.
Det er pinlig å måtte tape mot et såpass dårlig lag, selv på bortebane.
Det er visst forbudt å kritisere Røsler her på forumet, bare så du vet det.
Det samme gjelder Sundgot.
Målet til Myklebust var jo hands av Aalesund, jævla møkka-dommer!
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Selv om vi helt klart blir snytt i dag,(hands på olsen,og målet vårt ikke skal annuleres)så er dette så dårlig,det er bunnlaget vi spiller mot.Hjelpeløst.Uwe har gjort mye bra,men å ta ut det beste i de viktigste kampene har han ikke klart.Mot Vif i cupen skulle jeg med min annonyme C trener utdannelse ha klart å vinne.Den spiller som ikke hadde klart å yte sitt beste med oss på tribunen er ingen fotballspiller.Det er Skremmende å se de to siste kampene hvor mange nærkamper vi taper og hvor unøyaktig vi er i pasningsspillet.ikke mange av spillerne jeg er fornøyd med etter de to siste kampene.pokker at de ødelegger dette igjen,jeg hadde drømt om harry dansketur å møte judas i royal league,men ikke f... i år heller
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Hvordan er det mulig å tape mot et så svakt lag som aafk? Svar: slå innlegg uten presisjon fra sidebackene skrått bakfra istedenfor å la vingene slå, og prøve å komme seg rundt på kantene. Prøve å lempe mot motstanderens 16, eller spille seg gjennom 11 mann med småspill. Sett ingen skuddforsøk på mål og mellom stengene som spiss, og vis null fandenivoldskhet. Legg til en feilaktig annulering av sleive-målet til Myklebust av sjefskuk Skjerven, og så har vi oppskriften til en helt bedriten 0-1 kamp.
Skuffende kamptaktikk av Røsler for andre kamp på rad.
GÅ TIL DØRLINJEN MINST 10 ganger i løpet av en kamp, i stedenfor å slå disse slappe leggene fra back for guds skyld.
Det er pinlig å måtte tape mot et såpass dårlig lag, selv på bortebane.
Det er visst forbudt å kritisere Røsler her på forumet, bare så du vet det.
Det samme gjelder Sundgot.
Målet til Myklebust var jo hands av Aalesund, jævla møkka-dommer!
Jeg har kontakt med Skjerven på sms...Har gitt beskjed til han at jeg hater mannen
Vi har aldri vunnet med Skjerven som dommer. Tilfeldig? Neppe. ](*,)
Det er neppe dommernes feil at Lillestrøm er i ferd med å rote seg ut av medaljestriden. Laget burde uansett ha kvalitet nok til å slå lag som Tromsø og Ålesund.
Egentlig ser vi vel bare forskjellen på fotballspillere og toppidrettsutøvere. Mens Bjørndalen kan suse inn til flere OL-gull i løpet av en uke, får fotballspillere mentale forstyrrelser etter å ha vunnet en semifinale og to seriekamper i løpet av kort tid i norsk eliteserie.
Enig. Burde få inn Dæhlie eller Bjørndalen som er nevnt i tråden tidligere til å snakke om hvordan man blir mer sulten etter å ha vunnet en kamp. Det er jo nesten flaut at alt skal kollapse etter VIF-kampen.
Enig. Burde få inn Dæhlie eller Bjørndalen som er nevnt i tråden tidligere til å snakke om hvordan man blir mer sulten etter å ha vunnet en kamp. Det er jo nesten flaut at alt skal kollapse etter VIF-kampen.
faen helvete - det er så jævlig typisk............................................ ............................... Æsj............................. Nå skal jeg være sur resten av uken.......................................
faen helvete - det er så jævlig typisk............................................ ............................... Æsj............................. Nå skal jeg være sur resten av uken.......................................
Husk det er 14 dager til neste LSK kamp...
Så du blir nok sur lengre...
Kommentar