Treningskamp mot Stabæk på fredag!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #21
    Bra at vi scorer igjen. Meget bra av Powell, og Grattis Andreas med din første mål av mange for Fugla. Let's hope so.

    Sterkt av laget å vinne bort, uten 4 viktige spillere, mot et unektelig sterkt og toppet Stabæk.

    Også har vi altså fått like mange straffer mot i løpet av en enkelt treningskamp, som vi har fått tildelt i løpet av nå omlag 70 obligatoriske kamper. Hvordan er det mulig??? Statistisk er det nesten umulig at noe slikt skal inntreffe. Og grunnen:

    VI GRATULERER NFF's utnevnte dommere som har fått oss i vrangstrupen.
    For en jævla gjeng med tapere dere er, jobben deres dere skal liksom være upartiske også er dere så inn i hestkuken jævli snevre at dere liksom ikke skal gi oss en straffe samme faen hva som skjer på banen. LODOTTER!!! Dra til skogs og bli der
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #22
      LSKs lagoppstilling: Heinz (tomatketchup). JP Winsnes-PSA-Kippe-Strand. Søgård-Wehrman-Kiko-Gilbert. Powell-Haddad.

      Haddad scorte det første målet på en heading fra kloss hold etter kun 2min 25 sek. Powell puttet så på 2 etter henholdsvis 4 og 9 minutter. Etter denne pangstarten kom Stabæk mer og mer inn i kampen uten å komme til store målsjanser. Alt lå til rette for en skikkelig nesestyver av LSK på Stabæk. Men, desverre, var dommeren (etter min mening) av den generøse arten og Stabæk ble tildelt et straffespark etter et frispark. Visstnok var det holding i feltet som dommer blåste for. Men denne holdingen foregår begge veier og det blir håpløst å blåse for EN av situasjonene i feltet når det foregår 5-6 andre i tillegg! Uansett ble det mål av straffen. Det andre straffesparket var derimot helt udiskutabelt, da Kippe feller Stabækspiller bakfra/fra siden uten å være i nærheten av ballen. I begge straffesparkene ble Heinz (tomatketchup) utpilt. I løpet av kampen fikk også Shane prøve seg i 30 minutter på backplass, mens Påsan ble flyttet oppover og Powell gikk ut. Sasa fikk 15 minutter for Kiko og Anders Hagberg fikk ca 10 min for Haddad. JP spilte godt som erstatter for Christoffer, mens Wehrman var den med svakest spill for Fugla idag. Han roter bort ballen i for mange farlige situasjoner. Alt i alt et greit resultat, men det hadde vært gøy med like godt spill de siste 80 som de første 10!

      Bilder av noen av målene kan du se på denne linken:
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • lp
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Dec 2003
        • 223

        #23
        0-2, Powell sklir gjennom vårt forsvar etter 4 min, passerer 2-3 mann og får avsluttet fra 14-15m. Virker som om vi har for stor respekt og tør ikke å gå i kroppen på ham.


        Pent bilde ballen går forbi keeper mens Powell står i en klynge av Stabæk spillere. Handler om respekt......... 8)
        Skjetten gutta
        Wenche Myhre,
        "Muligens Hooligans" ;)

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6082

          #24
          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          LSKs lagoppstilling: Heinz (tomatketchup). JP Winsnes-PSA-Kippe-Strand. Søgård-Wehrman-Kiko-Gilbert. Powell-Haddad.
          Hvordan var egentlig angrepet organisert, er vel 6 sentrale spillere her. Mangler kanskje olsen og riise i troppen..
          Vi har nå gått bort fra en liten og en stor spiss prinsippet og satser med 3 store Gilbert, haddad og powell :lol:
          Tydelig at det mangler en del spillere i troppen for øyeblikket. Mifsud, koren, myklebust, riise, stoffe og olsen vaffal.

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #25
            Opprinnelig skrevet av pondus73
            Opprinnelig skrevet av SuperErik
            Rnkovic var vel ikke akkurat noen åpenbaring mens han spilte for Hønefoss i 1.divisjon..
            og så???

            folk forandrer seg ikke??
            ikke mulig at man passer i en klubb og ikke en annen??

            Rnkovich spillte mest på midtbanen/flanke i Hønefoss, men nå spiller han vel mer rein spiss.
            Petar Rnkovich bøttet også inn mål for IBK, FØR han ble hentet til Hønefoss. Etter at han kom fra Hønefoss, har han pøst inn med mål igjen.
            Og nå er også Hønefoss interessert i å hente han fra MIF, men kun om de forblir i 1. divisjon, visstnok.
            Knurr...

            Kommentar

            Working...