Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
Finale festen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Det planlegges som bare det ser det ut som, og selvfølgelig skal festen være i Lillestrøm!
Lørdag:
11.00: Trolig siste forberedende LSK-trening før finalen på Åråsen.
11.01: Siste LSK-kaféen, alle supportere velkomne til frokost/trening.
14.00: Team Strømmen møter opp foran sin finale mot Asker.
16.00: Team Strømmen ? Asker i cupfinalen for damer starter.
17.00: Trolig åpning av kjempeteltet og den riktige festen starter.
17.45: Team Strømmens kamp (hvis ikke ekstraomganger) er ferdig
18.00: Diverse underholdning i teltet og finalevorspielet i gang.
19.30: Finalebankett (treretters) for Strømmen og Asker på Grand.
20.00: Intet cupfinaleshow på tv med spillere involvert er fastsatt.
21.00: Ulike band (ennå ikke klare) på scenen i teltet.
23.00: Team Strømmen-jentene ankommer teltscenen i Lillestrøm.
Søndag:
06.00: Frokost i Lillestrøm, fem timer og et kvarter til kampstart.
08.00: Organisert supporterutstyrsalg både ved teltet og Ullevaal.
11.00: Kanari-Fansens busser drar fra hele Alexander Kiellands gate.
13.15: Kampstart Ullevaal. Lillestrøm-Molde.
15.00: Slutt på ordinær tid, eventuelle ekstraomganger.
16.45: Bankett for styret og spillerne på Grand Hotel.
19.30: Banketten i Oslo ferdig. Buss hjem til Lillestrøm.
20.00: LSK-spillerne til Lillestrøm for supportermottakelse.
21.30: Egen LSK-bankett i Åråsen-lokalene.
24.00: Eventuelt kommer spillerne ut igjen i Lillestrøm.Kommentar
-
Selvfølgelig skal gullfesten være i Lillestrøm og ikke i Oslo, men dagen før blir det nok en del fugla folk i Oslo.
Hadde jo vært kult med tog fra sentrum opp til Ullevål, men fy faen så langt.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Håper vi får mulighet til og gå i tog.
En giggantisk fuglatog, med bluss, flagg og bannere.
Det var konge-fett med toget mot Enga i semifinalen.
Skjønner meg ikke på fok som skal ta en eventuell fest i Oslo.
Pengene bør ligges igjen i Lillestrøm!
La heller moldenserene ta seg av festen i Oslo. Vi invaderer den på søndagen!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av OlaGullfesten kommer kanskje, kanskje ikke. Den bør planlegges JA, men festen dagen i forveien vet vi kommer, og den bør planlegges godt!
Blir det gullfest så skal selvfølgelig den legges til Lillestrøm. Ta med deg 3 kompiser, fyll opp en taxi og betal 100 spenn hver fra Ullevål, værre er det ikke!
Dagen i forveien derimot og søndag morgen/formiddag må det være mange opplegg, BÅDE i Oslo og i Lillestrøm.
Dette forventer jeg at KFl/LSK arrangerer.
PetterKommentar
-
Det høres ut som en bra ide å spre det glade budskap om samlingsplass også i Oslo. Greit at de fleste skal til Lillestrøm, men enkelte vil nok får med seg stemingen i Tigerstaden dagen før dagen. Jeg er en av de som muligens blir boende i Oslo....Fra BaillsundKommentar
-
Siden det går busser, så kjører vel dem rett til stadion. I '92 gikk folk i tog fra Oslo S opp gjennom Karl Johan og til Nationaltheatret for så å ta T-banen til Ullevaal.. har jeg hørtStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av christofferSaras telt!Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennJeg bor nå ti minutters gange fra Ullevaal.
Nachspiel hos meg!
Å samle 20 Kanari-Fans i Oslo under cupfinalehelgen blir som lønningspils med jobben. 5000 feststemte mennesker i Lillestrøm en hel helg blir en opplevelse du kommer til å huske resten av livet.
Velg selv...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzForstår ikke at dette er et tema en gang. Bor selv i Oslo, men har aldri vært i tvil om at jeg skal feste i Lillestrøm både lørdag og søndag denne helgen.
Å samle 20 Kanari-Fans i Oslo under cupfinalehelgen blir som lønningspils med jobben. 5000 feststemte mennesker i Lillestrøm en hel helg blir en opplevelse du kommer til å huske resten av livet.
Velg selv...
Skjønner faen ikke hva folk skal i Oslo den helga. Vi er Lillestrøm, og det er med største selvfølgelighet at vi fester og lader opp i Lillestrøm både på lørdag og søndag.
Litt selvrespekt bør vel vi ha?Kommentar
-
Brenner du hjemme Tony??? :lol:
Vestfolds Fineste har røyk, røyk, røyk og bluss på menyen 8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL41Jeg håper vi samler noen hundre kanarifans på den siste lørdagstreningen 5/11 der vi står og synger gjennom hele treninga.
Er et slikt opplegg planlagt?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av KFL41Jeg håper vi samler noen hundre kanarifans på den siste lørdagstreningen 5/11 der vi står og synger gjennom hele treninga.
Er et slikt opplegg planlagt?Kommentar
-
Tror det kommer til å tenne gutta enda mer (om mulig) hvis noen hundre møter opp på treninga, send budskapet rundt....Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar