Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Selfølgelig skal jeg også ta turen til lillestrøm og lade opp til finalen sammen med alle fuglafans som samles der. Det var bare et spørsmål om det i det hele tatt ble noe som helst opplegg inne i selve oslo i forbindelse med cupen. Spørsmålet mitt dreide seg i tillegg kun om oppladning til kampen og ikke festen etter at vi har vunnet. Det er jo selfølge at den holdes i lillestrøm da!
Skjønner jo at majoriteten bor i og rundt lillestrøm og selfølgelig at det er mest gunstig at penga legges igjenn her.Er helt enig i det.
Men og begynne og kalle folk mongiser det kan du spare deg for Rønnern :? Men jeg mener fortsatt at det er synd hvis vi ikke får se et hav av gult og svart i hovedstaden denne helga så jeg håper det blir et tog eller lignende som en var inne på her tidligere i tråden.
Uannsett så er vel denne saken avgjort og og jeg i likhet med tusner av andre gleder oss til en sinsyk kul feiring denne helga.
Blir kjempebra med telt i Lillestrøm! Og SELVFØLGELIG skal festen holdes i Lillestrøm. Gleder meg som en unge...
Jeg bare lurer på en ting; Kampen skal vel vises der direkte på storskjerm?? Jeg kjenner nemlig en del som sannsynligvis ikke får billett til kampen og lurer på dette.... Regner vel med at det blir en del som ser de på storskjerm, hvis det går...
Dette blir moro!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Blir kjempebra med telt i Lillestrøm! Og SELVFØLGELIG skal festen holdes i Lillestrøm. Gleder meg som en unge...
Jeg bare lurer på en ting; Kampen skal vel vises der direkte på storskjerm?? Jeg kjenner nemlig en del som sannsynligvis ikke får billett til kampen og lurer på dette.... Regner vel med at det blir en del som ser de på storskjerm, hvis det går...
jeg bor midt mellom oslo og lillestrøm... men, hadde tatt turen til Lillestrøm uansett.. Det jeg vil si er at jg håper det blir et STORT tog i Karl Johans Gate 8)
et pittelite spørsmål til deg Petter.. Er det annonsert hvor mye teltet vil koste, og hvilken underholdning som vil vente oss? Regner med (vet) at etta her kommer til å koste skjorta med skjorta for oss som vi feste litt i teltet...
blir forresten helgepassene til teltet lagt ut til salg sammen med billettene, eller vil man måtte kjøpe disse senere?
et pittelite spørsmål til deg Petter.. Er det annonsert hvor mye teltet vil koste, og hvilken underholdning som vil vente oss? Regner med (vet) at etta her kommer til å koste skjorta med skjorta for oss som vi feste litt i teltet...
blir forresten helgepassene til teltet lagt ut til salg sammen med billettene, eller vil man måtte kjøpe disse senere?
Det blir i hvert fall bedre enn tornekrattet sitt som presses til å stå å høre på Di verre.. Nei, jeg mener Di Derre... Jeg håper det blir både Øyvind & Egil og Representin' 2 000.. Jeg var med på Strømmen Storsenter- arrangementet og da klinte faktisk Fjøra(sammen med Frode Alnæs) til med allsang fra pianoet. De spilte Let It Be av The Beatles...
Øyvind og Egil MÅ i hvert fall spille.. Hvorfor lagde forresten ikke disse gutta en cupfinalelåt??
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Regner med jeg treffer deg i køa utenfor "gloria flames" lørdag 5.november da.. :lol:
Du treffer meg i hvert fall ikke inne der, det er alltid så lang kø at jeg dropper det og stikker et annet sted. Har faktisk aldri vært inne der, men stått i kø utenfor et par, tre ganger.
ser at Martins åpner kl. 0800 på cupfinaledagen. Husk at edrue er kanarifansen norges beste supportere, men en drita full kanarifan er antagelig norges dårligste. Oppfordringen blir derfor: Fest på fredag og lørdag og vent til etter kampen med å drikke på søndag.
ser at Martins åpner kl. 0800 på cupfinaledagen. Husk at edrue er kanarifansen norges beste supportere, men en drita full kanarifan er antagelig norges dårligste. Oppfordringen blir derfor: Fest på fredag og lørdag og vent til etter kampen med å drikke på søndag.
Du var tydeligvis ikke på VIF-LSK 18 september....
Ingenting er annonsert enda. De forskjellige partene ble enige i går, så nå har arbeidet startet for fullt. Det blir et megastort telt, og dette blir den største festen Lillestrøm noengang har sett. Det kommer noen store artister på lørdag, mens på søndag er det mere fotball-preg over det hele.
Uansett, helgepassene kommer snart, og før dere klager på pris, ikke glem at det er dyrt å huse 3500 stk med alt det innebærer, samt at artistene skal være store i norsk målestokk.
Kommentar