Huff. roter fælt med detta og sitere gitt :?
Finale festen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mener å ha hørt at prisen blir rundt 300 kr uten å si noen ting sikkert.
aldersgrensen på teltet er vel satt til 20.
ellers blir det servering av boksøl.FORZA ALLEZ!Kommentar
-
Fugla 83 skrev:
Det blir i hvert fall bedre enn tornekrattet sitt som presses til å stå å høre på Di verre.. Nei, jeg mener Di Derre... Jeg håper det blir både Øyvind & Egil og Representin' 2 000.. Jeg var med på Strømmen Storsenter- arrangementet og da klinte faktisk Fjøra(sammen med Frode Alnæs) til med allsang fra pianoet. De spilte Let It Be av The Beatles...
Øyvind og Egil MÅ i hvert fall spille.. Hvorfor lagde forresten ikke disse gutta en cupfinalelåt??[/quote]
Heisann. Hyggelig at du ønsker at Øyvind og jeg skal spille i løpet av cuphelga. Ikke helt umulig at det skjer....
Når det gjelder cupfinalelåt lagde vi i hui og hast to demoversjoner for LSK, en rockelåt og en rask irskprega sak. Vi er godt fornøyde med dem selv, men det var mange bidrag, og LSK valgte to andre låter. Regner med at det blir en bra cupfinale CD, selv uten oss.... :wink: Vi får heller fremføre en eller begge av våre akustisk under finalehelga.
Det er ikke umulig at vi går i studio med låtene i løpet av vinteren, forandrer litt på tekstene, og gir dem ut til neste år. Vi får se.
Ellers gleder jeg meg helt sinnsykt til finalen og til hele helga forøvrig.
Tipper at det blir en sykt bra steming i teltet!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Hørte noen rykter om ca. 300 kr for helgepass. Prat om noen store band også. Hadde vært dritfett med Bigbang(Greni er LSK- supporter). Av lokale band er jo El Caco, Be og Blend geniale og helt utrolig imponerende. Men disse tre i cupfinalefest blir kanskje sammen en snål sammensetning. Alle disse tre bandene er i og for seg ikke fullt så "feel- happy" musikk og er kanskje ikke det rette i Cupfinale- kontekst.
Men det finnes ett lokalt band(tror de er fra Lørenskog) som heter Racer Age, som spiller balletak rock á la The Datsuns og kanskje Thin Lizzy. Disse kan vel muligens leies for en billig penge. CC Cowboys kunne også vært tøft. DeLillos blir for pusete, synes jeg... Turboneger da? Eller Valentourettes??
Selv synes jeg El Caco og Bigbang hadde vært dritfett, men begge disse er engelskspråklige.. I tillegg MÅ jo Øyvind og Egil spille, samt at det hadde vært moro med en oppvisning av Representin' 2 000.
Blir uansett spennende å se hvilke band det blir...-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Får liv i Beger igjen. Be Grønlund junior og co dra igang gamle Lillestrøm-hitter som "Vi vil ha vann" og den om toget på Lillestrøm stasjon som sto i brann...
Men... når sånn ca kommer programmet de disse festlighetene ut? Må bestille tur hjem til Lillestrøm snart, og må vite om jeg skal dra onsdag eller torsdag.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofFår liv i Beger igjen. Be Grønlund junior og co dra igang gamle Lillestrøm-hitter som "Vi vil ha vann" og den om toget på Lillestrøm stasjon som sto i brann...
Men... når sånn ca kommer programmet de disse festlighetene ut? Må bestille tur hjem til Lillestrøm snart, og må vite om jeg skal dra onsdag eller torsdag.
Så går vi til tidene LSK-cafe på Åråsen på lørdag, hvor vi skal være 1000 mann som følger den siste treninga før finalen. Så bærer det i teltet, og der blir vi til vi blir kasta ut mandags morgen.
PetterKommentar
-
1000 mann på treninga hadde ikke vært døvt vettu
Valentourettes i teltet hadde vært sinnsykt kult, sist dem var på martins, hadde dem dytta inn lillestrøm i noen av tekstene.
"sola skinner og lillestrøm vinner"Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofFår liv i Beger igjen. Be Grønlund junior og co dra igang gamle Lillestrøm-hitter som "Vi vil ha vann" og den om toget på Lillestrøm stasjon som sto i brann...
Men... når sånn ca kommer programmet de disse festlighetene ut? Må bestille tur hjem til Lillestrøm snart, og må vite om jeg skal dra onsdag eller torsdag.
Og ang. Valentorettes, så hadde dette vært dritfett!!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av christoffer1000 mann på treninga hadde ikke vært døvt vettu
Valentourettes i teltet hadde vært sinnsykt kult, sist dem var på martins, hadde dem dytta inn lillestrøm i noen av tekstene.
"sola skinner og lillestrøm vinner"Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av egilFugla 83 skrev:
Det blir i hvert fall bedre enn tornekrattet sitt som presses til å stå å høre på Di verre.. Nei, jeg mener Di Derre... Jeg håper det blir både Øyvind & Egil og Representin' 2 000.. Jeg var med på Strømmen Storsenter- arrangementet og da klinte faktisk Fjøra(sammen med Frode Alnæs) til med allsang fra pianoet. De spilte Let It Be av The Beatles...
Øyvind og Egil MÅ i hvert fall spille.. Hvorfor lagde forresten ikke disse gutta en cupfinalelåt??
Øyvind veit om min interesse.....*s*
Hadde vært sinnsykt kult å fått lov å vært med på....
Heisann. Hyggelig at du ønsker at Øyvind og jeg skal spille i løpet av cuphelga. Ikke helt umulig at det skjer....
Når det gjelder cupfinalelåt lagde vi i hui og hast to demoversjoner for LSK, en rockelåt og en rask irskprega sak. Vi er godt fornøyde med dem selv, men det var mange bidrag, og LSK valgte to andre låter. Regner med at det blir en bra cupfinale CD, selv uten oss.... :wink: Vi får heller fremføre en eller begge av våre akustisk under finalehelga.
Det er ikke umulig at vi går i studio med låtene i løpet av vinteren, forandrer litt på tekstene, og gir dem ut til neste år. Vi får se.
Ellers gleder jeg meg helt sinnsykt til finalen og til hele helga forøvrig.
Tipper at det blir en sykt bra steming i teltet![/quote]FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Banner til cup finalen
forslag til banner på cupfinalen, som det kan stå:
HER KOMMER FUGLEVIRUSET!!
OG MOLDE ER SMITTET :twisted:Kommentar
-
Re: Banner til cup finalen
Opprinnelig skrevet av fugla_kaksforslag til banner på cupfinalen, som det kan stå:
HER KOMMER FUGLEVIRUSET!!
OG MOLDE ER SMITTET :twisted:
VI ER KANARI-FANSEN OG VI ER FACINERT AV DE GENIALE ORDSPILLENE TIL SPORTSREDAKSJONEN TIL VG, SÅ VI PRØVER OSS PÅ VÅRE EGNE!Kommentar
-
Vis dere skal diskutere CUP TIFO søk opp en TIFO tråd å diskuter det der selvom det egentlig ikke er noen vits ettersom vi har bestemt oss, og allerede har begynnt å jobbe kan det jo hende at vi bruker små ting av det dere foreslår.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyVis dere skal diskutere CUP TIFO søk opp en TIFO tråd å diskuter det der selvom det egentlig ikke er noen vits ettersom vi har bestemt oss, og allerede har begynnt å jobbe kan det jo hende at vi bruker små ting av det dere foreslår.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av NordbyVis dere skal diskutere CUP TIFO søk opp en TIFO tråd å diskuter det der selvom det egentlig ikke er noen vits ettersom vi har bestemt oss, og allerede har begynnt å jobbe kan det jo hende at vi bruker små ting av det dere foreslår.Kommentar
-
Aldersgrense i teltet? på finale dagen?
Jeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???Kommentar
-
Re: Aldersgrense i teltet? på finale dagen?
Opprinnelig skrevet av lsk4evigogaltidJeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???
tror jeg det er...hvor er norsk læreren vårKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk4evigogaltidJeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???Kommentar
-
-
[quote="Nordby"]Opprinnelig skrevet av lsk4evigogaltidJeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???
Kødder du eller. jeg er 19 og har tatt meg fri på mandag for å være med på festen. det er da ikke 20 på søndgaer på martins da. viss det virkelig skulle vert aldersgrense burde det vert 18. dette ødlegger for mange av oss da.Kommentar
Kommentar