Finale festen.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Maximus
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2005
    • 100

    #61
    Huff. roter fælt med detta og sitere gitt :?
    ¤Fugl i Oslo¤

    Kommentar

    • Latino_forza
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Sep 2005
      • 20

      #62
      mener å ha hørt at prisen blir rundt 300 kr uten å si noen ting sikkert.
      aldersgrensen på teltet er vel satt til 20.

      ellers blir det servering av boksøl.
      FORZA ALLEZ!

      Kommentar

      • egil
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1119

        #63
        Fugla 83 skrev:

        Det blir i hvert fall bedre enn tornekrattet sitt som presses til å stå å høre på Di verre.. Nei, jeg mener Di Derre... Jeg håper det blir både Øyvind & Egil og Representin' 2 000.. Jeg var med på Strømmen Storsenter- arrangementet og da klinte faktisk Fjøra(sammen med Frode Alnæs) til med allsang fra pianoet. De spilte Let It Be av The Beatles...

        Øyvind og Egil MÅ i hvert fall spille.. Hvorfor lagde forresten ikke disse gutta en cupfinalelåt??[/quote]





        Heisann. Hyggelig at du ønsker at Øyvind og jeg skal spille i løpet av cuphelga. Ikke helt umulig at det skjer....

        Når det gjelder cupfinalelåt lagde vi i hui og hast to demoversjoner for LSK, en rockelåt og en rask irskprega sak. Vi er godt fornøyde med dem selv, men det var mange bidrag, og LSK valgte to andre låter. Regner med at det blir en bra cupfinale CD, selv uten oss.... :wink: Vi får heller fremføre en eller begge av våre akustisk under finalehelga.

        Det er ikke umulig at vi går i studio med låtene i løpet av vinteren, forandrer litt på tekstene, og gir dem ut til neste år. Vi får se.

        Ellers gleder jeg meg helt sinnsykt til finalen og til hele helga forøvrig.

        Tipper at det blir en sykt bra steming i teltet!
        KFL - medlem nr 23

        Kommentar

        • Fugla- patriot83
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2005
          • 1241

          #64
          Hørte noen rykter om ca. 300 kr for helgepass. Prat om noen store band også. Hadde vært dritfett med Bigbang(Greni er LSK- supporter). Av lokale band er jo El Caco, Be og Blend geniale og helt utrolig imponerende. Men disse tre i cupfinalefest blir kanskje sammen en snål sammensetning. Alle disse tre bandene er i og for seg ikke fullt så "feel- happy" musikk og er kanskje ikke det rette i Cupfinale- kontekst.

          Men det finnes ett lokalt band(tror de er fra Lørenskog) som heter Racer Age, som spiller balletak rock á la The Datsuns og kanskje Thin Lizzy. Disse kan vel muligens leies for en billig penge. CC Cowboys kunne også vært tøft. DeLillos blir for pusete, synes jeg... Turboneger da? Eller Valentourettes??

          Selv synes jeg El Caco og Bigbang hadde vært dritfett, men begge disse er engelskspråklige.. I tillegg MÅ jo Øyvind og Egil spille, samt at det hadde vært moro med en oppvisning av Representin' 2 000.

          Blir uansett spennende å se hvilke band det blir...
          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #65
            Får liv i Beger igjen. Be Grønlund junior og co dra igang gamle Lillestrøm-hitter som "Vi vil ha vann" og den om toget på Lillestrøm stasjon som sto i brann...

            Men... når sånn ca kommer programmet de disse festlighetene ut? Må bestille tur hjem til Lillestrøm snart, og må vite om jeg skal dra onsdag eller torsdag.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #66
              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Får liv i Beger igjen. Be Grønlund junior og co dra igang gamle Lillestrøm-hitter som "Vi vil ha vann" og den om toget på Lillestrøm stasjon som sto i brann...

              Men... når sånn ca kommer programmet de disse festlighetene ut? Må bestille tur hjem til Lillestrøm snart, og må vite om jeg skal dra onsdag eller torsdag.
              Festlighetene starter på fredag på Martins.

              Så går vi til tidene LSK-cafe på Åråsen på lørdag, hvor vi skal være 1000 mann som følger den siste treninga før finalen. Så bærer det i teltet, og der blir vi til vi blir kasta ut mandags morgen.

              Petter

              Kommentar

              • christoffer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 326

                #67
                1000 mann på treninga hadde ikke vært døvt vettu

                Valentourettes i teltet hadde vært sinnsykt kult, sist dem var på martins, hadde dem dytta inn lillestrøm i noen av tekstene.

                "sola skinner og lillestrøm vinner"

                Kommentar

                • Fugla- patriot83
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2005
                  • 1241

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                  Får liv i Beger igjen. Be Grønlund junior og co dra igang gamle Lillestrøm-hitter som "Vi vil ha vann" og den om toget på Lillestrøm stasjon som sto i brann...

                  Men... når sånn ca kommer programmet de disse festlighetene ut? Må bestille tur hjem til Lillestrøm snart, og må vite om jeg skal dra onsdag eller torsdag.
                  Haha.. Gode gamle Grønbeck og co. Husker mange av konsertene deres. Dette var hardcore Lillestrøm by- band. Regner med at hvis de fortsatt var aktive at de kunne ha snekra sammen en sang om bomba på Kjeller og cupfinalen..

                  Og ang. Valentorettes, så hadde dette vært dritfett!!
                  -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                  Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                  En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                  Kommentar

                  • Fugla
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 1718

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av christoffer
                    1000 mann på treninga hadde ikke vært døvt vettu

                    Valentourettes i teltet hadde vært sinnsykt kult, sist dem var på martins, hadde dem dytta inn lillestrøm i noen av tekstene.

                    "sola skinner og lillestrøm vinner"
                    Det hadde vært rått!!!
                    Homer Simpson.



                    www.ultrassarp.no

                    Kommentar

                    • frodekippe
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 480

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av egil
                      Fugla 83 skrev:

                      Det blir i hvert fall bedre enn tornekrattet sitt som presses til å stå å høre på Di verre.. Nei, jeg mener Di Derre... Jeg håper det blir både Øyvind & Egil og Representin' 2 000.. Jeg var med på Strømmen Storsenter- arrangementet og da klinte faktisk Fjøra(sammen med Frode Alnæs) til med allsang fra pianoet. De spilte Let It Be av The Beatles...

                      Øyvind og Egil MÅ i hvert fall spille.. Hvorfor lagde forresten ikke disse gutta en cupfinalelåt??
                      Dere får si ifra hvis dere trenger vokal-hjelp studio i vinter, da.
                      Øyvind veit om min interesse.....*s*

                      Hadde vært sinnsykt kult å fått lov å vært med på....







                      Heisann. Hyggelig at du ønsker at Øyvind og jeg skal spille i løpet av cuphelga. Ikke helt umulig at det skjer....

                      Når det gjelder cupfinalelåt lagde vi i hui og hast to demoversjoner for LSK, en rockelåt og en rask irskprega sak. Vi er godt fornøyde med dem selv, men det var mange bidrag, og LSK valgte to andre låter. Regner med at det blir en bra cupfinale CD, selv uten oss.... :wink: Vi får heller fremføre en eller begge av våre akustisk under finalehelga.

                      Det er ikke umulig at vi går i studio med låtene i løpet av vinteren, forandrer litt på tekstene, og gir dem ut til neste år. Vi får se.

                      Ellers gleder jeg meg helt sinnsykt til finalen og til hele helga forøvrig.

                      Tipper at det blir en sykt bra steming i teltet![/quote]
                      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                      Bjørn Lindahl

                      Kommentar

                      • fugla_kaks
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Oct 2005
                        • 1

                        #71
                        Banner til cup finalen

                        forslag til banner på cupfinalen, som det kan stå:

                        HER KOMMER FUGLEVIRUSET!!
                        OG MOLDE ER SMITTET :twisted:

                        Kommentar

                        • McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5099

                          #72
                          Re: Banner til cup finalen

                          Opprinnelig skrevet av fugla_kaks
                          forslag til banner på cupfinalen, som det kan stå:

                          HER KOMMER FUGLEVIRUSET!!
                          OG MOLDE ER SMITTET :twisted:
                          Hvorfor kan det ikke heller stå:

                          VI ER KANARI-FANSEN OG VI ER FACINERT AV DE GENIALE ORDSPILLENE TIL SPORTSREDAKSJONEN TIL VG, SÅ VI PRØVER OSS PÅ VÅRE EGNE!

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #73
                            Vis dere skal diskutere CUP TIFO søk opp en TIFO tråd å diskuter det der selvom det egentlig ikke er noen vits ettersom vi har bestemt oss, og allerede har begynnt å jobbe kan det jo hende at vi bruker små ting av det dere foreslår.

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Nordby
                              Vis dere skal diskutere CUP TIFO søk opp en TIFO tråd å diskuter det der selvom det egentlig ikke er noen vits ettersom vi har bestemt oss, og allerede har begynnt å jobbe kan det jo hende at vi bruker små ting av det dere foreslår.
                              er det ikke opplest og vedtatt at TIFO skal være hemmelig da? Lite vits i å diskutere det i det hele tatt da vel?
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av iL
                                Opprinnelig skrevet av Nordby
                                Vis dere skal diskutere CUP TIFO søk opp en TIFO tråd å diskuter det der selvom det egentlig ikke er noen vits ettersom vi har bestemt oss, og allerede har begynnt å jobbe kan det jo hende at vi bruker små ting av det dere foreslår.
                                er det ikke opplest og vedtatt at TIFO skal være hemmelig da? Lite vits i å diskutere det i det hele tatt da vel?
                                Jo da det er hemmlig, og vi kommer ikke til å si noe, men vil folk diskutere så la dem diskutere Blir alltid glad når folk diskuterer TIFO jeg fordi da ser jeg at andre enn bare oss i LSK-TIFO er interessert og fornøyde med det vi driver med. Men LSK-TIFO vil alltid holde TIFO hemmlig og ingenting vil bli sagt verken i denne CUP FINALEN, neste års CUP-FINALE, eller Cup-Finalen i 2020 når vi har vunnet cupen 15 år på rad. :wink:

                                Kommentar

                                • lsk4evigogaltid
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Sep 2005
                                  • 3

                                  #76
                                  Aldersgrense i teltet? på finale dagen?

                                  Jeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #77
                                    Re: Aldersgrense i teltet? på finale dagen?

                                    Opprinnelig skrevet av lsk4evigogaltid
                                    Jeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???
                                    alltid 2 l'er i alltid, aldrig 2 l'r i aldrig

                                    tror jeg det er...hvor er norsk læreren vår
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      #78
                                      Re: Aldersgrense i teltet? på finale dagen?

                                      Opprinnelig skrevet av lsk4evigogaltid
                                      Jeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???
                                      Sorry er nok 20 år iværtfall etter matchen. Regner med at teltet dessverre har 20 år hele helga, med muligens unntak på morran før kampen uten at jeg vet noe om det.

                                      Kommentar

                                      • lsk4evigogaltid
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Sep 2005
                                        • 3

                                        #79
                                        trur du har rett der men har dysteleksi. men beklager viss skrive feil plager deg- :P

                                        Kommentar

                                        • lsk4evigogaltid
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Sep 2005
                                          • 3

                                          #80
                                          Re: Aldersgrense i teltet? på finale dagen?

                                          [quote="Nordby"]
                                          Opprinnelig skrevet av lsk4evigogaltid
                                          Jeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???
                                          Sorry er nok 20 år iværtfall etter matchen. Regner med at teltet dessverre har 20 år hele helga, med muligens unntak på morran før kampen uten at jeg vet noe om det

                                          Kødder du eller. jeg er 19 og har tatt meg fri på mandag for å være med på festen. det er da ikke 20 på søndgaer på martins da. viss det virkelig skulle vert aldersgrense burde det vert 18. dette ødlegger for mange av oss da.

                                          Kommentar

                                          Working...