Etter hva jeg har hørt er det 20 men noen som kan bekrefte/avkrefte?
Finale festen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Blir faktisk ganske skuffa hvis det er 20 års grense i teltet.
Hadde skjønnt det hvis det var 18 år, skal jo serveres alkohol der.
Men 20, skal dem servere sprit da?!?
Er mange som går glipp av den festen, ved at der mange i fansen som er rundt 18-19 år.
Orker ikke tenker mer på det før man vet noe sikkert, men håper inderlig ikke at blir satt en aldersgrense på 20 år i teltet.Kommentar
-
Re: Aldersgrense i teltet? på finale dagen?
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av lsk4evigogaltidJeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???
PetterKommentar
-
-
Nordby skal ikke ha skylda for dette ryktet om 20-årsgrense.
Det kommer fra Latino_forza på side 7 i denne tråden.
Når slike påstander blir stående uten svar så blir de etter hvert sannheter. Jeg festet meg også ved dette, og uten avkreftelse antok jeg at dette kunne være rett.
Opprinnelig skrevet av Latino_forzamener å ha hørt at prisen blir rundt 300 kr uten å si noen ting sikkert.
aldersgrensen på teltet er vel satt til 20.
ellers blir det servering av boksøl.RoyVaadal.Kommentar
-
Men må si jeg gleder meg til å se hvordan opplegget blir.. Hadde vært vanvittig moro med Bigbang! Øyvind og Egil skal vel spille lørdagen.
Ca. når blir dette klart?-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Hvordan blir det med Martins og andre utesteder i Lillestrøm.
Kommer folk til å vandre litt mellom teltet og Martins?
Hadde jo smakt med en Guiness i hardt glass og ikke bare plastbeger, boksøl eller hva det blir i teltet...RoyVaadal.Kommentar
-
Jaja, kjipt å være en måned for ung.. Snakkes på Ullevaal folkens, får drekka hjemme jeg daI år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av KristofferØJaja, kjipt å være en måned for ung.. Snakkes på Ullevaal folkens, får drekka hjemme jeg da
Bra tenkt!Kommentar
-
Hvem sier jeg skal drikkeLasseNKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalHvordan blir det med Martins og andre utesteder i Lillestrøm.
Kommer folk til å vandre litt mellom teltet og Martins?
Hadde jo smakt med en Guiness i hardt glass og ikke bare plastbeger, boksøl eller hva det blir i teltet...Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av KristofferØJaja, kjipt å være en måned for ung.. Snakkes på Ullevaal folkens, får drekka hjemme jeg da
Bra tenkt!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaSkjønner jo at det er naturlig for mange at festen holdes der i og med at majoriteten av fansen bor i lillestrøm, men er det ikke litt synd hvis det bare er moldefans som setter farge på oslo i cuphelga.
Dessuten, det er litt politikk i en slik helg også: Skal tusenvis av kanaris legge igjen et par millioner hos en korrput utelivsbransje i Oslo, eller er det bedre at disse pengene forblir i Lillestrøm - og kanskje i arrangementer som LSK/KFL også tjener på?
Folkens, ikke begynn å så tvil om hvor vorspielet og festen skal være. Den skal være i Lillestrøm !
Mvh
Gammer`nLSK Foralltid,
-ThejaMor <33Kommentar
-
jeg gjorde det klart i starten at jeg ikke kunne bekrefte informasjonen jeg la ut.
men i likhet med nordby har jeg også hørt dette et sted innad i kfl.
mulig det var slik at grensen var 20 for å begrense mengden folk. er jo flere utesteder i lillestrøm.FORZA ALLEZ!Kommentar
-
Re: Aldersgrense i teltet? på finale dagen?
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av lsk4evigogaltidJeg regner med at alle som har lyst til å dra i teltet skal få låv. det er jo kjedlig viss det skal være 20 års grense. tenk alle di andre som vil være med på festen. er det satt noen grense på alder???
tror jeg det er...hvor er norsk læreren vårBUSKERUDS VERSTEKommentar
Kommentar