E-Cup

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    E-Cup



    Når Viking og TIL klarer dette, for ikke å snakke om RBK og nesten VIF til Champions League, hvorfor skulle da ikke vi klare det?

    Dette burde være god motivasjon for de neste kampene, nå som vi har rotet oss ut av gull-kampen.

    Hanke inn flest mulig poeng og prøve og komme seg ut i Europa neste år, uten å stole på at vi kvalifiserer oss gjennon sup-spill.

    Da må vi begynne å score igjen og slutte å tape mot sånne kokos-lag som AAFK
    LSK Norges beste lag
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    #2
    Nå vil vel også en cupseier gi oss samme muligheten?
    Mener absolutt ikke at det skal være noen hvilepute altså!!
    ------eLSKe-------

    Kommentar

    • otho
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2004
      • 183

      #3
      Og med en vinter i RL bør gutta være klare for Europa. Fugla skal til Europa. Hurra hurra :P
      eLSKe i gode og onde dager....
      eLSKe til døden skiller oss av....
      å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #4
        Ja for faen, Jeg vil se fugla i E-CUP!!

        Da blir det enda lettere å få spiller hit og vi får finfin motstand før vi skal ut i CL-kvallik sommeren 2007

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Jeg vil ha den forbanna 4.plassen!!! 7 poeng på de neste tre, så kommer den. Vil ha RL og UEFA.

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #6
            4 plass gir ikke automatisk UEFA-cup billett. Det er kun dersom vinneren av cupen er blant de tre beste. Så dersom vi skal kvalifisere oss til Uefa-cupen, må vi bli blant de tre beste eller vinne cupen.

            Iår har vi fem plasser i e-cup. Den ene er en fair-play-plass og den får ikke vi fordi vi har NFF og dommerne i mot oss (den plassen avhenger selvsagt at Norge fortsatt er best på fari-play).Vi har fire sikre plasser. En CL-plass går til vinneren av serien. Den første UEFA-cup-plassen går til vinneren av Cupen. Dersom vinneren av cupen ikke er blant de tre beste, går de to siste Uefa-cup-plassene til nr to og tre. Tromsø fikk Uefa-cup-plass fordi Brann vant cupen i fjor og blei nr tre. Viking fikk plass på fari-play.

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              #7
              Trodde den plassen da ville gå til tapende finalist jeg,? sånn som i andre land! Milwall kom jo til Uefa Cup pga det, og Hønefoss snakket jo om det hvis de skulle slå ut Molde. Da har isåfall Hønefoss spillere og trenere tenkt feil

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #8
                Grunnen til at Millwall fikk spille UEFA-cup, var at de tapte mot et lag (ManU) som var kvalifisert for CL, og ikke UEFA.cupen.

                Grunnen til at Hønefoss pratet om UEFA-cup med å komme til finalen, var at de kanskje skulle møte årets seremester i finalen som var kvalifisert til CL.

                Reglene er slik at det uansett skal være en cupplass i UEFA-cupen. Dersom ingen av finalelagene er kvalifisert til CL, vil kun vinneren få UEFA-plass. Dersom en av lagene er kvalifisert til CL vil motstanderen får UEFA-plass uansett utfall av finalen.

                Kommentar

                Working...