Jaja selvsagt!
Hotell i Lillestrøm i cupfinalehelga
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Opprinnelig skrevet av FrankenNoen som vet om Carlton har ledig rom den aktuelle helgen? Etter press fra enkelte i KFL føler jeg kanskje jeg må inn der et par netter
Sjekk herKommentar
-
-
Oi, ikke det at jeg vet noe som helst om disse såkalte Vestfoldkanaris, men jeg er en smule skeptisk. Ser også at du har fått advarsel her på forumet, i tillegg til at jeg til en stadighet ser et og annet om disse Vestfoldingene.
Ingen av dere merker vel forresten om det ligger en person ekstra i badekaret på hotellrommet deres, sent ute på natten?Fra BaillsundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenOi, ikke det at jeg vet noe som helst om disse såkalte Vestfoldkanaris, men jeg er en smule skeptisk. Ser også at du har fått advarsel her på forumet, i tillegg til at jeg til en stadighet ser et og annet om disse Vestfoldingene.
Ingen av dere merker vel forresten om det ligger en person ekstra i badekaret på hotellrommet deres, sent ute på natten?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenOi, ikke det at jeg vet noe som helst om disse såkalte Vestfoldkanaris, men jeg er en smule skeptisk. Ser også at du har fått advarsel her på forumet, i tillegg til at jeg til en stadighet ser et og annet om disse Vestfoldingene.
Ingen av dere merker vel forresten om det ligger en person ekstra i badekaret på hotellrommet deres, sent ute på natten?Kommentar
-
Hehe... Dere har ingenting å frykte
Og vi har ledige badekar til dere begge! 8)
Ikke bry dere om "Dork Raymond" her, han er bare sur fordi han ikke får lov å være med oss på turer og sånt :lol:Kommentar
-
Hey.
Teo også jo er det du som er lederen av Hokksund Boot Boys? kyllinger :lol:Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av TeoDissa Vestfold gutta er ikke noe å være redd for...
Hokksund BB kommer til å være tilstede hele helga for å passe på at Vestfold slummen holder seg rolig!! :evil:
Teo du kødder ikke med Vestfolds Fineste, da er du ferdig... 8)ULTRAS FELT CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ultras Felt C
Teo du kødder ikke med Vestfolds Fineste, da er du ferdig... 8)
Jeg foreslår et oppgjør på Sportshuset i dag! Hvis dere tør....
Så kan vi fastlå en gang for alle, med mange vitner, at Vestfold Kanaris er en gjeng med pyser!!
Sportshuset i dag, klokka 10.00!! Papir, saks og stein, best av fem!!!
Eller er dere for feige, Vestfold slum??BUSKERUDS VERSTEKommentar
-
Vestfold Kanaris grusa Hokksund BB lett idag :lol:
På Carlton hotell får alle KFL`ere dobbeltromma til 690,-
Fikk bekreftelse fra hotellet på 4 dobbeltrom idag med kfl rabatt 8)Kommentar
-
Skal bestille rom jeg også. Er det fullt sover jeg i bilen.
Syns litt synd i de som ikke er kanarifugler og bor på Carlton i finalehelga... Kan fort bli lite søvn på deKommentar
-
Skulle ikke du sove hos oss da? hehe.
Er flere ledige rom der.Kommentar
-
Tråden har vel sklidd ut her ja.....vi konkluderer med at KFL får spesialpris hos Thons hoteller i Lillestrøm.
Fint.Kommentar
Kommentar