Goalgetter

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Goalgetter



    Gi denna karen mere spilletid, og han kommer til å score. Garantert.
    Samme hva motstanderen heter og hvem som står i mål. Målteft er gull verdt!

    Hvor lang tid tok det før han scorte på Aalesund (jeg driter i hva tre blinde mus mente om den saken, mål er mål, og jeg respekterer ikke den dommeren i det hele tatt. Skjerven er en komplett noldus av en dommer)
    LSK Norges beste lag
  • Gullstrupa
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2005
    • 190

    #2
    Ikke sikkert han skårer i tippeligan selv om han gjør det i 2 div. Men gutten er en av di beste vi har alene mot keeper så det kan være en ide å la han prøver seg.
    Ser ut som marginene har snudd nå desverre.
    Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

    Kommentar

    • Do'h
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 1891

      #3
      Han var SINNSYKT Nærme å score 2 mål mot Ålesund (han scorte et og traff keepern i beinet når keepern lå nede.)
      Så ja til mere Myklebust.
      LSK FOR GULL 2006

      Kommentar

      • bøllefrø
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2004
        • 462

        #4
        Jeg prøver gjerne en glad sunnmørs-duo på topp; Sudgot og Myklebust. Sett Robbie ned igjen, så får vi se om det funker. Tilbake til basics igjen kanskje?

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6082

          #5
          Lurer litt på om ikke det blir dårlig med press offensivt om man forandrer på angrepet. Litt av grunnen til at vi har lagt om til tre på topp og bruker powell fremfor sundgot er vel for å sette press på forsvaret nå som mifsud er ute.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Vet ikke om du har lagt merke til det, men vi spiller for det meste manisk og ræva når vi skal "legge lag under press". Det finnes vel knapt et lag i historien som sliter mer med å holde hodet kaldt i et 0-1 underläge enn oss.

            Personlig orker jeg ikke mer lemping og halsing etter ballen alla Arne E/Joe Hooley tactics, uten å disse dem ellers etter alt det bra de har gjort for oss fra benken.

            Jeg vil tusen ganger heller se unge Mykle bruke treige eliteserie-midtstoppere og usikre eliteserie-keepere som rundingsbøye, enn å se oss pushe Klippen opp for å vinne de jævla 100-meters pasningene mot slutten av kamper vi ligger under. Det har ført til flere skader, for ikke å snakke om frispark imot, enn scoringer så langt. Klippen blir jo blåst av før han rekker å ta sats innenfor motstanderes 16 dessverre. Det er ikke effektivt.

            Nivået på eliteserien er ikke værre enn at Mykle kommer til å glimre i mange år. Det er talentspeideren i meg som sier dette, han nikker og bukker og sier "takk, Fjørtoft!"

            Ellers synes jeg han funker best i sammen med Powell. Powell scorer ikke, men er pokkern så god på å vinne dueller om dagen, bedre enn Sundgot på akkurat det.

            Koren og Sundgot har vel noen av de bedre skuddføttene vi har, så de kan også score på skudd fra litt distanse og på returer som kommer ut av 5 og 16 metern der Powell kriger stolt og Mykle løper som en hamster etter enda flere mål.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #7
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Personlig orker jeg ikke mer lemping og halsing etter ballen alla Arne E/Joe Hooley tactics, uten å disse dem ellers etter alt det bra de har gjort for oss fra benken.
              Her må jeg si meg helt enig. Det virker som hver eneste gang vi ligger under så har vi kun EN spilleplan - å lempe ballen opp fra back/midtstopper til motstanderens 16-meter. Har dette resultert i mål for oss? Ikke som jeg husker.

              Det var med stor undring jeg så kampen mellom Barcelona og Real Zaragoza hvor Barcelona lå under med 2 mål. Det siste kvarteret spilte Barca akkurat som LSK, med lange baller fra forsvarfireren. I motsetning til LSK har Barca spillere med en slik ballteknikk at de scoret 2 mål på kort tid.

              Teknikk er etter min mening det største forbedringspotensialet til LSKs spillere. Kun Myklebust besitter dette i fullt monn. Koren og Riise er også gode tekniske spillere, men her skorter det på gode nok avslutningsegenskaper, som også er en teknisk utførelse.

              Med bedre teknikk kunne dette vært unngått:
              Rambekk, skyter over fra 2 meters hold mot Ålesund
              Powell, treffer som regel ikke innenfor målstengene
              Wehrman, skyter alltid over på frispark
              Koren og Riise, treffe som regel ikke mål på sine skuddforsøk
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • StovnerKanari
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • May 2005
                • 102

                #8
                Tror nok Magnus og Magnus på topp er en giftig duo hvis den får satt seg. Bare SvenskeMagnus ikke går til FC Lyn Oslo. Vil ikke se ham i en tegneserieklubb. Powell er en helt rå duellvinner og Mykle er rå på nedfallsfrukten. Han er kjapp, teknisk og en særdeles dyktig avslutter. Skjønner ikke hvorfor han ikke har fått spille mer. Til slutt: Sett for guds skyld Koren et steg bakover så han ligger bak spissene og lurer. Han er helt klart best når han kommer i høyt tempo med ballen i beina (les:rettvendt). Ellers skal jeg ikke påstå at jeg har bedre greie på detta enn Kong Uwe.
                Lever etter laga regler hipp som happ

                Kommentar

                Working...