Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Noen som husker når LSK - Liverpool kampen ble spilt?
Re: Noen som husker når LSK - Liverpool kampen ble spilt?
Opprinnelig skrevet av LasseN
Noen som husker når LSK - Liverpool kampen ble spilt? Og i hvilken sammenheng (e-cup, vennskapskamp whatever)?
Tidlig åttitall en gang tipper jeg men...
I følge historikk-sidene til Kjell Nystrøm:
05.08.1990 Lillestrøm SK- Liverpool FC 0-3.
Dette var en privatkamp.
Av alle privatkampene mot forskjellige engelske lag
husker jeg best oppgjøret mot Leeds, tror det
var i 1976 el. 1977. Nåværende leder Frank
Grønlund lekte "politi" ute på banen.
Etter noen røffe taklinger og en god del
turbulens mellom spillerne, løftet Frank en av Leeds-spillerne.
La han rett i bakken og satte seg på ham, var det Peter Lorimer?
Etter kampslutt spurte Leeds manageren om Frank ikke
ville prøve rugby i stedet.
Leeds-kampen gikk vel 17. mai, gjorde den ikke? Stor stas, husker jeg...
Jepp, 17. mai og stor stas.
Jeg møtte opp to timer før kampstart for å få sitte på jernbjelken bakerst under TV-plattformen.
Jeg har fortsatt billetten, Ståplass Barn kr. 6.00, og programmet, som noen har fortalt meg går for 170? pund på nettauksjoner.
En enkelt A4-side brettet i to.
Kommentar