Så du trodde du var medlem....

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • artois
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 176

    Så du trodde du var medlem....

    Som meg selv, ett betalende LSK medlem, trodde sikkert du også at dersom du får LSK-Posten regelmessig dumpende ned i postkassa, at det var fred og ingen fare med ditt LSK-medlemskap.

    Så feil kan man faktisk ta!!

    Da listene for betalende medlemskap i forbindelse med Cupfinale-billetter ble kjørt ut, viste det seg at ting ikke alltid er som man tror.
    Jeg var ikke lenger betalende medlem av LSK, i følge LSK kontorets egne lister. Min samboers medlemskap derimot var i orden. Dette ble betalt til samme tid og fra samme konto som mitt medlemskap. Legg da til at jeg har vært betalende medlem i LSK siden 1985 (i hvertfall trodde jeg det).

    Hvorfor denne tråden sier du ?

    Jo sett at du ikke har sesongkort og ikke er medlem av KFL (en noe umulig tanke kanskje, men dog), og er blitt feilaktig ikke registrert som betalende medlem i LSK, da er du faktisk sjanseløs på Cupfinale-billetter gjennom LSK sin billettkvote...

    Personlig ahr jeg sendt mail til LSK kontoret for å få de til å rydde opp.
    Jeg vil vel anbefale alle andre som kan være i tvil om sitt medlemskap er i orden, til å gjøre det samme. Jeg føler meg ikke trygg på registreringsprosessen der i bygget lenger....

    :evil:
    Mortus vivis praecipant
    ¤ Brigate Giallo ¤
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Hvis du mener du har betalt og LSK-kontoret mener du ikke har det, så bør du likevel kunne bevise at du har betalt. Går ut fra at du ikke har betalt kontant. Da ligger det jo gireringsspor i dette året (evt. på slutten av fjoråret) som beviser at du har betalt til kontoen.
    Sjekk nettbanken eller ta kontakt med banken for å spore overføringa.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • kulfugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 256

      #3
      hvor er dette registeret der man ser om man er på lista a? :roll:
      Forza fugla!

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Opprinnelig skrevet av kulfugl
        hvor er dette registeret der man ser om man er på lista a? :roll:
        På postkontoret i Enebakk
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        Working...