LSK2-Gjøvik/Lyn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    LSK2-Gjøvik/Lyn

    1-0 Martin Mjelde (30min)
    2-0 Skodran Rexhai (55min)
    2-1 straffespark (65min) NB, etter at linjemann overså 3 meter offside...

    kampen er ikke ferdigspilt!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    2-2 (88min)
    3-2 Haddad (92min)

    SLUTT
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3197

      #3
      Start-11'er:

      Eirik Jansen
      Marius Ulekleiv-Martin Rosenkilde-Harald Hauge-Shane Stefanutto
      JP Winsnes-Khaled Mouelhi-Sasa Radulovic-Martin Mjelde
      Shkodran Rexhaj-Andreas Haddad

      Bortsett fra at en juniorspiller ble bytta ut med Hauge etter 1 minutt (slik at Hauge ikke starta kampen, og dermed kan spille for LSK 3 borte mot Skjetten på torsdag).

      Etter 60 minutter ble Kiko bytta ut med Jonas Kordahl, som tok VK, mens Mjelde gikk inn sentralt.

      Stillinga til pause skulle vært 2-0, men Haddads mål, etter at han tok ned ballen inne i seksten, vendte og skårte, ble feilaktig annullert for offside. Kampen ble dramatisk, ettersom Fugla hadde fem-seks store sjanser som ikke gikk inn, særlig i andre omgang, mens Gjøvik/Lyn pøste ballen oppover for om mulig å få et utlikningsmål. Og fikk det, rett før slutt, mens Haddad skårte to minutter på overtid og tjue sekunder før dommeren blåser, med et skudd i stolpen og inn fra 22 meter, og ga andrelaget en fullt fortjent seier. Særlig ettersom GLs straffe kom straks etter en solid offside som ikke ble dømt.

      Av A-lagsspillerne hadde Eirik egentlig lite å gjøre, men var god i feltet og på tilbakespill, og kan ikke lastes for måla (men utsparkene kommer dessverre bare såvidt over midtstreken). Kaptein JP spilte en bedre kamp enn jeg har sett på lenge, og bidro mye framover, men ble overgått av Shane, som var meget villig og god framover, med en bråte gode innlegg. Bakerst er Hauge, som nesten alltid, trygg og solid. Det kan man ikke si om Kiko, som varierte veldig, særlig i første omgang, med flere glimt av klasse, men også masse rot og sommel; det ble bedre i andre omgang, da spilte han bra til han ble bytta ut. Sasa var som vanlig, en litt ordinær spiller uten spesielle kvaliteter, selv om han også heva seg i andre omgang og viste en god del positivt da. Haddad skårte "egentlig" to mål, og har et potensiale jeg håper Rösler kan få ut i løpet av vinteren (hvis vi forlenger): han er meget god til mottak, holde på ballen med mann/menn i ryggen, og framfor alt sterk til å vende, og søker også inn mot mål av instinkt, men han holder for lenge på ballen, roter den bort og skal drible for mye, selv om jeg synes han er blitt noe bedre til å sette opp medspillerne enn i starten.

      Alle unggutta gjorde mannsjobb, minst like bra innsats som A-lagsspillerne, selv om en ikke kan stille samme krav til teknikk og rutine her, og det var ikke tilfeldig at to av måla kom fra deres side.

      gilbert

      Kommentar

      • sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

        #4
        Opprinnelig skrevet av gilbert
        mens Haddad skårte to minutter på overtid og tjue sekunder før dommeren blåser, med et skudd i stolpen og inn fra 22 meter, og ga andrelaget en fullt fortjent seier.
        gilbert
        Et drømmemål i følge en kompis som så kampen.

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3197

          #5
          Opprinnelig skrevet av sparwasser
          Et drømmemål i følge en kompis som så kampen.
          Det kan bekreftes. For ikke å ta i skreiv jeg 22 meter, men jeg tror gjerne at RB i dag har rett i at det var 25 meter. Og når ballen først gikk i den ene stolpen, og jeg trodde den skulle gå ut, men den gikk inn etter å ha truffet den andre stolpen, og det var femten sekunder igjen av de tre overtidsminuttene, ja, da var alt fullkomment.

          gilbert

          RBs referat:

          Kommentar

          Working...