Jeg syns ikke det er så ille som Romerikes Blad skal ha det til i dagens utgave! Syns de overdriver litt kanskje.Jeg har egentlig ikke no imot den pakka...Har dere?
tanker om å kjøpe flagg+skjerf+bilett?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stikkord: Ingen
-
Jeg syns det er helt på trynet, for jeg har pokker meg ikke råd til det!Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
Og så lager vi enda en tråd om cupfinalen og rb....
MAKAN!!! :evil:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk_lizzieJeg syns det er helt på trynet, for jeg har pokker meg ikke råd til det!
Det finnes garantert mer effektive metoder enn dette, men som du ser er det ikke SÅ jævla mye som skal til...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsiOpprinnelig skrevet av lsk_lizzieJeg syns det er helt på trynet, for jeg har pokker meg ikke råd til det!
Det finnes garantert mer effektive metoder enn dette, men som du ser er det ikke SÅ jævla mye som skal til...Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
-
Men billettprisen på 320,- er altså ikke noe problem? Å si at det ikke på noen som helst måte er mulig å oppdrive 300 kroner ekstra vitner om litt lite kreativitet.. :roll:
Dette sier jeg med forbehold om at det er de siste 300 kronene som er problemet.
Edit: Sender deg en PM med en mulig løsning på pengeproblemet. Denne tråden bør vel stenges...Kommentar
Kommentar