Dette stinker

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Raskolnikov
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1453

    Dette stinker

    Hvis det stemmer at bare de som hadde betalt medlemskap i mars får billetter til cupfinalen så stinker det lang vei. At det var 2500 medlemmer i KFL på det daværende tidspunkt er mildt sagt vanskelig å tro. Spesielt siden det er snakk om 2500 medlemmer uten hverken sesongkort eller LSK-medlemskap. Listene er jo "samordnet" som det sies. Er dette en dårlig spøk eller er det faktisk sånn at KFL først deler ut billetter til sine "kjære" og deretter til vanlige medlemmer. Det ble først sagt august, men så ble det finregnet på det og så var det plutselig mars?! Har da alltid hatt inntrykk av at KFL holdt lista over betalende medlemmer løpende oppdatert? Fint om noen fra ledelsen kan svare på dette.

    Hadde forberedt med på timesvis med køståing, men i stedet blir det vel svartebørs. Får vel by på en internettaksjon eller noe. Neste år satser jeg nok på LSK-medlemskap ja.
    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
  • JhnY
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 975

    #2
    Re: Dette stinker

    Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
    Hvis det stemmer at bare de som hadde betalt medlemskap i mars får billetter til cupfinalen så stinker det lang vei. At det var 2500 medlemmer i KFL på det daværende tidspunkt er mildt sagt vanskelig å tro. Spesielt siden det er snakk om 2500 medlemmer uten hverken sesongkort eller LSK-medlemskap. Listene er jo "samordnet" som det sies. Er dette en dårlig spøk eller er det faktisk sånn at KFL først deler ut billetter til sine "kjære" og deretter til vanlige medlemmer. Det ble først sagt august, men så ble det finregnet på det og så var det plutselig mars?! Har da alltid hatt inntrykk av at KFL holdt lista over betalende medlemmer løpende oppdatert? Fint om noen fra ledelsen kan svare på dette.

    Hadde forberedt med på timesvis med køståing, men i stedet blir det vel svartebørs. Får vel by på en internettaksjon eller noe. Neste år satser jeg nok på LSK-medlemskap ja.
    håper jeg får brev siden jeg er nr 1748;P

    Kommentar

    • ErikB
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 360

      #3
      Listene over betalende bør jo være rimelig oppdatert, siden det sendes ut medlemskort fortløpende?
      Håper Jan har styr på dette, og at mars må være en misforståelse.
      Håper håper håper....

      -erik
      Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

      Kommentar

      • Liakanari
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 181

        #4
        Re: Dette stinker

        Opprinnelig skrevet av JhnY
        Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
        Hvis det stemmer at bare de som hadde betalt medlemskap i mars får billetter til cupfinalen så stinker det lang vei. At det var 2500 medlemmer i KFL på det daværende tidspunkt er mildt sagt vanskelig å tro. Spesielt siden det er snakk om 2500 medlemmer uten hverken sesongkort eller LSK-medlemskap. Listene er jo "samordnet" som det sies. Er dette en dårlig spøk eller er det faktisk sånn at KFL først deler ut billetter til sine "kjære" og deretter til vanlige medlemmer. Det ble først sagt august, men så ble det finregnet på det og så var det plutselig mars?! Har da alltid hatt inntrykk av at KFL holdt lista over betalende medlemmer løpende oppdatert? Fint om noen fra ledelsen kan svare på dette.

        Hadde forberedt med på timesvis med køståing, men i stedet blir det vel svartebørs. Får vel by på en internettaksjon eller noe. Neste år satser jeg nok på LSK-medlemskap ja.
        håper jeg får brev siden jeg er nr 1748;P
        Medlemsnummeret ditt er ubetydelig tror jeg.

        Kommentar

        • JhnY
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 975

          #5
          medlemms nr. sier jo noe om lenge du har vært med i kfl da ? =O

          Kommentar

          • Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

            #6
            Om en har betalt i august så føler jeg at en kan takke seg selv.... Går spennende dager i møte selv, og bare håper at postmannen kommer med et brev som er poststemplet i Lillestrøm i morgen.
            Fra Baillsund

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              Re: Dette stinker

              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
              Neste år satser jeg nok på LSK-medlemskap ja.
              LSK medlemmer og KFL er likestilt.

              Sats heller på å kjøpe sesongkort du.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • JhnY
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 975

                #8
                Opprinnelig skrevet av Franken
                Om en har betalt i august så føler jeg at en kan takke seg selv...
                Helt enig.. Hvorfor betale så sent ? du vill jo ikke få noe morro av det så sent.. vel jeg betalte på åråsen i første serierunde i år noe som er 17/4. *Slo forøvrig lyn 1-0 *

                Kommentar

                • maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 638

                  #9
                  Helt enig at dette er latterlig. Jeg betaler alltid på første hjemmekamp, på standen utenfor åråsen, som i år var 17. april. Har vært med i fansen siden tiden etter tv-bua, og har vært på alle hjemmekampene vært år , bortsett fra 1-2 pga ferie. Har også vært på mange bortekamper. I år har jeg vært i molde, kristiansand, stavanger av langturene. står jo på giroen fra kfl at du har forskjøpsrett på cupfinalebilletter. Da burde det vel heller stått jo før du betaler, jo større sjanse har du for å få billett. Greit at de som betaler rett før semien, og etter den ikke har så stor sjanse, men har du betalt før sesongstart, burde det være mulig. Det var jo 2700 betalende før semien. Nå er det rundt 4000. Skulle jo tro at kfl hadde fått minimum 2700 bill hvertfall. Godt over 50% skulle jo være kanarifan. 50 % av 6200 er 3100. Hvordan kan da bare 1500 få brev. Får jeg ikke billett er dette siste gang jeg betaler kfl-medlemsskap!!!!!!

                  Åråsen skal BRENNE!!
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                  Kommentar

                  • JhnY
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 975

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                    Åråsen skal BRENNE!!
                    ro ned nå.. Om vi ikke får cupfinale biletter. er jeg HELT sikker på at jeg full i cup helga og ser kampen på storskjerm på martins

                    Kommentar

                    • maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 638

                      #11
                      Lykke til. Hvis du mener det er det samme å se kampen på tv, som å være der så.......... Var på Cupfinalen mot bart city i 92, og mot til i 86.
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                      Kommentar

                      • JhnY
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 975

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av maurakanari
                        Lykke til. Hvis du mener det er det samme å se kampen på tv, som å være der så.......... Var på Cupfinalen mot bart city i 92, og mot til i 86.
                        Jeg levde ikke i 86

                        Kommentar

                        • JhnY
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 975

                          #13

                          *tatt fra fugla.com*
                          fy faen så fint [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

                          Kommentar

                          • maurakanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 638

                            #14
                            Helt rått. Var forøvrig 11 år i 86
                            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #15
                              Det med mars er min feil, og jeg beklager så meget. Jeg blingsa stort på en informasjons-skriv. Unnskyld, unnskyld. Det er selvfølgelig fjernet fra forsiden også.

                              Også legger vi bare diskusjonen død, uten å brenne Åråsen eller noe annet.

                              Petter
                              Lei seg. Unnskyld

                              Kommentar

                              Working...