FAEN TA KLF

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Necrite
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2005
    • 164

    #61
    Siden KLF ble nevnt, så må jeg bare si mye bra der =)

    Ett eller annet sted innenfor en radius på 1 meter fra der jeg sitter, Så skal det befinne seg 1 stk stappfull cd med mp3'er fra diverse KLF album =D

    Til slutt, må bare si at KFL har gjordt en veldig bra jobb med billettene.
    OG gleder meg til den dagen som er i venter. Og har god trod på organiseringen på stadion blir minst like bra.

    Jupp.. har billett på KFL's kvote men neste år er det sessongkort som gjelder.
    Fugla er RÅ... Forza fugla

    Kommentar

    • frodekippe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 480

      #62
      Opprinnelig skrevet av LSK-forever.tk
      Ble medlem i Mai en gang..
      kammeraten min i Mars fikk ikke han heller..
      Skal begynne å holde med FFK.

      Men lykke til i Cup Finalen!!

      Vi Tar dere på Åråsen (den skal jeg på)
      LSK - FFK 0-2
      Fy faen...Dette er så patetisk....Hobby-Supporter!!!!! FFK setter nok pris å få deg inn i rekkene....
      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

      Bjørn Lindahl

      Kommentar

      • Liakanari
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 181

        #63
        Opprinnelig skrevet av frodekippe
        Opprinnelig skrevet av LSK-forever.tk
        Ble medlem i Mai en gang..
        kammeraten min i Mars fikk ikke han heller..
        Skal begynne å holde med FFK.

        Men lykke til i Cup Finalen!!

        Vi Tar dere på Åråsen (den skal jeg på)
        LSK - FFK 0-2
        Fy faen...Dette er så patetisk....Hobby-Supporter!!!!! FFK setter nok pris å få deg inn i rekkene....
        Fy flate, helt enig. Det barnsligste jeg noensinne har lest. Sånne "fans" har vi ikke bruk for.

        Kommentar

        • Nordaførr
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Sep 2005
          • 4

          #64
          Nå har gutten (les: LSK-forever) fått gjennomgå, og det med rette. Selv om tråden sikkert ble startet i sinne og frustrasjon, så er den ...tja...la oss si...noe upassende. Men da får man ta ham for innhold, og ikke grammatikk. Man behøver ikke være lektor i norsk for å være meningsberettiget...

          Når det er sagt er jeg blant dem som er skuffet over ikke å ha fått billett over KFLs kvote. Jeg betalte imidlertid så sent at jeg har forståelse for dette. Skuffet er man selvfølgelig, men skuffelse er en del av livet (les: 1-4 mot Tromsø i 1986).

          At de som har fått billett er glade finner jeg høyst naturlig, men hos noen synes det å ha sneket seg inn den misoppfatning at hvor god/helhjertet supporter man er, har direkte sammenheng med når kontingenten til KFL ble betalt i 2005. Selv har jeg kun vært medlem noen få år, og sist gang var for flere år siden. Dette beklager jeg forsåvidt, men med bosted Tromsø har det nå en gang blitt slik. Har imidlertid sett, og heiet på LSK omtrent 15 ganger på Alfheim, noe jeg tror kan være bortimot norgesrekord. Burde dette kvalifisere til å få cupfinaledrømmen oppfylt? Tja, si det... Med den fordelingsmetoden som ble valgt gjør det ikke det, og det respekterer jeg.

          Like fullt forbeholder jeg meg retten til å anse meg som en LSK-supporter på høyde med de fleste.

          God cupfinale alle sammen!

          Ørjan

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #65
            Opprinnelig skrevet av Nordaførr
            Nå har gutten (les: LSK-forever) fått gjennomgå, og det med rette. Selv om tråden sikkert ble startet i sinne og frustrasjon, så er den ...tja...la oss si...noe upassende. Men da får man ta ham for innhold, og ikke grammatikk. Man behøver ikke være lektor i norsk for å være meningsberettiget...

            Når det er sagt er jeg blant dem som er skuffet over ikke å ha fått billett over KFLs kvote. Jeg betalte imidlertid så sent at jeg har forståelse for dette. Skuffet er man selvfølgelig, men skuffelse er en del av livet (les: 1-4 mot Tromsø i 1986).

            At de som har fått billett er glade finner jeg høyst naturlig, men hos noen synes det å ha sneket seg inn den misoppfatning at hvor god/helhjertet supporter man er, har direkte sammenheng med når kontingenten til KFL ble betalt i 2005. Selv har jeg kun vært medlem noen få år, og sist gang var for flere år siden. Dette beklager jeg forsåvidt, men med bosted Tromsø har det nå en gang blitt slik. Har imidlertid sett, og heiet på LSK omtrent 15 ganger på Alfheim, noe jeg tror kan være bortimot norgesrekord. Burde dette kvalifisere til å få cupfinaledrømmen oppfylt? Tja, si det... Med den fordelingsmetoden som ble valgt gjør det ikke det, og det respekterer jeg.

            Like fullt forbeholder jeg meg retten til å anse meg som en LSK-supporter på høyde med de fleste.

            God cupfinale alle sammen!

            Ørjan
            Det der var faktisk første sakelig innlegg i denne 7 sider lange tråden.
            Synd du ikke fikk skaffet deg billett.
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • JhnY
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 975

              #66
              ahehaehhaehae, "faen jeg fikk ikke billett til den klubben jeg elsker. nok nok ffk here i come.." aheahehae ler meg skakk. STIKK du, kfl trenger ikke folk som er med pga laget vinner

              LIIIIILESTRØM EVIG Å FOR ALTID

              Kommentar

              Working...