Kl. 14.00 SØNDAG er det LSK-opprykkskamp på Jessheim Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Kl. 14.00 SØNDAG er det LSK-opprykkskamp på Jessheim Stadion

    Vet at Rønner allerede har nevnt dette men vil ha en egen tråd så folk ser det på overskriften...viktig at folk møter opp her...Rønnern skrev:

    Kl. 14.00 er det opprykkskamp på Jessheim Stadion. LSK3 med Uwe, Gunnar, Torgeir og Per Magne i spissen, møter Ull/Kisa2. Uavgjort holder til opprykk til 3. divisjon, seier betyr Bjarmanns første seriemesterskap.

    NORDBY

    LSK-TIFO stiller muligens med flagg for å støtte gutta, så bra om enda flere hadde tatt turen til Jessheim.
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #2
    Re: Kl. 14.00 SØNDAG er det LSK-opprykkskamp på Jessheim Sta

    Opprinnelig skrevet av Nordby
    Vet at Rønner allerede har nevnt dette men vil ha en egen tråd så folk ser det på overskriften...viktig at folk møter opp her...Rønnern skrev:

    Kl. 14.00 er det opprykkskamp på Jessheim Stadion. LSK3 med Uwe, Gunnar, Torgeir og Per Magne i spissen, møter Ull/Kisa2. Uavgjort holder til opprykk til 3. divisjon, seier betyr Bjarmanns første seriemesterskap.

    NORDBY

    LSK-TIFO stiller muligens med flagg for å støtte gutta, så bra om enda flere hadde tatt turen til Jessheim.
    I´ll be there!
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #3
      Good

      Noen flere?

      Har du aldri vært på en 2/3 lags kamp? Hvorfor ikke ta turen nå?

      Kommentar

      • Galla
        Medlem
        Hoffnarr
        • Apr 2004
        • 42

        #4
        Jeg skal også ta turen , som gammel kisa spiller må jeg få med meg den kampen. Men det er ikke tvil om hvem lag jeg holder meg!

        Forza Fugla!

        Kommentar

        • RexRodny
          Medlem
          Møteplager
          • Sep 2005
          • 80

          #5
          Ifølge folk på lista ble det opprykk

          Rapportene sier at LSK3 spilte uavgjort 1-1 borte mot Ull/Kisa idag, noe som
          innebærer opprykk til 3. divisjon, og at Torgeir Bjarmann kan feire sitt
          første seriemesterskap...

          Kommentar

          • Krissern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1017

            #6
            Rakk ikke toget :?

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #7
              Kong Bjarmann sikra opprykket med et fantastisk hodestøt i andre omgang foran 30-40 elleville kanarifans. Jævli bra oppmøte. 8)

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #8
                I flg. LSK-Lista så blir det ikke opprykk fordi Aurskog/Finstadbru vant sin kamp, og dermed gikk forbi LSK3.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Man trenger jo ikke nødvendigvis å komme øverst på tabellen for å rykke opp?

                  LSK kom ikke på 1. plass, men siden de to beste lagene rykker opp, var Bjarmanns kanonscoring nok til å sende tredjefugla opp en divisjon.

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Larsi
                    Man trenger jo ikke nødvendigvis å komme øverst på tabellen for å rykke opp?

                    LSK kom ikke på 1. plass, men siden de to beste lagene rykker opp, var Bjarmanns kanonscoring nok til å sende tredjefugla opp en divisjon.
                    Tabellen;



                    TO ØVERSTE RYKKER OPP. DERMED ER LSK3 I 3 DIV FRA NESTE SESONG.

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Interresant å se at Lsk har 30 mål bedre målforskjell enn Aurskog finstadbru, men alikevel har Aurskog fått ett poeng mer enn Lsk. Min konklusjon er at Aurskog spiller møkkafotball, mens Lsk spiller åpen og atraktiv fotball (denne konklusjonen er gjort uten at jeg har sett noen av lagene i år)
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Lasse
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Jul 2005
                        • 15

                        #12
                        AFSK

                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Interresant å se at Lsk har 30 mål bedre målforskjell enn Aurskog finstadbru, men alikevel har Aurskog fått ett poeng mer enn Lsk. Min konklusjon er at Aurskog spiller møkkafotball, mens Lsk spiller åpen og atraktiv fotball (denne konklusjonen er gjort uten at jeg har sett noen av lagene i år)
                        Du snakker som du har vett til din utvandra Fetsokning :P

                        Kommentar

                        Working...