Skryt til KFL styret!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Skryt til KFL styret!

    I anledning mitt innlegg #1000, så vil jeg rette oppmerksomhet mot de ildsjelene som har stått på døgnet rundt for å få en best mulig cupopplevelse. De har svart på telefoner, mail, jobbet med lister, solgt oss billetter, organisert fest, planlagt finaledag og helg, på frivillig basis, og helt gratis.

    Tenk på det neste gang du legger inn en syte melding her.

    Makan til sutrekopper som det finns i KFL skal man lete lenge etter!(gudskjelov er de i mindre tall.)

    Nei, tusen takk, arild, tony, petter, nordby, jan, etc etc etc (kan ikke liste opp alle!) som har slitt ræva av seg.
    Dere har ordna ett knall opplegg som jeg virkelig gleder meg til.

    Fokus nå mot kveldens match, der vi skal ha 3 poeng for å melde oss på i medalje kampen igjen.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Tusen takk skal du ha! Slike innlegg som dette gjør at det er verdt det igjen, at folk faktisk setter pris på arbeidet vi legger ned. Jeg har ikke tall på telefoner og mailer vi har besvart etter vi vant semifinalen, men det kunne vel ikke vært noen problemer å ha en eller to heltidsansatt for å hjelpe dere.
    Arbeidsgiveren er ikke helt happy, men det driter jeg egentlig i, LSK er en livsstil, mens jobben er bare.....ja, en jobb.

    Jeg vil samtidig takke alle som har hjulpet oss i denne tiden, og håper flere dukker opp fremover, vi trenger VIRKELIG flere som er villige til å ta i et tak eller ti.

    Petter
    Sliten

    Kommentar

    • ErikB
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 360

      #3
      Den slutter jeg meg til!
      Selv om jeg, feilaktig, ikke sto på "lista", var det bare ett minutts telefonsamtale som skulle til for å ordne opp.
      Og at de har beholdt humøret etter jobbing døgnet rundt, og masse mas og pepper, det er beundringsverdig.

      Hyll!

      -erik
      Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

      Kommentar

      • Alexander
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2005
        • 70

        #4
        Enig med deg iL. Styret i KFL fortjener skryt

        Kommentar

        • Joppe
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2003
          • 173

          #5
          Skryt til styret i KFL. Fin organisering på salgsdagen også....

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #6
            Til tross for dette med unummererte-plasser må jeg si at KFL har gjort en strålende jobb, særlig måten de fikset køen på.
            klappp klappp klappp
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • vaadahl
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 156

              #7
              Stolt av å være mdl.i en klubb som blir styrt av en gjeng som dere i styret.Dere er alltid levende engasjert i alt som har med klubben å gjøre og er utrolig bra representanter for oss alle.Håper ikke noens surmuling gjør at dere mister entusiasmen,noen vil det alltid være som klager ,slik er det overalt i samfunnet.Håper dere får mye skryt rundt omkring for det fortjener dere alle sammen.LSK kan nå skryte av at de kanskje har Norges beste tilskuere og det har dere mye av skylda for.Nå må ingen hvile på laubærne men jobbe videre for å bli enda bedre.Gleder meg til en kald flomlys kamp i kveld og kanskje vi endelig klarer å score mer enn 3 mål i en kamp i år.
              Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Jeg slutter meg til hyllesten. Dere har gjort en meget god jobb i hele år, og klart balansegangen som må til med hylende medlemmer på den ene siden, og behovet for å kunne fremstå som relativt seriøse overfor mediene.
                Skulle jeg ønske at listene for finalebilletter var litt anderledes, slik at jeg også hadde sikret meg en? Ja selvfølgelig. Og jeg vet svaret på hvordan det kunne vært fikset: Ved å betale medlemskapet med en gang!!! ](*,) ](*,) ](*,) :wink:

                Stå på videre, og ikke minst: nyt seriemedaljene og cup-triumfen som kommer!!!!
                Knurr...

                Kommentar

                • gj
                  Seniormedlem
                  • Nov 2003
                  • 3360

                  #9
                  Takk til Mykle for at du ikke var sint på meg lørdag morgen

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Styret er oppskrytt, gleder meg til årsmøte så man får kastet disse sutrete, uhjelpsomme, frekke svina ut av styret
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      Bra jobba som vanlig av Petter,Jan,Rune,Arild,Tony og resten av gutta. Dere gjøre en glimrende jobb, uten å ta noe for det.

                      Dere gjør en fenomenal jobb!

                      Gleder meg til cup finalen...ca 20 dager igjen nå!

                      Kommentar

                      • Ranakanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 496

                        #12
                        Hvis det blir noe avstemning om årets supporter så vil jeg nominere folket som driver KFL på en utmerket måte til den prisen. For makan til mye arbeid som dem legger ned på frivelig-basis finner du ikke engang i frelsesarmeen.

                        Kommentar

                        • guldhaug
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Apr 2005
                          • 77

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                          Hvis det blir noe avstemning om årets supporter så vil jeg nominere folket som driver KFL på en utmerket måte til den prisen. For makan til mye arbeid som dem legger ned på frivelig-basis finner du ikke engang i frelsesarmeen.
                          Enig, de gjør en sinnsyk bra jobb.
                          ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

                          Support UFC

                          Kommentar

                          • Fugla- patriot83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2005
                            • 1241

                            #14
                            Dette vil jeg skrive under på!

                            Synes det var bra at dere også møtte opp ved salget av cupfinalebilletter for å svare på spørsmål. Dette gjelder også Per Mathisen og Birger Karlsen.

                            Kan se for meg at dere står på alle sammen!

                            Stå på - Stå sammen!!
                            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                            Kommentar

                            • Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

                              #15
                              Bare en ting jeg lurer på:

                              Hvorfor må de som kjøper billett til cupfinalen gjennom billettkvoten fornye medlemsskapet sitt før cupfinalen???

                              Akkurat som det ikke skal brukes nok penger på billett, drakt, bussbillett, CD, helgepass, drikke osv. så skal man binde opp ennå kr 200 ,- i kapital til noe man godt kan utsette en måned eller to.

                              Men ellers ser jeg virkelig frem til helga i november! Dette blir kjempebra!! Dette blir herlig!

                              All honnør til styret!
                              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                Bare en ting jeg lurer på:

                                Hvorfor må de som kjøper billett til cupfinalen gjennom billettkvoten fornye medlemsskapet sitt før cupfinalen???

                                Akkurat som det ikke skal brukes nok penger på billett, drakt, bussbillett, CD, helgepass, drikke osv. så skal man binde opp ennå kr 200 ,- i kapital til noe man godt kan utsette en måned eller to.

                                Men ellers ser jeg virkelig frem til helga i november! Dette blir kjempebra!! Dette blir herlig!

                                All honnør til styret!
                                Så du mener at du kan snylte på alt KFL gjør for deg i hele året?

                                møkka supporter.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Fugla- patriot83
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2005
                                  • 1241

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av iL
                                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                  Bare en ting jeg lurer på:

                                  Hvorfor må de som kjøper billett til cupfinalen gjennom billettkvoten fornye medlemsskapet sitt før cupfinalen???

                                  Akkurat som det ikke skal brukes nok penger på billett, drakt, bussbillett, CD, helgepass, drikke osv. så skal man binde opp ennå kr 200 ,- i kapital til noe man godt kan utsette en måned eller to.

                                  Men ellers ser jeg virkelig frem til helga i november! Dette blir kjempebra!! Dette blir herlig!

                                  All honnør til styret!
                                  Så du mener at du kan snylte på alt KFL gjør for deg i hele året?

                                  møkka supporter.
                                  Hør her, IL, jeg prøver på ingen måte å snylte meg til noen ting. Selv meldte jeg meg inn i mars, altså lenge før seriestart og i hvert fall før noen visste om noe cupfinale. Det jeg lurte på er hvorfor man heller ikke kunne satt en frist i desember eller januar for dette når cupfinalen er over. Det er jo tross alt slik at de som melder seg inn først får på kvota. Det er her prat om å måtte fornye medlemsskapet sitt for 2006 og jeg tror faktisk ikke det burde ha gjort noe om man kunne utsatt dette til desember f.eks.

                                  ...med mindre KFL trenger kapital for tiden.

                                  Og så må jeg si jeg blir provosert over at du kaller meg møkkasupporter. Prøv å være litt mer rasjonell og sette det hele i kontekst. Jeg skal betale for meg og for tiden holder jeg av penger til cupfinalehelgen(Er student).

                                  Jeg vil ikke at noen skulle finne dette som et provoserende spørsmål, men jeg måtte bare stille det. Selv føler jeg at jeg er en svært patriotisk supporter, men jeg måtte bare spørre. Jeg prøver å dra med meg LSK hvorhen jeg drar, enten det er Løkkentur hvor man kjører gjennom Danmark med LSK- flagget ut av vindu og "For En Dag" og "Lillestrømgutt" ljomer ut av bilen, i en norsk bar i syden(Hvor jeg har hengt opp både LSK- flagg og skjerf og tatt med en brent CD med LSK- musikk, som de kan spille hvis fugla vinner cupen) eller rett og slett å gå rundt med fugla- utstyr i Oslo og runge LSK- sanger i hovedstaden. Jeg er ivrig kjøper av supporterartiklene som selges i Lillestrøm Syd og er ivrig engasjert. Så jeg blir litt provosert over å bli kalt møkkasupporter, IL.

                                  Uansett, for å ikke miste den røde tråden helt, så må jeg bare si jeg fortsatt synes dere gjør en fantastisk jobb! Jeg tror nok ikke mange skjønner hvor mye tid og ressurser dere legger i dette. Dere skal ha æren for at KFL er så proft som det er i dag. Petter, Mykle osv. dere gjør en god og viktig jobb.

                                  Og det å melde meg inn for neste sesong er sikkert som at Dovre står støtt, det var bare ett spørsmål om det var nødvendig å gjøre det nå i november, og f. eks ikke i desember, slik at de 200 kr heller kunne gått til øl eller ytterligere supporterartikler.

                                  Sammendrag: Spørsmålet var ikke ment til å provosere, bare nysgjerrig. Og gleder meg sinnsykt til cupfinalen! Styret i KFL er fantastiske. Skal spandere en øl på dere neste gang jeg er på Martins og dere er der!

                                  Fugla til jeg dør!

                                  Med vennlig hilsen
                                  KFL. nr. 49
                                  -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                  Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                  En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #18
                                    Det var vel en rimelig grei antagelse å tro du ikke hadde betalt for i år når du stilte det spørsmålet?
                                    For det er vel i år det er snakk om?
                                    Skjønner ikke helt det 2006 pratet ditt. Hvor er det info om det?
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • pal
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 422

                                      #19
                                      Jeg vil bare slutte meg til alt skrytet som allerede er nevnt her, og i tillegg skryte spesielt av en ting til, nemlig hvor utrolig flinke forsangerne er til å drepe negativ synging ("dommerjævel","la han dø" osv. osv.) og heller starte positive sanger om eget lag. Da drukner som regel den negative stemningen. Bra jobba! Mer av dette!
                                      hilsen pål

                                      Kommentar

                                      • Necrite
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2005
                                        • 164

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av iL
                                        Det var vel en rimelig grei antagelse å tro du ikke hadde betalt for i år når du stilte det spørsmålet?
                                        For det er vel i år det er snakk om?
                                        Skjønner ikke helt det 2006 pratet ditt. Hvor er det info om det?
                                        Dette stod i brevet vi fikk med beskjed om at vi fikk kjøpe cupfinalebilett på KFL's kvote.
                                        Der står det

                                        " VIKTIG!!! Alle som kjøper bielletter på billettkvoten til KFL må betale medlemskapet i KFL innen 7/11"
                                        står mer i avsnittet også, men orker jeg ikke å ramse opp. er priser på medlemskapet og i tillegg at dette er en fordel for eventuelt billettfordeling i 2006
                                        Fugla er RÅ... Forza fugla

                                        Kommentar

                                        Working...