Skryt til KFL styret!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Necrite
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2005
    • 164

    #21
    Glemt sef å legge på spm. Er det et kontonummer som jeg kan betale på. Så skal jeg få betalt 2006 kontigenten med engang, så har jeg gjordt det.
    Har forvane å glemme slikt når man er gira på å komme seg inn på match.
    Fugla er RÅ... Forza fugla

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #22
      Opprinnelig skrevet av Necrite
      Glemt sef å legge på spm. Er det et kontonummer som jeg kan betale på. Så skal jeg få betalt 2006 kontigenten med engang, så har jeg gjordt det.
      Har forvane å glemme slikt når man er gira på å komme seg inn på match.

      * Bruk telegiro eller nettbank og betal:
      Betal kr 200/100 til:
      Kanari-Fansen
      Postboks 215
      2001 Lillestrøm
      KONTO: 6201 054 1897.

      Kommentar

      • ØBS
        Medlem
        Møteplager
        • Oct 2005
        • 87

        #23
        Møkkasupporter???

        Har han ikke betalt medlemskap for inneværende år kanskje???

        Jeg skjønner at folk synes det begynner å bli dyrt når cupfinalen kommer opp i en pris som en sydentur for 2. Men, etter min prioritering er det verd det ettersom det tilsynelatende skjer hvert 12. år...

        ...og er det tilkjennegjort hva nødvendigheten med denne forhåndsbetalingen for 2006 er godt for?

        Fugla-hilsen
        Øyvind

        Opprinnelig skrevet av iL
        Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
        Bare en ting jeg lurer på:

        Hvorfor må de som kjøper billett til cupfinalen gjennom billettkvoten fornye medlemsskapet sitt før cupfinalen???

        Akkurat som det ikke skal brukes nok penger på billett, drakt, bussbillett, CD, helgepass, drikke osv. så skal man binde opp ennå kr 200 ,- i kapital til noe man godt kan utsette en måned eller to.

        Men ellers ser jeg virkelig frem til helga i november! Dette blir kjempebra!! Dette blir herlig!

        All honnør til styret!
        Så du mener at du kan snylte på alt KFL gjør for deg i hele året?

        møkka supporter.
        FUGLA-hilsen
        Øyvind

        Kommentar

        • pal
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 422

          #24
          Opprinnelig skrevet av Necrite
          Dette stod i brevet vi fikk med beskjed om at vi fikk kjøpe cupfinalebilett på KFL's kvote.
          Der står det

          " VIKTIG!!! Alle som kjøper bielletter på billettkvoten til KFL må betale medlemskapet i KFL innen 7/11"
          står mer i avsnittet også, men orker jeg ikke å ramse opp. er priser på medlemskapet og i tillegg at dette er en fordel for eventuelt billettfordeling i 2006
          :-k Her er det noe snodig. Hvordan kan man ha fått kjøpt billett på KFLs kvote uten å ha betalt avgiften for 2005 (dersom det er dette det er snakk om)? Medlemslistene ble jo vasket opp mot tidspunktet man hadde betalt...

          Dette må jo rett og slett være ment som en oppfordring til å betale neste års medlemskap så tidlig som mulig(?) Det kan jo ikke være snakk om tvang!? For hvordan skal man i såfall sjekke dette? Finalen er jo 6. november, mens alle må betale medlemskapet før 7. november :? :lol:
          hilsen pål

          Kommentar

          • guldhaug
            Medlem
            Møteplager
            • Apr 2005
            • 77

            #25
            Opprinnelig skrevet av pal
            :-k Her er det noe snodig. Hvordan kan man ha fått kjøpt billett på KFLs kvote uten å ha betalt avgiften for 2005 (dersom det er dette det er snakk om)? Medlemslistene ble jo vasket opp mot tidspunktet man hadde betalt...

            Dette må jo rett og slett være ment som en oppfordring til å betale neste års medlemskap så tidlig som mulig(?) Det kan jo ikke være snakk om tvang!? For hvordan skal man i såfall sjekke dette? Finalen er jo 6. november, mens alle må betale medlemskapet før 7. november :? :lol:
            Dette er medlemskapet for 2006. Grunnen til at det gjøres slik tror jeg er at man skal sikre seg medlemmer (noe som er positivt) og at folk som har fått på kvota skal gi noe tilbake i form av sikret betaling for 2006. Dette vil nok gjøre at mange får fingeren ut av det kjente brune hullet.

            Syntes det er bra at de selger medlemskap i cuphelga, dette vil nok kunne skaffe en del nye medlemmer.
            ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

            Support UFC

            Kommentar

            • Necrite
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2005
              • 164

              #26
              Det er for medlemskapet i 2006 dette gjelder ja. Betalt 2005 medlemskapet i god tid før seriestart.

              Står i brevet fra KFL at grunnen til at dem ønsker at man fornye medlemskapet allerede når har med eventuelt tildelinger av billetter for en eventuelt cupfinale og lignende. neste år.
              Fugla er RÅ... Forza fugla

              Kommentar

              Working...