Karakterboka; LSK-Glimt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Karakterboka; LSK-Glimt

    Yes, I'm back. Om det er "with a vengeance" eller ikke vil tiden vise. For å være helt ærlig er jeg så trøtt at jeg har liten tro på akkurat det. Men nå, til noe helt annet:

    St.Claus: 5
    Knapt noenting som helst å gjøre, faktisk hadde han vel ikke en kvalifisert redning. Litt dårlig fotarbeid til tider, men det kan vi vel egentlig ta rennefart og drite i, siden det er flisespikkeri. Motstanderes dødballer plager meg sjelden med denne mannen i mål, og det er en evne få keepere forunt.

    Stoffe: 6
    Er det egentlig så mye å si? Spiller den samme kampen som han alltid gjør, tar luven av motstanders venstreving og er godt med fremover. Kan jobbe med presisjon på dødballer, ellers kan han legge beina opp og kose seg over at han er den beste backen i skandinavia. Fin fyr, men det begynner vel å bli på tide med en hårklipp snart. Liker ham bedre når han er glatt på toppen.

    Påsan: 6
    Den første virkelig gode kampen på venstreback for alles favoritt-totning. Gjør veldig mye fint fremover, og har generelt god kontroll på Haraild Martin. Litt dårlig presisjon til tider, men som med St.Claus tar vi rennefart og driter i det også. Frispark av Zico-klasse som fortjente å sprette i bakhodet på keeper og gå inn. I den grad sånt skjer.

    Blurkh: 5
    Sorry gutter og jenter, men jeg er ikke videre imponert over kaptein kippes bidrag i dag. Virker klønete og ute av form. Spørs om ikke man bør satse på Rambekk og PSA mot Fredrikstad slik at kjempen forstår at han må ta seg sammen. Var ikke like ruvende som han burde vært mot et tannløst Glimtangrep.

    PSA: 6
    Jeg jar sagt det før og sier det gjerne igjen: PSA er a star in the making. Er solid i alt han foretar seg, og har et tempo som ikke ligner noenting i Norge. Kjetil Wæhler kommer på landslaget, men er ikke mer enn en fattigmanns Pål Steffen. Fortsetter dette er det Tyskland(enten VM eller Kaiserslautern) neste, men det skjer jo ikke siden landslagsledelsen og pressa ikke kan like mye om fotball som meg. Idiotene.

    Kasey: 4
    En syk pasning til lillebror, og that's it. Tatt ut etter mye kløning og tull i det 35 minutt, og vi får bare håpe at det var pga. skade og ikke Rekdaltakter i ledelsen. Sånt vil vi i så fall ikke ha.

    Hellraiser(seriøst, når han smiler er han ikke helt ulik): 7
    Løp så mye at jeg fikk hold. Vinner så å si alle dueller han involverer seg i. Flink med ballen og viser tilløp til strålende teknikk. Er så viktig for laget at Tromsø-eksperimentet(altså å spille uten Espen) aldri må gjenta seg.noensinne. Sjelden fyr, altså.

    Arildodildo: 5
    Hmm, visse tendenser hos Arildo i dag jeg ikke likte bedre enn å bli lurt til å spise lever. La seg ned og fikk et korrekt gult kort i første omgang, og skulle vel faktisk ikke hatt noen straffe i 2. omgang heller. Sånne ting liker vi ikke på Åråsen, men vi liker Arild(hvis du ikke gjør det trenger du ikke lese mer, jeg skriver ikke for dumminger), så vi tilgir det. Ellers var ikke dette noe å rope hurra for, annet enn at nr. 64 endelig satt i nota.

    Lillebror: 8 BB
    Fysj, så slem den gutten var med Lasse Kolstad på Glimtbacken i dag. Masse gode innlegg, flotte initiativ på kanten og generell pen ballbehandling. Holder denne formen er det faktisk landslaget neste. Denne gutten er svaret på Norges høyrekantproblemer, men ikke før neste år. Han forsvarte broren sin i avisa her om dagen også, og det er ett fint trekk hos de fleste. Kanskje vært et enda bedre trekk om broren ikke het John Arne, men det er en annen historie.

    Roberto Superbo: 8
    Nærmeste utfordrer til den ettertraktede dobbelkonsonanten jeg deler ut etter kampene i den tro at noen gidder å bry seg. Utover i 2.omgang handlet det bare om en spiller, og den spilleren var Robert. Eminent teknisk, blablabla, bla bla. Bla. Dere har hørt alt før. Han er sjef, ferdig med det.

    Knuseren: 5
    Ikke mye å rope hurra for. Vant ikke noe særlig lufta, hadde ingen sjanser å rope hurra for, jobbet ikke så hardt at det var noe å rope hurra for, etc.etc. Skaden var heller ikke noe å rope hurra for. Bombedibom, jeg føler liksom at denne kampen var som alle andre hjemmekamper vi har vunnet mot bunnlag i år, så dere får bare tilgi meg den labre entusiasmen.

    Innbyttere:
    Lillemann: 6
    Skapte seg sjanser og var nære ved å omsette den største av dem i mål. Kommer til å bli stygg neste år, men trenger fortsatt å utvikle seg fysisk, noe som ikke minst var veldig tydelig i duellene med Kjølner(jævla kjøttkake).
    Mouelhi: 5
    Kom inn for Wehrman, og gjør mange søte ting med ballen. Godt overblikk og en nese for finspill. Samme problem som mannen over, trenger mer tid på å arbeide med fysikken. Og gjett hva! Det samme gjelder for nestemann.
    Haddad: 5
    Gjorde ikke så veldig mye ut av seg, men man ser at han lukter bevegelser som kan gi målsjanser i feltet. Et par elendige avslutninger, men...les over.

    Uwe: 6
    Les over. Akkurat det samme som alltid, og det er bra nok for meg. Rart bytte på Wehrman, men jeg går ut i fra at det var en skade. Ellers er det rett og slett ikke så mye å si.

    KFL: 7
    Mye bra trøkk, men litt vanskelig å uttale seg på grunnlag av tv'en siden lydmannen var stein, og kåla noe alldeles skummelt. Hørtes bra ut.

    Edvardsen(Dommeren): 5
    gjorde ganske mye rart, må jeg si. Åpnet veldig bra, blant annet var det gule kortet til Arildo godt sett. Den andre straffen var veldig mye mer tvilsom(og sjokkerende, en tvilsom straffe til oss!!!), og kunne faktisk betydd marsjordre for vår alles kjære rekordknuser. Det andre gule kortet til Halvorsen var ganske unødvendig, og det faktum at Edvardsen faktisk ikke visste at det var det ANDRE gule kort til Lasse Kolstad, var heller svakt.

    Sorry, dette var visst ikke videre festlig. Samma faen, det var egentlig ikke kampen heller. Det ble bare ikke spennende. Vi vant fortjent og lett, og syltynn teori gir oss sjansen på gull. Hadde vært alldeles latterlig gøy, og de to neste kampene vinner vi. Det lukter medalje på Åråsen(ikke at jeg har vært der på ei stund, jeg bare slenger klisjeer ut av meg for moros skyld).
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    #2
    uten at jeg har sett kampen i det hele tatt så lurer jeg på en ting med karakterene dine. Du gir Kasey 4 poeng, men du skjønner ikke hvorfor Rösler tar han av?! Stemmer det?
    ------eLSKe-------

    Kommentar

    • Alexander
      Medlem
      Møteplager
      • Sep 2005
      • 70

      #3
      Hvis det er noen som lurer; Kasey ble tatt av p.g.a. skade...

      Kommentar

      • Alexander
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2005
        • 70

        #4
        Gunnar Halle roste følgende 3 spillere etter kampen i dag:

        -Riise
        -Koren
        -Mouehli

        Kommentar

        • Franken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1036

          #5
          Søgård gjør en genial jobb. Men ikke så mye med ballen, og dermed ikke så lett å se. Men for en trent øye, som mitt, så så jeg det
          Fra Baillsund

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #6
            Re: Karakterboka; LSK-Glimt

            Opprinnelig skrevet av pondus73
            uten at jeg har sett kampen i det hele tatt så lurer jeg på en ting med karakterene dine. Du gir Kasey 4 poeng, men du skjønner ikke hvorfor Rösler tar han av?! Stemmer det?
            Ta ut folk som ikke er skada før første omgang er ferdig er noe rekdal kan få drive med i fred. Hadde han ikke blitt skada, hadde det vært ille å ta han ut før omgangen var ferdig selv om han ikke hadde dagen.

            Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
            PSA: 6
            Jeg jar sagt det før og sier det gjerne igjen: PSA er a star in the making. Er solid i alt han foretar seg, og har et tempo som ikke ligner noenting i Norge. Kjetil Wæhler kommer på landslaget, men er ikke mer enn en fattigmanns Pål Steffen. Fortsetter dette er det Tyskland(enten VM eller Kaiserslautern) neste, men det skjer jo ikke siden landslagsledelsen og pressa ikke kan like mye om fotball som meg. Idiotene.
            HAr tenkt litt på PSA på landsen i det siste selv. Tror han er uaktuell til tyskland, men ser gjerne at han er med etter VM. Kan tenke meg å se Hangeland og PSA danne midtstopperpar sammen fra 2006 - 2014.
            Tror de hadde utfylt hverandre fint.

            Kommentar

            • pondus73
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 612

              #7
              Re: Karakterboka; LSK-Glimt

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Opprinnelig skrevet av pondus73
              uten at jeg har sett kampen i det hele tatt så lurer jeg på en ting med karakterene dine. Du gir Kasey 4 poeng, men du skjønner ikke hvorfor Rösler tar han av?! Stemmer det?
              Ta ut folk som ikke er skada før første omgang er ferdig er noe rekdal kan få drive med i fred. Hadde han ikke blitt skada, hadde det vært ille å ta han ut før omgangen var ferdig selv om han ikke hadde dagen.
              fikk ikke med meg at det var så tidlig i kampen :oops:
              ------eLSKe-------

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5097

                #8
                Re: Karakterboka; LSK-Glimt

                Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                Stoffe:
                Fin fyr, men det begynner vel å bli på tide med en hårklipp snart. Liker ham bedre når han er glatt på toppen.


                Hvorfor ikke få tilbake denne?

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Ja, det der er jo alternativet da. Enten afro eller glætt. Få grejerna på stell, stoffe!
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #10
                    Søgård gjør en genial jobb. Men ikke så mye med ballen, og dermed ikke så lett å se. Men for en trent øye, som mitt, så så jeg det
                    Det er bra å se at vi tar hensyn til motstanderne, det gjorde aldri Erlandsen. Runar Berg er den desidert viktigste mannen i Glimts offensive spill. Han starter de fleste angrepene, og slår de forløsende pasningene.

                    I går ble han kvalt av Fetsund-rånen!

                    Mvh
                    Gammer`n
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    Working...