Vi buer ikke på eget lag!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bill
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Oct 2005
    • 4

    Vi buer ikke på eget lag!

    Jeg sitter ofte like bak benken til Lillestrøm, og er vanligvis ganske fornøyd med det. Men jeg har sjelden vært så flau etter en fotballkamp som jeg var i går kveld. Sånn oppførsel som jeg var vitne til i går hører ikke hjemme på stolte Åråsen. Jeg ble i likehet med Rösler ganske forbanna (om ikke like kraftig) da ”supporterne” rundt meg begynte å bue på Sundgot. Rösler ga klar beskjed om hva han syntes, men da han brølte ”be positive!” begynte flere å le i stedet for å ta budskapet til etterretning. Greit, så er vi vant med mange og ofte humoristiske kommentarer i kampens hete fra den kanten, men denne meldingen var ikke til å misforstå.

    Jeg prøver å alltid klappe og heie fram gutta. Jeg går på Åråsen for å se laget mitt spille fotball, og for å støtte de – også på dager da ballen ikke ruller helt vår vei.
    Jeg antar at mange av de som sto for den dårlige oppførselen i går sjelden eller aldri er inne på dette forumet, men jeg vil benytte anledningen til å si unnskyld på vegne av ”min” tribune, og å oppfordre alle som skal sitte der i fremtiden til å bruke energien sin på å klappe (og gjerne synge) for å heie fram laget.
    Vi skal selvfølgelig ikke støtte laget kun for å blidgjøre Rösler, men jeg synes også han fortjener bedre. Vi har riktignok en av Tippeligaens mest kravstore trenere når det gjelder supportere, men det er vel heller ingen trener som er så flink til å trekke frem supporterne og gi ros for god innsats, både innad og i media.

    STÅ PÅ FOR FUGLA OG VIS AT DU ER SUPPORTER!!
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Dette støtter jeg 100 %. Du piper ikke ut noen som spiller for fugla !

    Kommentar

    • KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

      #3
      Kvalmende.. Rett og slett kvalmende!

      Filming er ikke bra, men det vet Sundgot, og jeg tror han angrer rimelig mye, hehe...

      Men uansett hva som skjer, så skal man støtte opp i med-, mot-, og midtpåtreetgang, det sier seg selv!

      Til dere som bua; regner med dere vokser opp til Molde-matchen!
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

      Kommentar

      • sten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 873

        #4
        Må si meg enig der ja.Skjønner ikke hva som foregår i hue på disse"buerne"Der løper en spiller på bana å prøver å gjøre sitt beste for klubben i våre hjerter også sitter det supportere på tribuna å buer.Det hører ikke hjemme noe sted

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #5
          Ironisk nok kommer denne buingen mot Sundgot den samme dagen som har scoret like mange mål for Sportsklubben som Tommy.

          Trodde faktisk vi var ferdig med pisset etter han har etablert seg som en toppspiss i Tippeligen, men neida!
          Det er vel ingen som forventer at alle skal være med og synge og klappe som Kanari-Fansen, men et minimum bør faan meg være at man ikke piper mot egne spillere! :twisted:

          Håper vi slipper med gnål fra sånne folk resten av sesongen.
          Lurer på om noe av disse sitter på cupfinale-billetter jeg?

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Jeg vil nok anta at 90-99% at de som poster her inne står på kanarifeltet, og der pipes det ikke.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • keepern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 281

              #7
              Enig med deg Bill. Utrolig skuffende at en av våre spillere blir buet av banen.
              Alle som kommer seg til Åråsen bør gi 110 % innsats i å støtte laget og spillerne.

              Hvis det forekommer en gang til hadde det vær bra hvis du Bill tok litt ansvar å sa fra til de idiotene som buet. Står selv på feltet så blir litt vanskelig å oppdage det.


              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Det føyer seg vel bare strangt tatt inn i en lang tradisjon av særdeles kravstore tilskuere på Åråsen. Det virker for meg som om det er en relativt stor andel av tilskuerne som er mer opptatt av å kritisere enn å heie frem laget. Sånn har det ihvertfall vært så lenge jeg kan huske (siden '74), og disse merkelige skapningene er det vel lite å gjøre med. I beste fall drister de seg til å bli med på eventuell trampeklapp ved pause dersom Fugla har levert en eksepsjonelt strålende førsteomgang, men ellers er det klaging, klaging og klaging.

                Og jeg støtter teorien om at de det gjelder neppe kommer til å lese dette, nei. :?
                Knurr...

                Kommentar

                • Alexander
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Sep 2005
                  • 70

                  #9
                  Flaut å pipe på egne spillere. Dessverre er jeg ikke veldig overrasket...

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Kan det ikke tenkes at de som gjorde dette var Glimtere som var bitre for straffa? Hvis ikke: det er bare å reise seg opp og be dem holde skikkelig kjeft. Sånne folk trenger vi ikke i sportsklubben, så de kan rett og slett pelle seg vekk og ta med seg drittslenginga hjem til kjerringa. Helvetes idioter.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • RexRodny
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Sep 2005
                      • 80

                      #11
                      Denne episoden måtte jo selvfølgelig danne overskriften på fremsiden av Dagbladets sportsbilag, er det mulig.

                      Kommentar

                      • Greven
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Aug 2005
                        • 133

                        #12
                        Jeg satt også bak der før, og jeg har nå flytta til feltet pga. slike idioter.
                        De er bare bedrevitere som tror de kan alt om fotball også skriker de dritt til gutta på banen.
                        Disse får bli hjemme og skrike foran tv`n så vi slipper å måtte dra dem ut etter øra neste gang.

                        Ekte suportere støtter laget i medgang og motgang.
                        Født i glasshus med lomma full av småstein

                        Kommentar

                        • KristofferØ
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 587

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av iL
                          Jeg vil nok anta at 90-99% at de som poster her inne står på kanarifeltet, og der pipes det ikke.
                          Da skrev jeg til de 1-10% som ikke står på feltet.. og det presiserte jeg forsåvidt også =)
                          I år så tar vi ostepop
                          Vi elsker Lillestrøm
                          HEI!

                          Kommentar

                          • Liakanari
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 181

                            #14
                            Utrolig flaut at folk klarer å prestere noe slikt. Kaller de seg supportere så har de vel ikke den høyeste IQ'en...

                            Kommentar

                            • rælingen kanaris
                              Kaptein Reketråler
                              Myklebust Light
                              • Jul 2005
                              • 1446

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av RexRodny
                              Denne episoden måtte jo selvfølgelig danne overskriften på fremsiden av Dagbladets sportsbilag, er det mulig.
                              Akuratt som når de skrev, etter semin, Uwe nektet spillera å gå ut....
                              Custodes
                              I med og motgang

                              Kommentar

                              • ThejaSundgot
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Sep 2005
                                • 57

                                #16
                                flaut

                                Dette er flaut !

                                ....
                                LSK Foralltid,

                                -ThejaMor <33

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #17
                                  Selvfølgelig må vi huske på at Dagbladetsporten har et ganske pussig forhold til objektivitet, og at ingen andre medier i det hele tatt nevner dette. Lavmål av publikum, selv om jeg tviler på at spesielt mange var med på dette, men enda mer lavmål av blabladet.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

                                    #18
                                    Sundgot ønsker å spille spiss, men sliter som
                                    en løve på midtbanen - uten å protestere.
                                    Han er lojal overfor trener, laget og hele klubben.
                                    Slike spillere finner du ikke mange av i Norge,
                                    kun i Lillestrøms gule og svarte drakt.

                                    Arild fortjener all den hyllest vi kan gi ham.

                                    Drittsekkene på tribunen kan holde seg hjemme. :evil:

                                    Kommentar

                                    • frodekippe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 480

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av RexRodny
                                      Denne episoden måtte jo selvfølgelig danne overskriften på fremsiden av Dagbladets sportsbilag, er det mulig.
                                      For en jævla bombe at det var nettopp Dagbladets forpulte reporter som måtte lage førsteside av dette.
                                      De har faen meg ikke mye å skrive om...

                                      Men samtidig, må jeg si meg enig 110 %, i at du sitter ikke å piper ut en enste spiller som spiller på LSK.
                                      UANSETT!!!!!!!!!!

                                      Fy faen....Dette provoserer meg nokså bra!!!!

                                      Voks opp og bruk den energien du har til å synge for Fugla våre...
                                      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                      Bjørn Lindahl

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        #20
                                        Sundgot var jo vår "matchvinner" i går, sammen med Koren.

                                        Nå har det seg sånn at det bli ingen straffer uten at spissene kommer seg i posisjon til det, blir tacklet og spiser litt gress og det gjorde Arildo hele tre ganger i går. Det er også en del av spiss-jobben.

                                        Jeg har sett mye stygg filming i Tippeligaen, og Arild er ikke en spiller som er kjent for å filme. At han ikke faller 100 % troverdig og "riktig" som en profesjonell og rutinert diver gjør (ref. Stian Ohr) taler jo til hans fordel.

                                        Dersom Sundgots straffer utgjør forskjellen på en vinter på grus i glemsel og RL-kamper mot Nordens beste lag, den utviklingen av klubben og inntektene det vil medføre...så kan jeg bare si at de som buer ut vår gode og loyale spiller etter en fullt ut godkjent innsats er rimelig kortsynte og barnslige

                                        End of discussion
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        Working...