Vi buer ikke på eget lag!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #21
    Opprinnelig skrevet av frodekippe
    Opprinnelig skrevet av RexRodny
    Denne episoden måtte jo selvfølgelig danne overskriften på fremsiden av Dagbladets sportsbilag, er det mulig.
    For en jævla bombe at det var nettopp Dagbladets forpulte reporter som måtte lage førsteside av dette.
    De har faen meg ikke mye å skrive om...
    Pissprat - hvilken som helst avis kunne skrevet om hvilken som helst spiller som blir pepet ut av banen av sitt eget hjemmepublikum.

    Det er en nyhet, og det gjør meg ingen verdens ting at de slår de opp, annet enn at jeg blir FLAU på alle LSK-supporteres vegne.
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • Latvijan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 360

      #22
      Opprinnelig skrevet av Jan Banan
      Opprinnelig skrevet av frodekippe
      Opprinnelig skrevet av RexRodny
      Denne episoden måtte jo selvfølgelig danne overskriften på fremsiden av Dagbladets sportsbilag, er det mulig.
      For en jævla bombe at det var nettopp Dagbladets forpulte reporter som måtte lage førsteside av dette.
      De har faen meg ikke mye å skrive om...
      Pissprat - hvilken som helst avis kunne skrevet om hvilken som helst spiller som blir pepet ut av banen av sitt eget hjemmepublikum.

      Det er en nyhet, og det gjør meg ingen verdens ting at de slår de opp, annet enn at jeg blir FLAU på alle LSK-supporteres vegne.
      Det var ikke en hvilken som helst avis, det var Dagbladet!
      Er enig i at det er flaut at noen buer på en av våre egene spillere, men 10-12 negative idioter som roper tåplige ting på et stadion med 6000mennesker, er faen ikke en naturlig ting å skrive om på førstesida!

      Dagbladet "glemmer" å nevne at publikum reiste seg for Arild da han gikk i garderoben...

      Den slags publikum har ingenting å gjøre på Åråsen, men de var faktisk så få at Sundgot ikke hørte dem engang... (heldigvis)

      Kommentar

      • ThejaSundgot
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2005
        • 57

        #23
        For det første er jeg fullstendig enig med han over , det var bra sagt!

        For det andre veit jeg at jeg har skrevet her før, men blir så jævlig irritert da jeg leser detta! jeg , som stod på kfl feltet hørte ikke noe av detta (før etterpå), der sang vi sangen til Arild og ikke minst jublet og ropte navnet hans! Det er skuffende at man piper på sitt eget lag... :oops:

        Ikke gjør det igjen!
        LSK Foralltid,

        -ThejaMor <33

        Kommentar

        • sten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 873

          #24
          de som piper ut sundgot kan umulig være ekte supportere.Arild har vært trofast mot klubben så lenge han har vært her.han er heller ingen sutrekopp som klager hele tiden.Jeg spurte en kar på kamp en gang hva som var vits med å pipe på egne spillere,men da fikk jeg bare beskjed om å holde kjeft.Dette var på sittetribuna og ikke på kanarifeltet

          Kommentar

          • Krissern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1017

            #25
            hmmm..
            Ikke bra i det hele tatt

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #26
              Alt har ikke bare vært fryd og gammen på Kanarifeltet heller. Man skal ikke gå langt tilbake i tid for å minnes diverse mishagsytringer mot Sundgot også der. Stønning, kommentarer, og de "morsomme" idiotene som alltid skulle rope NULL når vi sang "hvor mange mål scorer du i år". Winsnes har også vært offer for dette.
              Heldigvis har det blitt bedre, og sånn skal det være. Både Winsnes og Sundgot kjemper for og er glad i klubben vår. Vis dem den respekten de fortjener!

              Kommentar

              • ThejaSundgot
                Medlem
                Hoffnarr
                • Sep 2005
                • 57

                #27
                Bare

                BARE IKKE GJØR DETTE NESTE GANG! :oops:
                LSK Foralltid,

                -ThejaMor <33

                Kommentar

                • Do'h
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 1891

                  #28
                  Re: Bare

                  Opprinnelig skrevet av ThejaSundgot
                  BARE IKKE GJØR DETTE NESTE GANG! :oops:
                  Hvem?
                  LSK FOR GULL 2006

                  Kommentar

                  Working...