Aftenposten: LSKs gulldrøm lever

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Aftenposten: LSKs gulldrøm lever

    Via LSK-Lista ble jeg oppmerksom på denne linken:

    Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
    RoyVaadal.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Nå har vi 3 tråder om dette, samt at det prates om de i kamptråden også.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Håper at ikke spillerne leser den artikkelen, da blir det vel tap mot FFK... :twisted:

      Og neids, det er faktisk ikke umulig.
      Start skal spille mot Glimt neste helg, og det er siste sjanse for børstelaget. Deretter venter FFK som absolutt ligger tynt an, mye takket være dommerne som har gitt AaFK 6 særdeles billige poeng på de to siste kampene.

      Og VIF skal forhåpentligvis få brynt seg godt mot ihvertfall RBK, og sannsynlig også Odd.
      Og da er det synd at LSK ikke scoret mer mot Glimt, mtp målforskjellen i forhold til Liiin...
      Knurr...

      Kommentar

      • keepern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 281

        #4
        Syntes vi skal være VELDIG forsiktige med å snakke om gull etc. Vi må tenke på neste kamp (les: borte mot FFK). Nytter ikke tenke på gull hvis vi ikke greier å forberede oss godt nok til de kampene vi skal spille. Ja, hadde selvfølgelig vært helt konge hvis vi greide å hente en trofe hjem til åråsen, men vi kan fort ende opp med ingenting....


        Kommentar

        • guldhaug
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2005
          • 77

          #5
          Opprinnelig skrevet av keepern
          Syntes vi skal være VELDIG forsiktige med å snakke om gull etc. Vi må tenke på neste kamp (les: borte mot FFK). Nytter ikke tenke på gull hvis vi ikke greier å forberede oss godt nok til de kampene vi skal spille. Ja, hadde selvfølgelig vært helt konge hvis vi greide å hente en trofe hjem til åråsen, men vi kan fort ende opp med ingenting....
          Hvorfor skal man ikke snakke om gull? Fansen kan da snakke om cl om de vil, det er ikke vi som skal spille kampen . Fansen må få lov til å drømme, tror det spiller liten rolle hva som blir sagt på forumet, det har liten innvirkning. Det er klart det har man trua, går det ofte til helvette og det har vi sett flere ganger . Men jeg mener fansen må få lov til å drømme.
          ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

          Support UFC

          Kommentar

          • keepern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 281

            #6
            Sier ikke at man ikke skal få lov til å drømme guldhaug. Men nedturen blir enorm hvis man snakker for mye om gull. Finnes et lite fenomen som heter gruppe tenkning. Hvis noen i kanarifansen snakker om gull hele tiden vil snart resten følge etter. Dette kan gi negative utfall. Skuffelse over å ikke greie gull i år er noe vi ikke skal føle (mener jeg vaffal). Så langt har LSK presteret bra, og vi har en gylden mulighet til cupgull.
            Som sagt: rett fokus mot neste kamp. Mobiliser flest mulig til å dra å støtte gutta i plankeyen.


            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Er det flere enn meg som virkelig er forbannet over dommeren på Danskebåten, og annuleringen av Mifsuds 2-0 scoring mot RBK, akkurat nå? Det var fem feilaktig tapte poeng, det gitt!!!!!
              Knurr...

              Kommentar

              • Franken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1036

                #8
                Enig med du! Er det slik at vi aldri skal få vinne gull

                Men vi har har hatt nok sjanser selv, til å ta hjem gullet. Men desverre, har vi ikke klart det. Neste år, da!!
                Fra Baillsund

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5099

                  #9
                  Re: Aftenposten: LSKs gulldrøm lever

                  Hvis vi skal få gull, så må Vålerengen tape de to siste, Start må ikke ta mer enn ett poeng mot Glimt eller FFK, Lyn må ikke ta seks poeng på sine to siste, og LSK må vinne mot FFK og Molde.

                  Her er det så mye som må klaffe, at dette trur jeg vi kans slå fra oss relativt fort.

                  Men det er jo alltid lov og ha ett lite håp.. :wink:

                  Kommentar

                  • bøllefrø
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2004
                    • 462

                    #10
                    Ja jeg er ihvertfall ikke skuffet med 4. plass og cupfinale. Vi er med, og det er det viktigste. I fjor var hele avslutningen dørgende kjedelig, og jeg priser meg lykkelig for at det ikke er sånn i år.

                    Klart vi kan drømme, men jeg synes heller ikke vi har lov til å være skuffet om tabellen pr. i dag er sluttabellen (unntatt at Enga da tar gull - DET er nedtur).

                    Kommentar

                    • Anders_Bakken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 542

                      #11
                      Lyn taper i hvertfall en kamp....mot RBK..trøderna tar resten av matcha sine...garantert...nå er dem i gang..men altfor seint 8) :lol:

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6089

                        #12
                        Jeg har snakka om gull i et par tråder for moroskyld. Ingen vits i å snakke seriøst om gull, da mister vi bare royal league. Litt rart at vi spilte oss inn i gullkampen mens lyn spilte seg ut, selv om de fortsatt er forran oss. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=293567
                        Glem gullet, nå satser vi mot royal league, cupfinale og noe enda større neste år.

                        Kommentar

                        • Anders_Bakken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 542

                          #13
                          Uannsett...er ikke sååååååå mye som skal klaffe for at vi ender forran søpla .....dem taper de to siste...vi vinner...verre er det ikke 8)

                          Kommentar

                          • christoffer
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 326

                            #14
                            Det er et ganske så likt senariet som var i 2001, 2 runder før slutt tapte trøndra mot Stabekk, og vi slo Moss.

                            Hvis vi vinner mot ffk, start og vif taper. Så vil siste runde bli meget spennede. Vi må også håpe at Odd taper til helga, for da jkan de risikere å måtte slå vif!

                            Jeg tror ikke dette er så jævli urealistisk, men vi kommer nok fort ned på jorda søndag kveld...

                            Kommentar

                            Working...