Alt om Royal League

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

Viking, som vi har dominert i 2-3 kamper i år, vant i kveld mot Monaco hjemme. På tide vi får oss noen europeiske gledesstunder også, til artige steder som Amsterdam, Hamburg, Budapest...

Hvis RBK, Brann, Viking og TIL kan, hvorfor i hælvette kan ikke LSK ???
    Ser ingen grunn til at ikke vi skal være like gode som de kokoss-laga der og de /&%¤ unga som holder med de
    LSK Norges beste lag

Kommentar

• sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

Royal League-oppsett klart 31. oktober

Mandag 31. oktober blir det avgjort hvordan denne sesongens utgave av Royal League skal spilles, og når turneringen skal starte.

Av NTB , 21.10.2005 kl. 18:40

Egentlig skulle dette vært klart for et par uker siden, men problemer med proppfulle klubbkalendere og usikkerhet omkring de deltakende klubber har forsinket prosessen.

Kommentar

• LSKOG
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Oct 2005
        • 131

Blir kult med noen kamper i vinter som har litt betydning!
        Jeg for min del tror vi havner i gruppe med Start, FC Midtjylland og sveriges #4.

Ps: Jan Teigen har lagd musikken til dette innlegget.

Kommentar

• Ultras_2013
          Medlem
          Hoffnarr
          • Aug 2005
          • 46

ser ut som om svenskene er litt mer hissige på turneringen i år en det de var ifjor... turneringa blir så mye bedre når alle lagene vil være med..

Kommentar

• gj
            Seniormedlem
            • Nov 2003
            • 3360

Gratulerer med Royal League-plass, folkens!

Kommentar

• Cruz
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 398

Jo, takk... Men la oss ikke bestille Køben-turer før etter siste serierunde. Sier ikke at jeg tror det er sannsynlig, men vi kan fortsatt bli snytt for RL på målforskjell hvis Vikings og vårt resultat er maks i mot oss neste helg...
              Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

Tabellen fra Sverige er klar:

1 Djurgårdens IF
                2 IFK Göteborg
                3 Kalmar FF
                4 Hammarby IF

Så da blir det vel enten sånn:
                Gruppe 2: Brøndby IF, FC København, Kalmar og Lillestrøm.

Eller sånn:
                Gruppe 3: Djurgården, IFK Gøteborg, Lillestrøm og Aalborg.

- hvis ikke Viking fucker opp alt for oss i siste runde. :shock: :shock:

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Opprinnelig skrevet av Ola
                  Tabellen fra Sverige er klar:

1 Djurgårdens IF
                  2 IFK Göteborg
                  3 Kalmar FF
                  4 Hammarby IF

Så da blir det vel enten sånn:
                  Gruppe 2: Brøndby IF, FC København, Kalmar og Lillestrøm.

Eller sånn:
                  Gruppe 3: Djurgården, IFK Gøteborg, Lillestrøm og Aalborg.

- hvis ikke Viking fucker opp alt for oss i siste runde. :shock: :shock:
                  Jeg har sinnsykt lyst på denne gruppa jeg selvom jeg vet at det ikke er mulig:

Djurgården,FC København,IFK Gøteborg, LILLESTRØM SK.

DET hadde vært noe det...

Kommentar

• fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1509

Hadde vært konge å møte Djurgården.

Bor i Stockholm, og tanken på å se fugla banke DiF hjemme i Stockholm gjør meg helt varm og god.

Svenske ligaen er ræva, og djurgården tar vi..hehehe..

På tide med litt europeisk suksess for LSK også.
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

Kommentar

• Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3501

Jeg tror for det sportselige sin del at det er best å havne i gruppe med 2 svenske lag, som jeg mener holder lavere nivå enn de norske og danske lagene for tiden! Men en gruppe med FCK og Brøndby er uansett drømmen etter min mening. Møter da kanskje nordens beste supportere i Brøndby support. Vært på ett par kamper mellom FCK og Brøndby, og de fyller parken med 38.000 syngende tilskuere når de møtes.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

Brøndby og FCK med sine mange fantastiske sanger på ENGELSK i toppen i norden??? :lol: Er et par klubber i Stockholm som har de beste supportera i Norden etter min mening!

Blir bra med royal league. Blir nok noen herlige turer.

Håper vi stiller med endel folk på disse bortekampene.

Hører rykter om at Team Scooter ikke skal stille folk på noen borteturer i royal league :lol: kyllinger!!

TEAM SCOOTER
                        ALWAYS HARDCORE MY ASS :lol:
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

Kommentar

• Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3501

Engelsk, Danks eller Norsk. Uansett hva slags språk de synger på så er det mer trøkk på FCK mot Brøndby enn noen Norsk kamp jeg har sett, Engelsk også egentlig. Og har vært på 12 oppgjør med forskjellige lag i England, så hvis Svenskene overgår det så skal jeg gledelig bøye meg i støvet. Men viktigst av alt er jo at uansett hvem vi skal spille mot, så skal de knuses på tribunen og banen!!

Kommentar

• kimmern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 1174

dæven jeg vil nå heller at vi tar 4 plassen og får møte de brøndby og kjøbenhavn, enn å ta 3 plassen som fører til at vi møter ifk og djurgården..

Kommentar

• Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

Det var jo ikke akkurat noe nytt i den artikkelen. Hvorfor vil du heller at vi møter Brøndby og FCK? Den svenske serien er jo "en vits" i forhold til tippeligaen. Sportslig sett er det da mye bedre å møte de to svenske, enn to danske. Hvis vi da i tillegg får det dårligste av de fire danske burde vi jo hoppe av glede...

men, vi skal jo først kvalifisere oss da :shock:
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• sparwasser
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3185

Siste nytt om bremseklosser og andre
                                flaskehalser

Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!

– UEFA bremser RL-planleggingen

Royal League-ledelsen fikk aldri noe skriftlig svar fra UEFA over aktuelle kampdatoer for høstens RL-kamper.

Av NTB , 25.10.2005 kl. 17:29

Derfor måtte ledelsen utsette tirsdagens planlagte møte. Det hersker nå full usikkerhet om når Royal League kan sparke i gang sesong to.

- UEFA bremser planleggingen. Vi fikk ikke noen skriftlig tilbakemelding fra UEFA. Derfor er vi et stykke ifra å få lagt terminlisten for Royal League-kampene. Hele uken kan gå før vi har alt på plass, sa leder i turneringskomiteen, Boye Skistad, til NTB.

Han var kraftig oppgitt over at UEFA fortsatt ikke kan gi en oversikt over aktuelle kampdatoer. UEFA vil ikke at Royal League-kampene skal krasje med UEFA-cupen. Det skaper hodebry for de skandinaviske arrangørene.

I tillegg må hele kabalen godkjennes av klubben og fjernsynskanalene som har rettighetene til det skandinaviske klubbmesterskapet.

Kommentar

• Snjutleif
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • Jul 2004
                                  • 34

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                  Hører rykter om at Team Scooter ikke skal stille folk på noen borteturer i royal league :lol: kyllinger!!

TEAM SCOOTER
                                  ALWAYS HARDCORE MY ASS :lol:
                                  Greit, din kødd - nå holder det! Hva er problemet ditt egentlig? Hva er det som plager deg så jævlig? Sorry, men nå har du sverta oss grunnløst lenge nok både her inne og på tribunen, så nå skal du rett og slett få et svar på maset ditt.

Først la meg få lov til å forklare deg et par ting, for det er helt åpenbart at du faktisk ikke skjønner bæret av hva Team Scooter er for noe:

TS05 ble danna som et resultat av en kombinert jubel- og alkoholrusbasert busstur på vei hjem fra en ikke helt betydningsløs seier på Lerkendal tidligere i år. Palmi, islendingen som var sjåfør, og som forøvrig hadde rumensk kjæreste, hadde dårlig med valgmuligheter hva musikk angikk, men heldigvis (?) hadde en av gutta på bussen tatt med seg ei skive fra et tilsynelatende fuktig nachspiel natta i forveien. På denne skiva var Scooter sin eminente låt "One (Always Hardcore)" med, og denne blei en stor slager blant oss seks(!) nåværende medlemmene på bussen. Bare til informasjon vil jeg påpeke at vi var åtte stykk i Trondheim totalt, men at de to resterende av forskjellige grunner ikke tok bussen. Scooter-låta var som sagt en stor slager, og stemninga var høy.

Det hadde lenge gått debatter både i diverse fora på nettet, samt også på puber og lignende, om hvem som var mest hardcore, die-hard og jeg veit ikke hva, blant supportergjenger og undergrupperinger av disse rundt omkring i landet. (Det er vel knapt noen hemmelighet at du var en av dem som blussa opp detta til de grader!) Vi hadde i lengre tid, en del av oss, snakka om at det hadde vært moro med en liten undergruppering av slaget som kun var supportere, ikke bøller, og vi så snittet vårt i lys av dette. Vi valgte altså navnet Team Scooter, som på vi syntes var et fenomenalt navn med tanke på både det som skjedde på bussen, samt det faktum at ironien i navnet er ganske brukbar. I dag er vi også dette; en undergruppering av en supportergjeng som faktisk ikke er noe annet enn helt vanlige supportere! Ikke brenner vi flagg, ikke går vi i Stone Island-jakker, ikke blusser vi stykker tak på ymse fotballarenaer og ei heller gjør vi spesielt mye kriminelt. Vi bare heier på Fugla vi, og støtter laget på kampa. For oss er det nok, og faktisk langt bedre enn hva de fleste andre såkalte undergrupperinger driver med, hvor formålet ofte er å late som man er så tøff som mulig, eller kanskje til og med være skikkelig tøff, men derimot ikke heie spesielt mye på et fotballag, men heller lage litt kvalme og ty til vold og rasistiske utsagn mens man gjemmer seg bak noen klubbfarger. Slik er ikke vi. Heldigvis og gudskjelov! (Og nei, jeg sier ikke at dere er det heller...)

Vi er i dag 27 medlemmer, og av disse er det langt i fra alle som er tilhørende på Kanari-Feltet til vanlig, mange befinner seg på Cont'en, enkelte på RB-tribunen, enkelte i sofakroken, en i England, og en befinner seg faktisk utpå banen. Felles for oss alle er at vi samtlige har LSK som klubben i våres hjerter, og det er vel mer enn nok for å kalle seg supporter, spør du meg.

Så tilbake til deg, du "Vestfold Kanaris", som sitter borti en liten krok for deg sjæl, og sitter og klager på ting du ikke har greie på i det hele tatt, hva var problemet ditt igjen? I følge deg er vi ikke "hardcore nok", eller noe med et rasshøl og lignende, men her skinner det jo igjennom nok en gang at du har null peiling på hva du snakker om... Hadde du invistert 10 minutter av ditt liv på å gidde å finne ut HVA Team Scooter egentlig er for noe, så hadde du kanskje roa ned egga dine littegrann. Nei, vi forsøker ikke å frarøve dere den selvutnevnte tronen dere har som Lillestrøms mest hardcore undergruppering. (Lurer på hva et par andre karer som har stått på tribunen i noen år mener om den tittelen...) Ei heller har vi tenkt å lage et helvete for alle andre rundt oss med å konstant komme med pisspreik for å sverte alle andre enn oss sjøl, sånn som dere gjør, og vi har i alle fall ikke tenkt å kopiere den generelle oppførselen til enkelte av de, unnskyld meg, idiotene som er med i den gruppa deres. Dere skal få lov til å holde på dere, det er helt greit.

Skjønner du virkelig ikke at "Always Hardcore" som står bakpå t-skjortene våres er ment som ironi, og et kraftig spark i leggen til sånne som deg? Si meg en ting - syns du fremkomstmiddelet Scooter er utprega Hardcore? Ikke det nei - vel ikke vi heller. Syns du kanskje da at han blodhomsete lederhosværende frontfiguren i tyskgruppa Scooter, han med sølvpiggsveisen og piercing i øyenbrynet, er utprega Hardcore? Ikke det heller - nei har du sett, da er vi faktisk enige om noe da. Hvis du nå ennå ikke skjønner greia, så må jeg få benytte anledninga til å gratulere, du er nedsnødd.

Altså, når sant skal sies, og kall meg gjerne kylling igjen nå, men hva er det som er så vanvittig "supporteraktig" og støttende med det du og den gjengen din driver med a'? Er det tøft det dere driver med, eller er det favoriserende for sportsklubben på noen som helst måte? Skjønner du ikke hva jeg mener? Vel, jeg skal forklare:

Er det kult å stikke fra en minibarregning mens dere representerer KFL på tur?
                                  Er det tøft å holde sitt eget lag våkent hele natta fordi man skal svi av bluss og synge "fåscha Fugla" utafor spillerhotellet? Det heter FORZA!
                                  Er det drittøft å brenne et RBK-skjerf midt i en trafikkert gate i Trondheim?

Jeg syns ikke det, men du er jo litt kulere enn meg og mine, så du kan kanskje fortelle meg hvorfor, du er jo så voksen av deg du, veit du.

Og én ting til; dissa ryktene du driver å hører hele tida, om at vi ikke stiller opp på bortebane, hvor har du dem fra? Jeg så noen - kremt - to av dere i Fredrikstad, mens vi var 14 - FJORTEN - stykker. Hvem faen sa noe om oppmøte? HÆ?!?! Hvor mange av DERE kan vi egentlig regne med å se på bortetur i Royal League a'?

Har avslutningsvis lyst til å melde værvarselet over en del av Vestfold Kanaris' "fineste" - det er nemlig svært så lokalt: http://akrene.no/phpBB2/images/smiles/snow.gif

Takk for oppmerksomheten!
                                  Snjutleif - verdens kanskje mest berømte hamster.

Kommentar

• guldhaug
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Apr 2005
                                    • 77

Deilig snjutleif, deilig
                                    ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

Support UFC

Kommentar

• Bakern
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Sep 2005
                                      • 91

Hohoho, fikk jo en kandidat til Nobels Littraturpris der.
                                      Bakern
                                      *Stolt medlem nr. 1000*

Kommentar

• Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3501

Da ser det ut til å ordne seg da, nå er det bare for fugla å ikke kollapse hjemme til helga, så kan vi glede oss til kalde dager på åråsen.

Kommentar

• sparwasser
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3185

Sakset fra Nettavisen:

"Royal League fikk grønt lys"
                                          UEFA skal ifølge dansk TV 2 nå ha godkjent at enkelte kamper i
                                          Royal League kan bli spilt om torsdagene utover høsten".

Det er vel full rulle og mye liv i København uansett kveld,
                                          men torsdag kveld i Kalmar?

Kommentar

Working...