Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Altså, her ligger litt av kjernen kirka.. Du har selvsagt helt rett i dette, men nå er det nå engang slik at detta blei tatt opp her, og nettopp derfor valgte jeg å svare i samme tråden. Min mening er at dersom jeg hadde laget en egen tråd om dette, så ville det blitt lagt enda mer fokus på det. Jeg holdt det derfor slik som dette. Jeg, og alle andre av gutta i TS, ønsker for alt i verden ikke at noen undergrupperinger skal overgå KFL. KFL ER Sportsklubbens supporterklubb - INGEN andre. Slik skal det for all del fortsette å være. Det er intet ønske fra vår side å ta fokuset vekk fra KFL
Det er ikke snakk om interne stridigheter her, jeg, og flere med meg i TS, har en meget god tone med Vestfold Kanaris i de aller fleste tilfeller.
Hadde du tatt deg bryet og lest det som blei skrevet her Torolf, kunne du spart deg for det innlegget. Det er ingen tvil om at det overordnede er å befeste posisjonen til KFL som best i Norge, og jeg vil tro, og veit, at både jeg og personen bak nikket Vestfold Kanaris er meget opptatt av å gjøre vårt for at det skal skje.
I tråd med det du har skrevet rakk jeg i mitt forrige innlegg ut en hånd til "Vestfold Kanaris" i håp om at vi kan ta detta "face-to-face", slik at vi ikke plager alle andre med detta.
Hva er viktigst: Å ha størst mulig status innad i Kanari-Fansen eller å bidra til at Kanari-Fansen befester stillingen som Norges beste supportere? Kan dere ikke gjøre opp privat og spare alle oss andre for idiotien deres?
Ord!
KFL er viktigst. Team Scooter og Vestfold Kanaris er bra kameratgjenger som er dedikerte supportere, i likhet med tusenvis av andre LSK-supportere.
Fortsett med synginga, turer til hjemme og bortekamper, egne flagg og bannere, det er med på å farge tribunen, verbalt og visuelt. Men legg kranglinga død her på forumet og ta heller en pils sammen på Martins. Av erfaring så vet jeg at folk er tøffere bak tastaturet enn ansikt til ansikt (selvfølgelig med unntak av undertegnede som er enda mer eplekjekk IRL)
men å juge er uansett ikke bra.får å legge den saken helt død!
vi holdt ikke ledere å spillere våkne.var ikke våken sjøl!
å ja rønnern folk er tøffere bak tastaturet enn ansikt til ansikt,men det er unntak!!jug tollereres ikke!
Når du nå legger deg flat og innrømmer at du har bløffa om minibarhistorien og at vi holdt spillera våkne så kan vi legge ballen død.
Jeg skal ta tilbake den krasse tonen i den ene innlegget mitt over, men jeg ble jævli irritert når en som kommer opp med bussen på søndag vet bedre hva som har skjedd enn de som faktisk var tilstede.
Ingen interne stridigheter i kfl såvidt meg bekjent. At Team Scooter prøver å gjøre seg kjent på alle mulige måter er greit, sålenge de gjør det uten å spre mer bullshithistorier om oss.
Hadde vi holdt spillera våkne tipper jeg Uwe hadde banka på døra våres innen kort tid :wink:
Når du nå legger deg flat og innrømmer at du har bløffa om minibarhistorien og at vi holdt spillera våkne så kan vi legge ballen død.
Jeg skal ta tilbake den krasse tonen i den ene innlegget mitt over, men jeg ble jævli irritert når en som kommer opp med bussen på søndag vet bedre hva som har skjedd enn de som faktisk var tilstede.
Ingen interne stridigheter i kfl såvidt meg bekjent. At Team Scooter prøver å gjøre seg kjent på alle mulige måter er greit, sålenge de gjør det uten å spre mer bullshithistorier om oss.
Hadde vi holdt spillera våkne tipper jeg Uwe hadde banka på døra våres innen kort tid :wink:
Å sitte å hevde at vi ønsker å gjøre oss kjent ved å slenge dritt om dere, syns jeg er helt håpløst, men siden jeg lovte å ikke debattere mer om detta innpå denna tråden her, skal jeg la det ligge - foreløpig! Jeg tar det gjerne opp med deg personlig, og inviterer deg nok en gang til å ta en pils og en diskusjon under ordnede former på Martins førstkommende lørdag i forkant av matchen mot Molde.
Siden du unngikk lett og elegant å svare meg på dette forrige gang, spør jeg deg herved igjen - møter du meg der? (Tilbudet om en gratis pils står enda!)
hva er detta for no piss.. lag dere en egen tråd for hælvete..
Hva er overskriften på denne tråden? jo Royal league.. da diskutere man ropyal league, og ikke om hvem som har størst tiss av VK eller TS.... :twisted: :twisted:
uansett om vi havner på 3-4 plass, så får vi attraktiv motstand, enten fck og brøndby.. eller ifk gøteborg(med Erlandsen), og Jyrgårn..
de lagene har bra supportere,som er blandt nordens beste.
kan bli noen fine turer på vintern dette her....
håper ihvertfall at mange møter opp på hjemme kampene.. regner med at feltet er fullt hver gang.
Må bare minne deg på at selv om en 85 år gammel dame bosatt på Frogner har burberryskjerfet tett snøret rundt halsen, neppe er på vei til dancing med EC :lol:
Hadde vært morsomt å møtt bajen/Djurgår`n. Vi bør dunke dem på banen da den Norske ligaen holder høyere nivå enn Allsvenskan. På tribunen får vi antageligvis mer motstand.
Hadde vært morsomt å møtt bajen/Djurgår`n. Vi bør dunke dem på banen da den Norske ligaen holder høyere nivå enn Allsvenskan. På tribunen får vi antageligvis mer motstand.
Er vel ikke særlig mange syngende supportere på royal league kampene er det vel?
Vi skal vel spille hjemmematchene i vallhall, da blir det hvertfall bedre akustikk med få tilskuere.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Skal love deg det blir synging dersom LSK møter Hammarby eller Djurgården ihvertfall. De gutta der er rimelig dedikerte. Lagene dems suger tissemann, men supporterne er gærne her nede.
AIK storma banen når de rykka opp til Allsvenskan.
DiF tilhengerne storma banen når gullet var sikra, reiv bort klærne til folk og fløy rundt med bluss og helvete. Helt kaos i byen her da.
Bor i Stockholm så fikk med meg litt av galskapen. Håper det samme skjer til neste helg når Lillestrøm og Norge skal farges i gult og svart, og fulga tar med trofeèt hjem til Lillestrøm.
Laget vårt burde klare å vinne over dem, men hadde vært konge å gitt supporterne der kamp på tribunen også.
Jeg skal ihvertfall på kamp om det blir RL i Stockholm.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
uansett om vi havner på 3-4 plass, så får vi attraktiv motstand, enten fck og brøndby.. eller ifk gøteborg(med Erlandsen), og Jyrgårn..
de lagene har bra supportere,som er blandt nordens beste.
kan bli noen fine turer på vintern dette her....
håper ihvertfall at mange møter opp på hjemme kampene.. regner med at feltet er fullt hver gang.
Må bare rette opp en liten feil fra din side her, Ifk sine fans er ikke blant de beste supporterne i Norden.
Kommentar