Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er ikke videre kjent med Scandinavisk fotball, så det hadde vært fint med en kort oversikt over hvor våre RL-motstandere holder til i sine respektive land.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Kalmar ligger 68 mil unna Lillestrøm, sør øst i Sverige, ett lag som er Ekstremt gode defensivt og har gode brasilianske spisser i Dede Anderson og Fabio Augusto. Supporterne dems er så å si ikke eksisterende og vi kommer til å synge dem lett ut hvis vi blir 15-20 stk der nede...
København ligger 62 mil unna Lillestrøm og både Fck og Brøndby kommer herfra (Brøndby rett utenfor København), men det er vel ett par andre her på forumet som holder til i Køben som kan fortelle litt mer om lagene og dems supporter
huff jeg vet ikke om jeg tør å vimse rundt drita i stocholm med lsk drakt ass. Det er jo en flokk med nynasister som flyr rundt og banker opp folk til det ugjenkjennelige. Grøss og gru :cry:
Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.
huff jeg vet ikke om jeg tør å vimse rundt drita i stocholm med lsk drakt ass. Det er jo en flokk med nynasister som flyr rundt og banker opp folk til det ugjenkjennelige. Grøss og gru :cry:
Mulig det, men hva er det du har å bestille i Stockholm? Virker som vi skal møte Kalmar, FCK og Brøndby i kongeligaen...
Ikke la sånne idioter ødelegge den (uskyldige) morra av å være fotballsupporter.
Jeg har vært i Bergen og opplevd å bli angrepet av "vi-er-så-tøffe-fordi-vi-ikke-går-med-supporter-effekter"-klovner. Det vi gjorde var å skygge banen noen minutter og ringe purken.
Så med andre ord. Er du redd, lagre nummeret til politiet og ha det morro. Men husk at det ikke betyr at du trenger være overlegent arrogant om vi slår hjemmelaget da!
Ta en titt her: http://www.brondbytifo.dk/news.php Noen bra tifoer fra Brøndby Support. Jeg har vært på en del Brøndby kamper pga min danske familie, så kan iallefall skrive under på at de lager fantastisk stemning på kampene sine. Har vel nærmere 25.000 medlemmer i supporterklubben nå, så er ganske store.
De bruker forresten både megafon og tromme, noe de har gjort i flere år. Ellers lagde de bra med liv på åråsen for noen år tilbake i 0-0 kampen, og jeg blei mobba den gangen av min danske fetter som var der med de, at vi bare kunne en sang. "Lillestrøm,, Lillestrøm, lillestrøm" Så denne gangen her skal vi vise hva vi duger til!!!
Og best av alt! De serverer øl inne på stadion i danmark!! :lol:
Kommentar