Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvor lang tid tar det og kjøre fra Lillestrøm/Oslo til Kalmar?
OsloFugl
Ifølge Expedia tar det nesten 8 timer å kjøre. Rønner'n vil antakelig bruke noe mindre tid. Fly tar ca. 3-4 timer med mellomlanding i København eller Stockholm (SAS).
FCK ja, er det ikke en kar fra Romerike som spiller i forsvaret der? Kan bli gøy på Åråsen.
YEPP YEPP. Jeg tar opp leteaksjonen etter judasfingere.....
mulig at noen andre kan finne frem sidene fra humbug og kanari som ble sensurert (En svart faen og en hvit faen) :wink:
For vi må jo ”hedre” en som dolket oss i ryggen ikke en men to ganger….. en ekte dritsekt
FCK ja, er det ikke en kar fra Romerike som spiller i forsvaret der? Kan bli gøy på Åråsen.
YEPP YEPP. Jeg tar opp leteaksjonen etter judasfingere.....
mulig at noen andre kan finne frem sidene fra humbug og kanari som ble sensurert (En svart faen og en hvit faen) :wink:
For vi må jo ”hedre” en som dolket oss i ryggen ikke en men to ganger….. en ekte dritsekt
Planleggingen av topinnsflagg der Bergomi får beskjed om å dra til varmere strøk er igang :wink:
Det blir en ny cupfinale for meg når Judas kommer til Åråsen,dette er drømmeoppsettet.Herregud som jeg skal skrike mot en av de personene jeg misliker mest i fotballverden.men han blir vel skadet i lilletåa igjen rett før han skal møte oss.
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
I følge et svensk nettsted beynner Royal League den 24. November. Den 2. runden spilles søndag 27 november, 3. runde spilles torsdag den 8. Desember, mens 4. runde går av stablen den søndag 11. Desember.
Hørte på TV2-sporten at overgangsvinduet åpner igjen 15.11. Det betyr vel at vi kan få gleden av å se Trond Olsen i gult og svart i Royal League allerede i slutten av måneden. Kanskje også et par nye spillere?
I følge et svensk nettsted beynner Royal League den 24. November. Den 2. runden spilles søndag 27 november, 3. runde spilles torsdag den 8. Desember, mens 4. runde går av stablen den søndag 11. Desember.
RB bekrefter forøvrig at det ligger an til disse datoene i Royal League:
"Royal League-arrangørene har ikke kommet med det offisielle oppsettet ennå, men det ligger an til fire kamper før jul, 24. og 27. november samt 8. og 11. desember."
Ellers hadde det vært fint å innkassert noen millioner i Royal League, når det ikke er regnet med i 2005-regnskapet. Ifjor tjente IFK Göteborg 7- 8 millioner på sukssesen, så det er for all del penger å hente hvis vi gjør en god figur.
I følge Nettavisen skal
FC København holde en pressekonferanse kl.11.30 i dag.
Her blir Ståle Solbakken presentert som ny trener.
Nettavisen påstår også at Lars Tjernås og tidl. LSK-keeper
Frode Grodås blir de nye trenerne for Ham/Kam.
Alt om Royal League i en tråd blir i hvert fall for dumt.
Om en ukes tid kommer det meste til å dreie seg om Royal League,
og da vil hele Forumet være en tråd.
Kommentar