Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan det stemme at vi starter med to hjemmekamper? Og betyr den stjerna (Dato kolliderer med UEFA, der har givet accept til at spille Royal League) at Kalmar møter Brøndby allerede 11. november?
Drittoppsett,da jeg har en jobb hvor man må søke ferie i lang tid på forhånd søkte jeg tidlig 1.uka i Royal League,men da ble det 2 hjemmekamper.t.o.m arbeidshelg den andre uka så det gjør at jeg ikke får dratt på noen av de 2 første bortekampene ,dette suger sinnsykt
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Men 24 November(ingen tillfeldighet at det er 24,sønnen min født 24 ,Bjarmann født 24, Uwe nr.24 Haddad nr.24 Julaften 24) blir datoen med stor D.Her bør vi bli 8-9000 som skal fortelle hva vi synes om Judas,selv om han sikkert ikke spiller pga. neglsprett eller fotblemme.Er det en kamp jeg vil vinne i Royal så er det denne.Jeg har nesten ødelagt stemmebåndet denne sesongen,men da går siste rest hvis jeg har noe igjen etter cupfinalen.Vært konstant hes siden Vif kampen i vår.Men Jørn Hoel tjente jo penger på det så da så
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Positivt oppsett med tanke på evt. slitasje av åråsen-matta, da! Har vi flaks kan jo fort været holde seg rimelig mildt ut november, og da med neste match i slutten av februar en gang kan fortet vårt overleve vinteren uten altfor mange varige mén.
Dette lukter Kalmar invasion lag vei. Borte mot Kalmar 8 desember og borte mot Brøndy 3 dager senere. Langhelg i sør Sverige/Danmark frister fler enn bare meg regner jeg med?
Bare 23 dager til Judas vender tilbake, la oss sørge for at han får en varm velkomst. Sett igang å lag bannere/topinsflagg og lad opp stemmene, her skal det bli ett helvete
Og så har vi naturligvis også taget så meget hensyn som muligt til, at der er to hold fra Storkøbenhavn med, Stockholm har to klubber med og Oslo har ikke mindre end tre hold i Royal League i denne sæson." -klippet fra royalleague.com
Jeg er faen ikke fra Oslo! Forskjell på Oslo og Lillestrøm asså
Noen som vet hvilket klokkeslett kampene spilles? Eller blir dette bestemt ut ifra hvilke kamper som sendes på TV? Mener å huske de begynte i 20.00-tida forrige sesong........
Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
Og så har vi naturligvis også taget så meget hensyn som muligt til, at der er to hold fra Storkøbenhavn med, Stockholm har to klubber med og Oslo har ikke mindre end tre hold i Royal League i denne sæson." -klippet fra royalleague.com
Jeg er faen ikke fra Oslo! Forskjell på Oslo og Lillestrøm asså
Jeg tror nok dette er omtrent samme situasjonen som med Brøndby og København også. Brøndby er jo ikke akkurat i København!
Via LSK-lista melder Torolf Holte at norwegian.no flyr t/r til Brøndby-kampen for kr 814 inkl. avgifter. Er jo nødt til å være et godt tilbud! Sjekk gjerne flere priser rundt omkring. Ettersom det er søndagskamp bør vi uansett bli en del folk.
Stephan Brown melder at stadionanlegget til Kalmar muligens er så dårlig at det ikke kan bli spilt RL der! Noen som veit noen mer om dette? Hadde jo ikke gjort om de 680 klimometerne det er til Kalmar hadde minka litt...
Tok meg friheta å sitere lista da jeg selv ved flere anledninger har opplevd andre veien rundt, dog uten at verken navn eller nick er blitt nevnt.
Lurer også på når kampene begynner, men etter det jeg leste på TVNorges nettsider vil de komme med oppdateringer så snart brikkene faller på plass. Tufte IL trener, Erik Thorstvedt, vil også iår, som i fjor, lede Royal League sendingene.
Når det gjelder hvem som går videre fra gruppespillet er det de tre gruppers enere, toere og de to beste treere, i fire kvartfinaler.
Trekningen til kvartfinalene foretas raskest mulig etter siste runde i gruppespillet. Der tas det blandt andet hensyn til, at to klubber fra samme land eller gruppe ikke kan møtes i en kvartfinale. Kvartfinalelagene møtes borte og hjemme. Dato for kvartfinale, semifinale og finale er fastsatt:
Kvartfinale: Torsdag 23. februar/søndag 26. februar, returmøter torsdag 9. mars Semifinale: Torsdag 16. mars og torsdag 23. mars. Finale: Torsdag 6. april
Kanskje litt tidlig å tenke på nå, men kan være nyttig fordet.
Kommentar