Alt om Royal League

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

Må vi bruke så mye tid på en spiller som LSK valgte å ikke signe???????

Er det ikke på tide at vi bruker den energien mange her bruker på denne nissen på noe positivt istedenfor å drive å hate han???

Det var LSK som trakk tilbudet, ikke han som sa nei til oss!!!

Please ikke la dette bli en lang og teit debatt om hvor teit og faens rasshøl Bergdølmo er!!
    ------eLSKe-------

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4397

Med det oppsettet har vi en kanonmulighet til å få en kjempestart på RL.. Hvis vi slår København hjemme.. Kalmar skal vi slå greit..
      ..................

Kommentar

• Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

Siden Lillestrøm vinner mot de gode og taper mot de dårlige tror jeg dette vil gå nokså bra... Satser på at det blir noen turer på meg til Åråsen i løpet av vinteren, kanskje også til København?!...

Kommentar

• heidar
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2131

Bør absolutt være mulig med en god start og avansement, men jeg veit ikke hva målsetninga er... Kanskje en ny fjerdeplass...... :roll:
          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Blir det organisert danskebåttur med KFL til kampene i Køben eller??
            Kan bli veldig bra!

Kommentar

• Maximus
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2005
              • 100

Det hadde vært stas med båttur ja. Må vel nesten seile under lsk flagg da
              ¤Fugl i Oslo¤

Kommentar

• Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

Chartre en danskebåt hadde vært drømmen :P :P

Kommentar

• Per Arne
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2347

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                  Chartre en danskebåt hadde vært drømmen :P :P
                  Vi kan sikkert få låne Ålesunds stadion for en billig penge?
                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

Danskebåten

Opprinnelig skrevet av veiron
                    Blir det organisert danskebåttur med KFL til kampene i Køben eller??
                    Kan bli veldig bra!
                    Har sjekka DFDS. De har et tilbud som heter 4 i bilen med gratis retur. Det koster bare ca. 1400 kroner (uten frokost). Da ligger man i firemannslugar under dekk, men er det så nøye, a? Utreise fra Oslo lørdag kl 17 (perfekt). Hjemme igjen tirsdag kl 9.15 (ikke like bra). Sjøl har jeg booket bonusreise hos SAS Braathens.

Kommentar

• King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

Håper Lsk setter prisene lavt for å få med mye folk på kampene. Jeg foreslår 80 på feltet og 100 på langsidene, 60 i svingene. Pakkepris med alle 3 kampene for 200/250/150 burde også gå ann synes jeg. Noen andre som sitter med noen synspunkter?
                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• guldhaug
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Apr 2005
                        • 77

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Håper Lsk setter prisene lavt for å få med mye folk på kampene. Jeg foreslår 80 på feltet og 100 på langsidene, 60 i svingene. Pakkepris med alle 3 kampene for 200/250/150 burde også gå ann synes jeg. Noen andre som sitter med noen synspunkter?
                        Greit forslag, de får jo bonus for over 3000 tilskuere gjør de ikke??

Er klart det er avhengige av hvor mye dette er, men de har jo ikke budsjetert med de penga, så alt er jo et pluss.
                        ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

Support UFC

Kommentar

• otho
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2004
                          • 183

Ja til pakker av billetter, men ikke med skjerf og flagg :lol:
                          Moro med et sesongkort for Royal League....
                          eLSKe i gode og onde dager....
                          eLSKe til døden skiller oss av....
                          å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

Kommentar

• Maximus
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Sep 2005
                            • 100

ingen dum ide det der nei. Klart blir det billettpakke så er det vel heller av typen termos og varmedress. 8)
                            ¤Fugl i Oslo¤

Kommentar

• LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

Opprinnelig skrevet av pondus73

Er det ikke på tide at vi bruker den energien mange her bruker på denne nissen på noe positivt istedenfor å drive å hate han???

Please ikke la dette bli en lang og teit debatt om hvor teit og faens rasshøl Bergdølmo er!!
                              Bergdølmo så LSK som aller siste utvei, og ventet derfor i det lengste, derfor trakk LSK tilbudet.

Utrolig hvor historieløse enkelte er.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• pondus73
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 612

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Opprinnelig skrevet av pondus73

Bergdølmo så LSK som aller siste utvei, og ventet derfor i det lengste, derfor trakk LSK tilbudet.

Utrolig hvor historieløse enkelte er.
                                Hvem som helst av oss hadde også prøvd å drøye lengst mulig dersom det var sjanse for at man skulle få gå til en større klubb med CLspill og mer lønn. Jeg sier ikke at jeg er noen stor tilhenger av denne mannen, men jeg ser ikke poenget med å bruke så utrolig mye energi på han. Greit å kalle meg historieløs bare fordi jeg ikke klarer å være så frustrert og hatsk som noen andre her inne, men det er kanskje litt snevert??
                                Nå merker jeg at jeg kanskje er den som lager en stor diskusjon ut av dette og sier derfor at dette er siste innlegg om dette i denne tråden. Men jeg fortsetter gjerne på PM eller i en annen egna tråd dersom noen på død og liv vil krangle videre om hvor historieløs og idiotisk jeg er :lol:

Pokker som jeg gleder meg til denne vinteren!!!!!

FORZA FUGLA!!
                                ------eLSKe-------

Kommentar

• Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1634

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Hva med gratis adgang for alle som kjøper sesongkort for 2006?

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

Synes ikke LSK skal legge ut produktet på biligsalg. Kjøp kvalitet, få kvalitet.

Fjerdesorteringa kan du få kjøpt i slummen av Rekdal og Siem, I LSK skal det kun være prima vare

Full Pris !!!

De som da ikke kommer, kan hvertfall slutte å bitche om hvor deilig det hadde vært med E-Cup osv. Nå får vi spille mot Europeiske lag, da må man møte hvis man kan, og betale det det er verdt. Pengene går til en MEGET god sak
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1509

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                      Synes ikke LSK skal legge ut produktet på biligsalg. Kjøp kvalitet, få kvalitet.

Fjerdesorteringa kan du få kjøpt i slummen av Rekdal og Siem, I LSK skal det kun være prima vare

Full Pris !!!

De som da ikke kommer, kan hvertfall slutte å bitche om hvor deilig det hadde vært med E-Cup osv. Nå får vi spille mot Europeiske lag, da må man møte hvis man kan, og betale det det er verdt. Pengene går til en MEGET god sak
                                      Poenget er jo bare det at RL ikke var noen stor publikums suksess ifjor, og da kan jo ett tiltak for å få flere folk til tribunene i minusgrader være å sette ned prisen litt.

Men enig at man bør stille opp uansett. Men mange som vegrer seg når det er stiv kuling og snø som pisker deg i trynet.
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av Dole
                                        Hva med gratis adgang for alle som kjøper sesongkort for 2006?
                                        Kjempegod idé. Gratis adgang til alle som bestiller sesongkort før første kamp i Royal League.

Kommentar

• Fritz
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2004
                                          • 1033

Er det bare meg, eller ligner logoen til Kalmar FF veldig på en dametruse? :roll:

Kommentar

Working...