Opprinnelig skrevet av iL
Alt om Royal League
Collapse
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
editNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
editNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondDet er klubbene selv som setter prisene, og jeg synes også det var greie priser, selv om jeg godt synes dem kunne vært enda litt billigere..
Ellers en stor takk til LSK for at jeg kasta bort flere tusen kroner denne helga! :evil:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Vet ikke om dette er nevnt før, men Kalmar FF mister nå sin store stjerne, brassen Dedè Andersson.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytSvenskene kommer ikke til å skjønne hva vi synger da.. Vi er fugla- " vi er fula"- vi er stygge..
Jeg skal ihvertfall hjem og heie, og rope fugla til den store gullmedalje.
Kanskje dette blir cup-en vår?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Dette skal bli moro. Vi skal jaggu vinne denne turneringen å vise at vi er Scandinavias beste lag. Synes dette er en stor og viktig turnering både sportslig og økonomisk. Skjønner godt at Royale leauge ledelsen ikke godtar innendørskamper. Det er det samme som å si at dette er en betydningsløs turnering. Både seriekamper og europacupkamper går jo utendørs så hvorfor skal ikke Royale leauge gjøre det samme?
Sutredynga IF får enten trekke laget eller sende b laget sitt til Tønsberg. De kan jo ikke prioritere så uviktige turneringer som Royale leauge eller Uefacupen. Den norske cupen var vel heller ikke særlig viktig for dem.
Håper fugla får masse støtte fra kanarifansen i Royal leauge kampenesynging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av tHuLuNå står det på vg.no at start skal spille på Odd Stadion, Betyr dette at LSK er det eneste norske laget som klarer å fremskaffe en ordentlig bane av de som er med på i RL??
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Kalmar-Brøndby 1-1
Det ble 1-1 i første kamp, hvilket burde passe LSK godt.
Kommentar
-
Da har vi en gyllen mulighet...ta Køben hjemme og ta føringa i gruppa.
Alle veit jo hva som skjer med slike muligheter :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KalmarHoppas att ni kommer med fler fans än Bröndby hade med sig till Kalmar igår.
Dom sa att dom skulle komma med 200 men det var bara 10-15 som var på plats.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
hvor ligger egentlig Kalmar hen??
har planer om å dra hvis det ikke blir for dyrtNoen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så...Kommentar
-
Skal Rl bli et eventyr må vi vinne hjemme, samt plukke poeng borte. Bortestatestikken i serien lover ikke akkurat bra, men troen er der. Går vi videre fra gruppespillet kan alt skje, cup er cup... hva som skjer i en eventuell finale tør jeg ikke tenke på.... har ikke fordøyd søndagen enda....*BRASSEBERGET*Kommentar
Kommentar