Alt om Royal League

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

Opprinnelig skrevet av iL
    Opprinnelig skrevet av Kalmar FF Snubben
    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
    Supporterne dems er så å si ikke eksisterende og vi kommer til å synge dem lett ut hvis vi blir 15-20 stk der nede...
    Det är egentligen inget att haka upp sig på från min sida, men måste ju försvara lagets färger lite... att tro att kalmar inte har några supportarar är ju i alla fall helt fel.. bara för att vi inte har en massa karneval fans (som många norska klubbar verkar ha) som måste klä ut sig till clowner för att gå på fotboll.... bara för att härleda lite så rankades KFF fans av den eminenta tidningen aftonbladet som 10 bästa klack förra året... att just aftonbladet säger något sådant säger kanske inte ett piss men ändå dom bygger ju inget på inget.....

Aftonbladet

lycka till i cup-finalen.... Molde bör ni ta.....
    Er han fyren her en casuals eller? De er de eneste som disser folk som går i klubbens farger.
    Er ikke bare casuals som synes overdreven bruk av supporterutstyr ikke er direkte vakkert. Hvis man kan velge mellom gule strømper, svart shorts, gul drakt, lsk lue, flagg i hver hånd og skjerf rundt halsen og en rundt hvert håndledd VS ett par fine sko, pen bukse, og en stilig genser så er valget enkelt spør du meg :wink:
    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

edit: vi kan ta denne diskusjonen i en annen tråd.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

Har det vært diskutert om de kunne leie Åråsen, eller er dette totalt uaktuelt?

Kommentar

• mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

edit
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
          Mr.Jordbakke

Kommentar

• mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

edit
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
            Mr.Jordbakke

Kommentar

• mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Det er klubbene selv som setter prisene, og jeg synes også det var greie priser, selv om jeg godt synes dem kunne vært enda litt billigere..
              Hvor blir det av den flotte RL-pakka? F.eks. en sitteplass + et sitteunderlag med LSK-logo til kr.620,-?

Ellers en stor takk til LSK for at jeg kasta bort flere tusen kroner denne helga! :evil:

Mvh
              Mr.Jordbakke

Kommentar

• gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

Vet ikke om dette er nevnt før, men Kalmar FF mister nå sin store stjerne, brassen Dedè Andersson.

Mvh
                Gammer`n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

Svenskene kommer ikke til å skjønne hva vi synger da.. Vi er fugla- " vi er fula"- vi er stygge..
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

Kommentar

• fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1509

Opprinnelig skrevet av hoyt
                    Svenskene kommer ikke til å skjønne hva vi synger da.. Vi er fugla- " vi er fula"- vi er stygge..
                    hehehe....sama faen det. Svensker skjønner ikke en dritt norsk uansett. Jeg burde vite, jobber i sverige. Går mye i engelsk for å si det sånn.

Jeg skal ihvertfall hjem og heie, og rope fugla til den store gullmedalje.
                    Kanskje dette blir cup-en vår?
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

Kommentar

• tHuLu
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 730

Nå står det på vg.no at start skal spille på Odd Stadion, Betyr dette at LSK er det eneste norske laget som klarer å fremskaffe en ordentlig bane av de som er med på i RL??
                      For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2131

Synd at ikke ordentlig bane er et krav for å få e-cup, da hadde jo vi fått CL-plassen
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• e.d
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 688

Dette skal bli moro. Vi skal jaggu vinne denne turneringen å vise at vi er Scandinavias beste lag. Synes dette er en stor og viktig turnering både sportslig og økonomisk. Skjønner godt at Royale leauge ledelsen ikke godtar innendørskamper. Det er det samme som å si at dette er en betydningsløs turnering. Både seriekamper og europacupkamper går jo utendørs så hvorfor skal ikke Royale leauge gjøre det samme?

Sutredynga IF får enten trekke laget eller sende b laget sitt til Tønsberg. De kan jo ikke prioritere så uviktige turneringer som Royale leauge eller Uefacupen. Den norske cupen var vel heller ikke særlig viktig for dem.

Håper fugla får masse støtte fra kanarifansen i Royal leauge kampene
                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• Fjeller'n
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 905

Opprinnelig skrevet av tHuLu
                            Nå står det på vg.no at start skal spille på Odd Stadion, Betyr dette at LSK er det eneste norske laget som klarer å fremskaffe en ordentlig bane av de som er med på i RL??
                            Så også på Tekst-TV at Djurgården flytter RL-kamp(er) til Södertelje. Åråsen ruler.

Stian
                            "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Kalmar-Brøndby 1-1

Det ble 1-1 i første kamp, hvilket burde passe LSK godt.

Kommentar

• Anders_Bakken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 542

Da har vi en gyllen mulighet...ta Køben hjemme og ta føringa i gruppa.
                                Alle veit jo hva som skjer med slike muligheter :?

Kommentar

• ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                                  Da har vi en gyllen mulighet...ta Køben hjemme og ta føringa i gruppa.
                                  Alle veit jo hva som skjer med slike muligheter :?
                                  [synge] Oooptimist ... [/synge]
                                  :roll:

Kommentar

• Kalmar
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Nov 2005
                                    • 6

Hoppas att ni kommer med fler fans än Bröndby hade med sig till Kalmar igår.
                                    Dom sa att dom skulle komma med 200 men det var bara 10-15 som var på plats.

Kommentar

• iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

Opprinnelig skrevet av Kalmar
                                      Hoppas att ni kommer med fler fans än Bröndby hade med sig till Kalmar igår.
                                      Dom sa att dom skulle komma med 200 men det var bara 10-15 som var på plats.
                                      Vi jobber med saken. Er vanskelig. Torsdagskamp, lang å dra. Tviler på om vi blir mer en 50.
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• LSK_er_best
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Sep 2005
                                        • 84

hvor ligger egentlig Kalmar hen??
                                        har planer om å dra hvis det ikke blir for dyrt
                                        Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så...

Kommentar

• Mr. Hopperstad
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Aug 2005
                                          • 28

Skal Rl bli et eventyr må vi vinne hjemme, samt plukke poeng borte. Bortestatestikken i serien lover ikke akkurat bra, men troen er der. Går vi videre fra gruppespillet kan alt skje, cup er cup... hva som skjer i en eventuell finale tør jeg ikke tenke på.... har ikke fordøyd søndagen enda....
                                          *BRASSEBERGET*

Kommentar

Working...